Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitä jos laitatte keskustelufoorumiin kuvia ja kukaan ei käy sanomassa mitään?

Vierailija
03.02.2011 |

Ei että "kivoja kuvia" tai "nätit verhot" tai "minkä väriset sun pojan silmät on?" tms jotain pientä minkä kirjoittamiseen ei mene edes kauan.

Ärsyttääkö teitä vai ei ärsytä?

Minua ärsyttää, klikkausmäärästä näkee että monet on katsonut mutta kukaan ei kommentoi mitään. Eikö ne halua vai onko ne kuvat niin hirveitä ettei voi sanoa mitään positiivista ja on parempi olla hiljaa jos ei voi sanoa jotain hyvää?

Ei kai pitäisi laittaa mitään kuvia kun tälläinen ärsyttää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitan paljon jenkkifoorumeille ja siellä kommentoidaan tosi paljon. Sitten tuntuu kököltä kun suomalaisissa kukaan ei sano mitään.

Vierailija
2/4 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tule edes mieleen laittaa kuvia mihinkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on nimimerkki ja siellä voi pitää päiväkirjaa jos haluaa ja sitten on kuvaketjuja joihin saa laittaa lapsen/kodin/lemmikin tms. kuvia!

Enimmäkseen pyörin äitiysfoorumeilla ja olen rekisteröitynyt kolmeen. Ihan sama jokaisessa, vaikka laitan kuvia niin harvoin tulee mitään kommenttia! Eihän sitä ole pakko sanoa että ompa nätit lapset! Voi sanoa vaikka että kivanvärinen toi paita... Tai ihana tunnelma... Tai näytättepä iloisilta. Ei ole pakko kehua ulkonäköä jos siinä ei ole kehumista. Voi sanoa jotain ympäripyöreää. Siitä tulee hyvä mieli kun joku kommentoi! Ettei vaan näy 60 klikkausta kahdessa päivässä mutta ei yhtään kommenttia....

Vierailija
4/4 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitan aina jonkun kommentin jos katson toisten kuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi