Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirpputorit on yäk

Vierailija
03.02.2011 |

http://pongo.pointblog.fi/Typerat-kirpputorit.html

Niin totta kirpputoreista. Hyi. Ja kuka ostaa niitä käytettyjä alusvaatteita+

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli aika osuva kirjoitus. :DD

Vierailija
2/18 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis vie edes omia kalsareita/rintsikoita kirpparille...saati sukkia.

Mutta kyllä lasten sukkia ja kalsareita sanotaan 98cm asti, mutta sitten en enää niitäkään. Omilleni en osta käytettyjä sukkia enkä kalsareita. Mutta kyllä muuta vaatetta, jos löytyy siistiä.

On totta et jotkin kirpparit on tunkkaisia, mutta itse tykkään kierellä ja oikeasti teen myös löytöjä varsinkin vauvojen vaatteissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen myytäviä tavaroita tyyliin osaksi sulanut paistinlasta ja kahvista pinttynyt ei-design kahvimuki..olin eilen kaverin mukana kirpparilla ja mä en löydä sieltä koskaan ostettavaa (minulla ei ole enää pieniä lapsia eli lastenvaatteita ei tarvi).

Vierailija
4/18 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä... joku hietsu menee vielä mutta homeiselle haisevat sisäkirpparit on vaan jtn pohjattoman masentavaa... kiva idea mutta ei vaan toimi

Mä ostan todella paljon tavaraa ja vaatteita kirppareilta, samoin tuttavani. Olen myös myynyt paljon. Jos kirpparit eivät ideana toimi, miksi niitä sitten on niin paljon ja miksi ne ovat niin suosittuja?

Vierailija
5/18 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis vie edes omia kalsareita/rintsikoita kirpparille...saati sukkia.

Mutta kyllä lasten sukkia ja kalsareita sanotaan 98cm asti, mutta sitten en enää niitäkään. Omilleni en osta käytettyjä sukkia enkä kalsareita. Mutta kyllä muuta vaatetta, jos löytyy siistiä.

On totta et jotkin kirpparit on tunkkaisia, mutta itse tykkään kierellä ja oikeasti teen myös löytöjä varsinkin vauvojen vaatteissa

löytyykin aika pajon. Nauratti tuo blogin esimerkki tuosta muka-vanhasta karttapallosta. :D

Vierailija
6/18 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti tuo blogin esimerkki tuosta muka-vanhasta karttapallosta. :D

Joo, se oli aika kova. Miten joku voi olla niin tyhmä ja vielä pitää muita niin tyhminä? :D

Itse tykkään käydä just Valtterissa ja Hietsussa ja maakuntien kirppareilla, missä tavarat on järjellä hinnoiteltuja ja laadukkaita.

Helsingissä varsinkin nämä itsepalvelukirpputorit ovat täynnä sontaa.

Vierailija
7/18 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.facebook.com/pages/Kimppa-kirpputori-lasten-ja-aikuisten-kir…

Uusi Facebook-sivu perustettu 23.2.2011. Alkuvaiheessa on varmasti melko hiljaista, mutta jos tälle idealle ja foorumille on sosiaalista tarvetta, väkeä alkaa tulla lisää.

Varaa kirpputorilta pöytä kimpassa jonkun toisen kanssa, niin puolitat kirpputori-myynnin kustannuksesi.

Tällä palstalla voit etsiä muita kirpputori-myynnistä kiinnostuneita kimppaan mukaan kanssasi, jotta voitte yhdessä varata pöydän haluamaltanne kirpputorilta, ja jakaa pöytävarauksen kustannukset keskenänne. Kimppa-ilmoitukset osastoon keskustelu (Discussions).

Jaa linkki tänne omalla Facebook-sivullasi, niin kaverisi huomaavat tämän sivun.

Vierailija
8/18 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita vaateita kylläkin.olen miettinyt että miten kukaan edes kehtaa tuoda omia käytettyjä alkkareita kirppikselle myyntiin?

Vierailija
9/18 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä... joku hietsu menee vielä mutta homeiselle haisevat sisäkirpparit on vaan jtn pohjattoman masentavaa... kiva idea mutta ei vaan toimi

Vierailija
10/18 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta harvoin. Ihmiset kehtaa pyytää rikkipuhki kulahtaneesta reiman haalarista 25e koska se on REIMAN MERKKINEN.

Vierailija
11/18 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai niitä joku siis ostaa

Vierailija
12/18 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jolleki pervolle joka runkkaa niihin xP

Vierailija
13/18 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja sitten päättää, onko myyjä hullu vai ihana ihminen.

Vierailija
14/18 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten käytettyjä alkkareita, mut niiden täytyy olla tosi hyväkuntoisia ja toki pesen ne kotona vielä 60 asteessa... myös sukkia ostan lapsille kirppiksiltä.

Vierailija
15/18 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vemputtelen imetysliiveihin ...aaahh kun tekee hyvää t:6

Vierailija
16/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole

Vierailija
17/18 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not

Vierailija
18/18 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti roskatavarat kirppareilla johtuvat siitä että jotkut tyhjentävät kokonaisen huoneen tai varaston ja vievät kaiken kirpparille koska voihan joku hullu ostaakin. Kirppariajan päätyttyä kaikki ryönä roskiin.