Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

monimuotoopiskelu amk:ssa!?

Vierailija
02.02.2011 |

Kerro kokemuksiasi. Onko pääsy helponmpaa/vaikeampaa tuonne kuin nuorisopuolelle normaalisti?Kaikenlaiset kokemukset, perhettä ,työtä ,koulun rankkuus, etätehtävien määrä...?

Aion yrittää sairaanhoitajaksi nyt keväällä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kirjoittaa. En suosittele siis sinulle hakemista ko. "monimuotoopetukseen" ,vaikka se olisikin helponpaa.

Vierailija
2/2 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänpääsyn helppoudesta en osaa sanoa, koska minulla ei ole kokemusta kuin aikuisopiskelusta, ja sinne onneksi pääsin ihan ensiyrittämällä.

Itselläni oli lähiopetusta 3-5 päivää kuukaudessa, ja silloin siis kokonaisia pitkiä päiviä kerrallaan. Iltaopiskeluna ei minulle olisikaan onnistunut.

Kovin rankkana koulunkäyntiä en kokenut, tietysti välillä sai piiskata itseäään tehtäviä tekemään - kotona kun oli aina muutakin tekemistä. Meillä on kolme lasta, ja hoitoapua sain onneksi isovanhemmilta (mies on yrittäjä joten hänen venymisensä oli rajoitetumpaa).

Loppuvaiheessa jäin töistä opintovapaalle saadakseni lopputyön ym. tehtyä, aikuiskoulutustuen turvin se oli ihan kannattavaa.

Itselläni meni tutkintoon noin neljä vuotta, ja kyllä kannatti, jo ihan itseni kannalta. Nyt olen uudessa paremmassa työssä, ja harkitsen ylempää amk-tutkintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla