Nyt se on omalta kohdalta
todistettu että uusi korvatulehdusmittari Otometri tosiaan pitää kutinsa. Mittasin tänään aamulla tytön korvat ja tulos oli että vasen korva terve ja oikea tulehtunut. Noh, ei muutako lekuriin ja saman tuloksen tärykalvon liikkeen perusteella antoi lastenlääkäri mehiläisessä. Nyt sitten seurataan mittarilla että lähteekö korvatulehdus antibiooteilla ja lääkäri käski soittaa kahden viikon päästä mikä on korvienn ja tytön tilanne. Saas nähdä. Mutta positiivinen kokemus kaiken kaikkiaan :)
Kommentit (9)
mä käytin tarvittaessa aina spesialistilla, ei olis tullut mieleenkään ostaa moisia laitteita itse
kait joku on ostanut 3d-ultrankin himaan?
aloitettin ab-kuuri. Nyt seurataan kotona että kuuri varmasti tehoaa.
mä käytin tarvittaessa aina spesialistilla, ei olis tullut mieleenkään ostaa moisia laitteita itse kait joku on ostanut 3d-ultrankin himaan?
Eiköhän tuon mittarin tarkoitus ole, että voi kotona arvioida, kannattaako lääkäriin lähteä. Vert. kuumemittari. Ja kyllä taitava yleislääkäri/lastenlääkäri osaa korvat katsoa korvalampulla. Liimakorva käytiin näyttämässä korvalääkärillä sitten (mikroskoopilla katsoi).
vaan se lisenssi. Aika vittumainen systeemi. maksat yli 50 e 8 kk:sta ja sitten sitä ei tarvitakkaan kertaakaan..
lähtee kulumaan vasta ekasta mittauksesta. Ostin itse mittarin jo viikkoja sitte ja otin sen vasta nyt käyttöön. Ja se on nyt sen neljä kk:a voimassa. Sama koskee tuota 8 kk:n lisenssiä.
Että laite todella toimii. Aina ei voi uutuuksiin luottaa. Pitääpä harkita laitteen ostoa.
miksi aloitit ab-kuurin vaikka voisit seurata tulehdustilannetta kotona ja katsoa meneekö se itsestään ohi?
Itse ajattelin, että se juuri on tuon vehkeen käyttötarkoitus.