Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka oot laihtunut 5kg ja vyötäröltä pois 10cm!!!

Vierailija
02.02.2011 |

Miten oot sen tehnyt? Itse oon laihtunut 26kg ja vyötäröltä lähtenyt "vain" 20cm ja se ei vaan riitä! Olen harrastanut liikuntaa paljon enemmän kuin koskaan elämässäni mut se ei oo auttanut tämän tehokkaammin...harrastatko jotain liikuntaa ja mitä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kyllä tullut siihen tulokseen, etteivät kaikki laihdu samalla tavalla. Meitä ihmisiä kun on siunattu erilaisilla vartaloilla. Ja esimerkiksi minäkin kun olen vartalomalliltani suora, niin viime vuoden 8 kilon laihdutus poisti vyötäröltä vähän kaunistellen mitattuna YHDEN sentin.

Mutta jos olen väärässä, ja jos vyötärön oikeasti pitäisi laihduttaessa aina kaventua, niin minäkin mielelläni kuulisin miten se tapahtuu. Ei tuosta ole kuin pari viikkoa, kun luin lehdestä ravintoterapeutin väittävän, että laihduttaessa tulokset näkyvät ensimmäisenä vyötäröllä. Mun näkökulmasta tuossakin asinatuntija puhui ihan puppua.

Vierailija
2/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis ollut ollenkaan tasapaksu ja siksi vaan ihmettelen että miten voisin yrittää likimainkaan sitä vielä saavuttaa...toki ymmärrän että jos koskaan ei kovin kapoinen vyötärö ole ollut niin sitä ei tulekaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloja tippunut 5,5kg, ja vyötäröltä kyllä aika paljon myös (en ole mitannut, mutta esim. 27-tuumaset farkut menee jalkaan, ennen oli 28-29). Mutta mulla kyllä aina laihtuessa vyötärö kapenee tosi nopeaa vauhtia, mulla on luontaisesti ampiaisvyötärö, eli se vaikuttanee asiaan.

Vierailija
4/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla laihdutus näkyy vyötärössä, koska se myös kerää läskiä tehokkaasti.

Aikananai painoin n. 80 kg ja farkkujen tuumakoko oli 34. Nyt 69 ja koko 30-31. edelleen on löysää mahassa ja jenkkakahvaa, mutta vyötärö on selkeä. Raajat minulla on aina hoikat, eikä lantion alueelle tule läskiä ollenkaan samassa suhteessa kuin ylemmän.

Vierailija
5/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vyötäröllä melkoisesti läskiä vielä ja pitäis kyl saada pois...varaa laihtua kilojen valossa enää max15kg ja vyötäröltä pitäis saada paljon vielä pois :( ap

Vierailija
6/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vyötäröllä melkoisesti läskiä vielä ja pitäis kyl saada pois...varaa laihtua kilojen valossa enää max15kg ja vyötäröltä pitäis saada paljon vielä pois :( ap

Unohda ne kilot ja katso peilistä. jos kapean vyötärön ajoista on kauan, ei mallisi palaudu välttämättä samaksi. Ota se 15 pois ja mieti sitten, mitltä näyttää ja onko tarvetta tehdä jotain täsmäkiinteytystä. Liikunnalla saa lihakia timmimmäksi, mikä vaikuttaa mitttasuhteisiin, vaikka paikallisesti ei voi laihduttaa.

Vierailija
7/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla synnytyksen jälkeen (siis 9 kk...)vyötärö oli 94 cm...voi apua!tosi nopeasti lähti senttejä kun aloin tarkkailla syömisiäni.kaikki vaan on niin erimallisia että ei voi vertailla.se vaan masentaa!liikunta ja terveellinen ruoka ei mene hukkaan koskaan joten tsemiä kaikille!ihanaa kevät!!!

Vierailija
8/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatii syvien vatsa ja selkälihasten aktivointia kokeilehan esim. pyörittämällä painavaa vannetta.

Nk. korsettilihakset pitää saada kuntoon. Pelkällä laihdutuksella aika epätoivoinen tehtävä.

Vierailija
9/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kokoajan, pitkin päivää. Kun istut bussissa, kun kävelet lenkillä, kun katsot tv:tä... AINA kun muistat. Se nimenomaan vahvistaa niitä korsettilihaksia (syviä vatsalihaksia) joilla saa sen litteän vatsan! Hyvin yksinkertainen keino, jota moni ei tajua.

Vierailija
10/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi minun vyötäröni esiin paremmin kuin mikään muu! Painoa on pudonnut, ja muutenkin olen kiinteytynyt jokapuolelta, ja tuo vyötärön/mahan alue nimenomaan on minulla ollut se vaikea kohta kiinteyttää, mutta tämä laji kyllä sen teki, siinä tulee huomaamattaan paljon juuri vyötärön alueelle liikettä :)

Vierailija
11/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kokoajan, pitkin päivää. Kun istut bussissa, kun kävelet lenkillä, kun katsot tv:tä... AINA kun muistat. Se nimenomaan vahvistaa niitä korsettilihaksia (syviä vatsalihaksia) joilla saa sen litteän vatsan! Hyvin yksinkertainen keino, jota moni ei tajua.

Minulla on aina ollut tapana tehdä noin, ja vatsalihakset onkin pysyneet kunnossa, kolmen raskauden ja synnytyksen jälkeenkin on kohtalaisen helppo ollut saada vatsalihakset taas kuntoon, kun olen aina huomaamatta "treenannut" niitä.

Vierailija
12/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikunnalla voi tietystä kohdasta läskiä polttaa vaan esim. vatsalihaksia treenamalla rasva palaa vähän joka puolelta, mutta lihaksien kehittyessä, läskit voi laskeutua nätimmin.

vaatii syvien vatsa ja selkälihasten aktivointia kokeilehan esim. pyörittämällä painavaa vannetta. Nk. korsettilihakset pitää saada kuntoon. Pelkällä laihdutuksella aika epätoivoinen tehtävä.

Vierailija
13/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvin vatsatreeneillä kuin kaikenlaisella kestävyysliikunnalla. Eli kävelyä, uintia yms. niin pitäisi vyötärö kaventua.

Vierailija
14/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin pahin karppaaja, joka toitottaa ilosanomaa kaikille, mutta mulle pilates on antanut paljon - mm. vyötärön.

Kiloja on tippunut syksyn aikana 3 kg, mutta vyötäröltä on lähtenyt n. 7 cm! Kädet, jalat ja lantio on myös muokkautunut kauniimmaksi. Jos asuinkunnassasi voi treenata pilatesta, kokeile! Anna sille aikaa. Se, että opit tekemään liikkeet oikein, kestää, mutta kun opit, tuloksia tulee.

Vierailija
15/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen tasapaksu kuin minä laihtuu tasaisesti joka paikasta, kun taas joku päärynä ei voi yksinkertaisesti kiristää senttejä niin paljoa vyötäröltä kuin minä tai joku omena. Heillä taas lähtee sieltä takapuolesta ja reisistä, vaikka toki sitä lähtee muualtakin.

Pelkillä lihasliikkeillä ei pullero saa kapeaa vyötäröä. Eihän ne makkarat siitä lähde kuin laihduttamalla. Toki ryhti oikastuu ja vatsa voi hiukan mennä kasaan, mutta makkarat on ja pysyy niin kauan kuin on liikaa rasvaa kropassa.

Vierailija
16/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alipainoisenakin ollut tuhdit reidet ja leveä lantio. Ylävartalo on kuihtunut laihduttaessa ihan olemattomiin. Hoikimmillaan aikuisiällä vyötärö on ollut alle 60 senttiä leveä, vaikka olen yli 180 senttiä pitkä.

Ylipainosenakin minulla on selvästi erotttuva, muuhun vartaloon verrattuna hoikka vyötärö. Kolmen viikon laihdutuksen aikana senttejä on lähtenyt jo viisi. On osin hiilaripöhöä. Karpatessa koko vatsa tuntuu jotenkin jäntevämmältä. Seuraavaksi varmaan hoikistuvat kädet ja rinnat alkavat pienetä.

Vierailija
17/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat tuon toisen aloituksen (Tammikuussa laihiksen aloittaneet tms) nro 25:ta niin se olen minä.

Olen laihtunut (163cm) 59->54kg.

Vyötäröltä lähtenyt tosiaan se 10cm, 79->69cm.

Olen mahasta ja pehvasta ja reisistä lihovaa sorttia (omena?).

Marraskuun puolessa välissä, elämäntaparempan aloituksen kanssa samaan aikaan, aloin tekemään vatsalihasliikkeitä.

Vatsalihaspilatesta ensin joka toinen päivä 3:na päivänä viikossa, sitten 5kertaa viikossa (kun itsestä siltä tuntuu että pystyy).

Tavallisia vatsalihassarjoja joka toinen päivä 3:na päivänä viikossa, sitten 5kertaa viikossa(kun itsestä tuntuu että pystyy).

Tässä videot

Pilatesvideot:

Tätä tein vajaan kuukauden.^

Tätä alempaa sen jälkeen joka toinen päivä kunnes se 5kertaa viikossa menee.

Otin mukaan tämänkin ja tulosta alkoi kyllä tulemaan, six päkkiä ei kyllä ihan ole mutta hyvin näkyy lihakset.

Ensin joka toinen päivä ja kun viikon-parin päästä alkoi tuntumaan että hyvin jaksoi jne niin siirryin level 2:selle. Linkki siihen löytyy tuon linkin sivussa olevista videoista.

Kävellyt olen aina noin 4-5kertaa viikossa, 30-60min kerralla. Joko rattaiden kanssa tai pulkkaa vetäen (lapsi).

Vierailija
18/27 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan kuntoillessa vyötärön ympärille paksun villakaulahuivin ja tiukennan sen vielä tiukalla vyöllä paikalleen ja kyllä ku kuntoilee ja tulee kuumaniin se rasva oikeesti palaa mahan kohdalta ja vyöllä saa tiukennettua mahan kohtaa reenin aikana tosi hyvin. Näyttää tosi tyhmältä mutta toimii. :D

Vierailija
19/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei se siis helpolla ole lähtenyt. Hyvä tsemppi sulla!

Jos tarkoitat tuon toisen aloituksen (Tammikuussa laihiksen aloittaneet tms) nro 25:ta niin se olen minä. Olen laihtunut (163cm) 59->54kg. Vyötäröltä lähtenyt tosiaan se 10cm, 79->69cm. Olen mahasta ja pehvasta ja reisistä lihovaa sorttia (omena?). Marraskuun puolessa välissä, elämäntaparempan aloituksen kanssa samaan aikaan, aloin tekemään vatsalihasliikkeitä. Vatsalihaspilatesta ensin joka toinen päivä 3:na päivänä viikossa, sitten 5kertaa viikossa (kun itsestä siltä tuntuu että pystyy). Tavallisia vatsalihassarjoja joka toinen päivä 3:na päivänä viikossa, sitten 5kertaa viikossa(kun itsestä tuntuu että pystyy). Tässä videot Pilatesvideot: <a href="http://www.youtube.com/watch?v=kin6AYFBOKE" alt="http://www.youtube.com/watch?v=kin6AYFBOKE">http://www.youtube.com/watch?v=kin6AYFBOKE</a&gt; Tätä tein vajaan kuukauden.^ Tätä alempaa sen jälkeen joka toinen päivä kunnes se 5kertaa viikossa menee. <a href="http://www.youtube.com/watch?v=fdMptxZv4hQ" alt="http://www.youtube.com/watch?v=fdMptxZv4hQ">http://www.youtube.com/watch?v=fdMptxZv4hQ</a&gt; Otin mukaan tämänkin ja tulosta alkoi kyllä tulemaan, six päkkiä ei kyllä ihan ole mutta hyvin näkyy lihakset. <a href="http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474&feature=channel" alt="http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474&feature=channel">http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474&feature=channel</a&gt; Ensin joka toinen päivä ja kun viikon-parin päästä alkoi tuntumaan että hyvin jaksoi jne niin siirryin level 2:selle. Linkki siihen löytyy tuon linkin sivussa olevista videoista. Kävellyt olen aina noin 4-5kertaa viikossa, 30-60min kerralla. Joko rattaiden kanssa tai pulkkaa vetäen (lapsi).

Vierailija
20/27 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydäänkö sellaisia vielä tai taas jossain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan