Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan moni suhde muuttuu seksittömäksi

Vierailija
02.02.2011 |

ja silti ollaan vaan yhdessä vuositolkulla. Lasten takia varmaan moni pysyy seksittömässä suhteessa, mutta entä sitten kun lapset kasvavat ja muuttavat pois. Ja kuinkahan moni näistä käy sitten vieraissa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän jokainen saa elää tavallaan. Toisilla se seksi on kuvioissa hautaan asti, toiset elävät sitten vähän erilaista elämää. Kuka voi sanoa mikä on oikein ja "normaalia"?

Vierailija
2/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viimeinen lapsi muutti pois kotoa syksyllä, mies sulki luukun. Siitä asti olen ollut ilman seksiä. En ollut koskaan ajatellut, että suostuisin olemaan seksittömässä parisuhteessa - eihän se ole mikään avioliitto vaan ystävyys. Ellei tilanne pian muutu, ero varmaan on otettava.

hän on masis? Harmittaa kun elämä kääntyy ehtoopuolelle. Lapset olivat ehkä niin iso osa isän elämää, että nyt ei oikein sitten huvita mikään.

Jos kaikki on muuten hyvin, niin kannattaisi varmaan aloittaa uudestaan yhteinen ja oma elämä. Menkää syömään hyvin ja reissatkaa ja lähtekää kävelylle. Kutsukaa lapset illalliselle. Kun muut asiat on taas paremmin, niin ehkä se mieli taas jaksaa innostua seksistäkin. Toinen vaihtoehto on, että menette suoraan asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen ei taida itse antaa miehelleen ja luulee että suhteessa on kaikki hyvin. tosiasiassa mies käy.....dindindin... seksi kuuluu joka suhteeseen. ei voi sellasta tuuria olla että haluton mies löytää haluttoman naisen...kaudet erikseen.

Kun täytät vaikka 25v niin ymmärrät, että on olemassa miehiä, jotka eivät jätä naistaan edes silloin, kun tämä sairastuu parantumattomaan syöpään. Joskus seksiä ei oikeasti tarvita, ja silti suhde on OK.

Vierailija
4/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä seksittömyys kertoo parisuhdeongelmista, joita ei ole ratkaistu

koska siinä ei ole pakkoseksiä, kuten niin kovin monessa parisuhteessa tuntuu olevan.

Vierailija
5/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voisikohan sen puolison kanssa olla myäs hyvä ystävä? Harva mummo lemppaa vaarin pihalle, jos sillä ei enää seiso.

Vierailija
6/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se on tehty, ei sillä ole niin väliä, jos elämässä on muutakin sisältöä.

Vierailija
7/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vaiheessa seksittömiksi. Eivät toki varmaankaan kaikki, mutta suurin osa. Tuskin siellä vanhainkodissa kovin vilkasta sutinaa käy...

Vierailija
8/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin tässä lähinnä, että muuttuu jo nuorempana. Ja sairaudet on erikseen, ajattelin tässä suht terveitä ja rakasteluun kykeneviä ihmisiä. Siis, että muuttuu jo alle nelikymppisenä.

Mulle itselleni ei seksi ole tärkeää, mutta olen saanut sen käsityksen, että suurimmalle osalle miehistä on, siis nuorille,keski-ikäisille.

ap

Vierailija
9/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi ihmisen perustarve. Jos sitä ei suhteessa ole säännöllisesti niin kumpikaan ei voi hyvin. Tehkää hyvät ihmiset jotain, jos teillä on hiljaista vällyissä!

Vierailija
10/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elävä. Pitkään on oltu yhdessä, ja yhdyntää ei ole voitu harrastaa vuosiin. Sairastan gynekologista vestibuliittia. Tosi rankkoja aikoja on käyty läpi, yhdessä ja erikseen tämän asian vuoksi. Rakastamme kuitenkin toisiamme paljon ja olemme parhaita ystäviä keskenämme. Meillä on hauskaa yhdessä, samanlainen (loistava ja mustakin) huumorintaju yhdistää.

Mieheni ei ole käynyt vieraissa. Joskus olen jopa ehdottanut sellaista; olenhan itse tällainen "puoli-nainen" kun en kykene antamaan miehelle pimppaa. Mutta meidän suhteessamme keskinäinen rakkaus ja ystävyys on se koossa pitävä liima, ei seksi. Joskus tuntuu tosi kovalta lukea tällaisia kommentteja ja kuunnella ihmisten puheita. Seksi on nyky-yhteiskunnassa niin ylikorostunutta, ilman sitä ei voi muka olla mitään. Harva kykenee oikeasti kuvittelemaan tilannetta jossa nuori, ulospäin täysin terveeltä näyttävä ei seksiin kykene.

Vierailija
11/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elävä. Pitkään on oltu yhdessä, ja yhdyntää ei ole voitu harrastaa vuosiin. Sairastan gynekologista vestibuliittia. Tosi rankkoja aikoja on käyty läpi, yhdessä ja erikseen tämän asian vuoksi. Rakastamme kuitenkin toisiamme paljon ja olemme parhaita ystäviä keskenämme. Meillä on hauskaa yhdessä, samanlainen (loistava ja mustakin) huumorintaju yhdistää.

Mieheni ei ole käynyt vieraissa. Joskus olen jopa ehdottanut sellaista; olenhan itse tällainen "puoli-nainen" kun en kykene antamaan miehelle pimppaa. Mutta meidän suhteessamme keskinäinen rakkaus ja ystävyys on se koossa pitävä liima, ei seksi. Joskus tuntuu tosi kovalta lukea tällaisia kommentteja ja kuunnella ihmisten puheita. Seksi on nyky-yhteiskunnassa niin ylikorostunutta, ilman sitä ei voi muka olla mitään. Harva kykenee oikeasti kuvittelemaan tilannetta jossa nuori, ulospäin täysin terveeltä näyttävä ei seksiin kykene.

Mutta en tarkoittanutkaan sairauden takia seksittömänä olevia.

Vierailija
12/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä paljon muitakin tapoja tuottaa nautintoa toiselle.

Toiseksi, hellyys on minusta tärkeämpää kuin seksi. Ja seksi ilman hellyyttä on huonoa.

Vierailija
13/25 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin vain tuoda tällaisenkin näkökulman keskusteluun. Yleensä kun ajatellaan että seksin estävä sairaus on syöpä, halvaantuminen, todella vakavat mielenterveysongelmat tms päällekin päin näkyvä asia.

Ja kyllä, seksiä on niin monenlaista. Mutta kyllä omalla kohdalla on ollut niin, että kun tarpeeksi kauan menee aikaa ettei yhdyntään kykene, menee maku vähän niistä "muista jutuista". Kun kuitenkin eniten tahtoisi sitä yhdyntää ja periaattessa se olisi niin helposti toteutettavissa. Käytännössä ei sitten onnistu. Tästä syystä välillä on ollut todella hiljaisia kausia sen "muun seksin" suhteen. Hellyyttä suhteessamme on kuitenkin ollut aina.

terkuin se vestibuliittipotilas (numeroa en nyt muista)

Vierailija
14/25 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole maailman tärkein asia.

Ei ehkä maailman tärkein asia, muttä tärkeä kuitenkin. Seksi on yksi ihmisen perustarpeista, jos nuorilla pareilla seksielämä hiippuu niin kannattaa nostaa kissa pöydälle. Nuoria aikuisiahan kehotetaan hakeutumaan lekuriin jos halut häviävät juuri siksi, että kyseessä on perustarve.

Minä en kestäisi seksittömässä parisuhteessa, mun mielestä rakkauteen kuuluu seksi - aktiivisuus vaihtelee, mutta kyllä viikottain sitä harrastamme. Minä nimittäin en tyydy osiin, haluan kaiken eli olla hänen lastensa äiti, hänen ystävänsä ja hänen rakastajansa. Sitä se parisuhde vasta on, älkää unohtako että parisuhde on eri asia kuin äitiys tai vanhemmuus.

Nyt kun jaksoit lukea loppuun, voit aloittaa selittelyn - usko pois, kaikki tietävät että lause "ei seksi ole tärkeintä parisuhteessa" tarkoittaa että "parisuhteemme on väljähtänyt ja yritän tässä teille todistella että olen silti tosi onnellinen koska onhan meillä ihanat lapset ja perhe-elämä". Ei pidä paikkaansa - kysy vaikka lekurilta.

Vierailija
15/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monessa suhteessa on pelkkää seksiä, mutta ei lapsia, yhdessäoloa, perhe-elämää?

Vierailija
16/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes suhteen alussa ole ollut paljoa seksiä eikä sitä ole vieläkään. Meillä on kuitenkin paljon muutakin suhteessa.

Vierailija
18/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viimeinen lapsi muutti pois kotoa syksyllä, mies sulki luukun. Siitä asti olen ollut ilman seksiä. En ollut koskaan ajatellut, että suostuisin olemaan seksittömässä parisuhteessa - eihän se ole mikään avioliitto vaan ystävyys. Ellei tilanne pian muutu, ero varmaan on otettava.

Vierailija
19/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen ei taida itse antaa miehelleen ja luulee että suhteessa on kaikki hyvin. tosiasiassa mies käy.....dindindin... seksi kuuluu joka suhteeseen. ei voi sellasta tuuria olla että haluton mies löytää haluttoman naisen...kaudet erikseen.

Vierailija
20/25 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käy aina menemään huonosti jos ei tyyliin pariin viikkoon ole ollut seksiä. Olisi vaikea kuvitella itsensä kokonaan seksittömään olemiseen. Se on vaan niin kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan