Kuivasta päänahasta kärsivät!
Asuin Virossa joku aika sitten, ja sikäläinen vesi teki hiuksistani ja hiuspohjastani tosi huonokuntoiset. Sain joltain kaveriltani vinkin kokeilla laimennettua omenaviinietikkaa hiustenpesuun.
Olen käyttänyt etikkaa siitä lähtien ainakin kerran viikossa, useimmiten joka pesukerralla. Nyt on jäänyt kaksi pesukertaa väliin (etikka oli loppu kylppäristä) ja päänahkaa alkoi kutittaa heti, kun se vähän hikosi. Huomenna pesen taas hiukset, ja voin vannoa, että laitan etikkaa tällä kertaa.
Mä teen valmiin lainennoksen, noin puolet vettä ja puolet omenaviinietikkaa (virolaista versiota vähemmän, minusta se on vahvempaa). Suosittelen!
Kommentit (5)
Käytätkö shampoota ollenkaan? vai missä vaiheesa tuota etikkaa käytät? Loppuhuuhteluun?
Käytätkö shampoota ollenkaan? vai missä vaiheesa tuota etikkaa käytät? Loppuhuuhteluun?
Laitan etikkalaimennetta pesun jälkeen ja huuhtelen pois.
Ap
Minulla päänahan kuivattaa selvästi Helsingin vesijohtovesi. Shampoon vaihto Body Shopin vauvanshampooseen helpotti. Vähän.
Minulla päänahan kuivattaa selvästi Helsingin vesijohtovesi. Shampoon vaihto Body Shopin vauvanshampooseen helpotti. Vähän.
iho on hapan, kuten myös hiukset, ja etikkat on hapanta. Hiuksetkin ovat kiiltävät ja pehmeät etikkakäsittelyn jälkeen.
Ap
Itse olen kokeillut erikoissampoota ja apteekin tököttejä jo kahta laatua, eikä mikään auta. Silti mitään hilsettä ei ole, mutta kutina vaivaa.