Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka oot laihtunut 5kg ja vyötäröltä pois 10cm!!!

Vierailija
02.02.2011 |

Miten oot sen tehnyt? Itse oon laihtunut 26kg ja vyötäröltä lähtenyt "vain" 20cm ja se ei vaan riitä! Olen harrastanut liikuntaa paljon enemmän kuin koskaan elämässäni mut se ei oo auttanut tämän tehokkaammin...harrastatko jotain liikuntaa ja mitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla laihtumisen ja vyötärön suhde oli melko tarkasti kilo ja sentti.

Vierailija
22/27 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:18"]

Itse laitan kuntoillessa vyötärön ympärille paksun villakaulahuivin ja tiukennan sen vielä tiukalla vyöllä paikalleen ja kyllä ku kuntoilee ja tulee kuumaniin se rasva oikeesti palaa mahan kohdalta ja vyöllä saa tiukennettua mahan kohtaa reenin aikana tosi hyvin. Näyttää tosi tyhmältä mutta toimii. :D

[/quote]

Häpsö. Ei se rasva pala sen paremmin, vaan kireä vyö pakottaa sinut aktivoimaan vatsalihakset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lähtee tuollainen määrä (-5kg, -10cm) "automaattisesti" vyötäröltä vain silloin, jos olen jo pidempään syönyt huonosti ja olen turvoksissa nesteestä...eli se neste lähtee liikkumalla ja ruokavalion muutoksella ja samalla useita senttejä. Muuten tuo on varmaan harvinaista. Nestehän lähtee helpommin kuin kunnon läski, ja alkusysäyksen jälkeen laihtuminen usein hidastuu.

Olet kyllä mielestäni laihtunut hyvin, toivottavasti olet ylpeä itsestäsi :) Tuo syvien vatsalihasten treenaaminen tulee minullekin mieleen.

Vierailija
24/27 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2011 klo 09:05"]

Ei tuosta ole kuin pari viikkoa, kun luin lehdestä ravintoterapeutin väittävän, että laihduttaessa tulokset näkyvät ensimmäisenä vyötäröllä. Mun näkökulmasta tuossakin asinatuntija puhui ihan puppua.

[/quote]

Kindermunastako se oli ammattipätevyytensä saanut? :D

Minä olen laihtunut n. 15 kiloa ja molempien reisien ympärys on kaventunut sen 10 senttiä, vyötärönympärys taas on täysin SAMA kuin ennen laihtumista. Siinäpä asiantuntijalle faktaa...

Tosin itse en ole vyötäröäni kaventamassakaan, rasvaa ei ole ollenkaan joten millään luonnollisilla keinoilla en sitä voisi pienentää. Olen vain jo rakenteeltanikin tasapaksu, vyötäröä ei juuri erota, ja lisäksi on vahvat kylki- ja vatsalihakset.

Vierailija
25/27 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on Paleo -ruokavalio. 

T. Omenavartaloinen

Vierailija
26/27 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamalla lähti viisi senttiä aina per 3kiloa :)

Joskus kun laihdutin 'normaalisti', niin se oli aina noin sentti vyötäröltä per kilo. Eli suosittelen karppausta. En liian tiukkaa, mutta esim noin 60g/hh päivä.

Jos on paljon mistä tiputtaa, voi rauhassa vähentää hiilarit alle 40g.

Vierailija
27/27 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 10 kg 4 kk ei mitään liikuntaa lähtötilanne 97 kg vyörärö 116 cm nyt 86, 9 kg vyörärö 96 cm eli 20 cm lähtenyt 10 kg pudotuksella ikää 60 vuotta liikkua en voi nilkan nivelrikon takia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi