Kuka täällä kaivaa jatkuvasti jotain ikivanhoja ketjuja???
Ja yleensä jostain joko kiistellyistä aiheista tai hankalista aiheista tms.?
Siis olen huomannut että usein tänne on upattu vaan joku muutaman vuoden takainen ketju - mitä niitten nostaja hakee sillä, että kaivaa jotain vanhaa ja yhtäkkiä nostaa sen (kommentoimatta edes itse?)
Eikö kellään ole parempaa tekemistä?
Sitten kaikki ei välttämättä huomaa että ketjun aloitus on jo vuosia vanha, ja taas sama kiistelymylly alkaa uudelleen. Ja uudelleen. Ja uudelleen.
Kommentit (3)
todistaa, että aihe on yhä ajankohtainen. Olen myös samaa mieltä kuin kakkonen, että samoista aiheista on turha perustaa yhä uusia ketjuja. Muakin on joskus harmittanut kun joku mielenkiintoinen ketju on kuollut vain koska tänne tulee niin nopeaan tahtiin uusia aloituksia. (en silti ole se ap:n tarkoittama nostelija, en jaksa hakea vanhoja ketjuja...)
miksi hän sitä tekee? Tylsyyttään? Ja millä perusteilla hän nostaa ne ketjut?
(Kerran oli yksi omakin ketjuni nostettu, ihme että sen huomasin sattumalta - eikä aihe nyt mikän päivänpolttava / kummallinen ollut, oisko siihen silloin aikanaan tullut max. reilu 20 viestiä kun itse ketjua ylläpidin kommentoimalla - ihan tavallinen "tylsä" aihe siis, lapsiin liittyvä.)
Sitten taas en tajua miksi esim. tuo miten selviät lapsen kuolemasta -ketju oli nostettu, ja oikeastaan ihmettelen sen ap:tä, miksi hän moista kysyi? Mistä tuli hänen mieleensä? (sen aloitus oli niin kovin suppea)
ap
Ei ne kuumat aiheet tunnu kuitenkaan muuttuvan vuosien varrella, joten miksipä avata uusia ketjuja niistä.