En ymmärrä si-rokotekohua! ov
En todellakaan tajua, mitä palstalaiset ja media keuhkoaa. Jokainen narkolepsiaan sairastunut ihminen on tietenkin liikaa, mutta ei ole kenellekään voinut tulla yllätyksenä se, että pandemrix ei ollut laajasti tutkittu rokote ja että sellaisissa voi aina tulla yllättäviä haittavaikutuksia!
Rokotusten aikanahan tuosta oli vaikka miten monta juttua ihan peruslehdissä. Ja rokotteiden kanssa nyt on muutenkin niin, että aina kun laajoja joukkoja rokotetaan, harvinaisiakin sivuvaikutuksia tulee joillekin.
Minä mietin pitkään, rokotetaanko meidän lapset. Ollaan varmaan sitten joidenkin palstalaisten kanssa eletty ihan eri maailmassa, kun en kyllä kokenut MINKÄÄNLAISTA painostusta asiaan THL:n enkä muidenkaan viranomaisten taholta.
Päätettiin ottaa rokote 5v, 3v ja 6kk lapsille täysin tietoisena siitä, että kyse on rokotteesta, jonka kaikkia vaikutuksia ei tiedetä.
Kommentit (3)
Ensinnäkin mä en tiennyt riskeistä.Luotin täysin julkiseen sanaan.Toiseksi painostusta todellakin tapahtui.Mun siskolle soitettiin lapsen koulusta,Vantaa,koska lapsi oli kieltäytynyt.Siskoa melkein syytettiin et jos hänen lapsi on ainoo jota ei rokoteta on sen perheen syy jos tapahtuu sitä ja tätä.Sisko antoi sit rokottaa.OK,kaikki toistaseksi terveitä mut silti mua vaivaa tollaset puheet et "kaikki tiesi riskit". Ei todellakaan tiennyt.
puhua ja uutisoida. Silti minusta on aikamoinen ylilyönti väittää, että THK painosti ja aivopesi ja valehteli ja pimitti. Uusiin rokotteisiin liittyy aina tiettyjä riskejä.
Ja totta, minun lapseni eivät sairastuneet narkolepsiaan. Mutta niinpä eivät sairastuneet sadattuhannet muutkaan lapset. Jos lapseni olisivat narkolepsian saaneet, olisi se tietenkin ollut aivan kamalaa, mutta silti MINUN ITSENI tekemän valinnan seurausta.
t. ap
Tottakai asiasta pitää puhua/kertoa