Onko joillakin isoilla firmoilla oma lastenhoitajavälitys?
Kommentit (13)
yksityisen kodinhoitofirman palveluja eli siis tarjoaa hoitajan työntekijän lapselle sitä kautta. Mutta ei siis pidä palveluksessaan omaa lastenhoitajaa jolle maksaa palkkaa.
L?
En ole kuullut että kovin monella muulla olisi samalla lailla.
firma on saattanut ostaa ko. palvelun toiselta firmalta. Työnantaja siis maksaa laskun, jos työntekijän lapsi sairastuu ja tilataan kotiin sitä varten hoitaja.
että sairasta/toipilasta lasta tulee hoitamaan ammattilainen jonka laskun firman maksaa.
Suomessa on jotain 20 työnantajaa jotka käyttää tätä palvelua. Naisvaltaisia aloja, joilla nainen johtajana usein, ei taida olla sattumaa. :=)
fujitsulla ainakin on ulkopuolinen firma josta saa hoitajan sairaalle lapselleen ja firma maksaa laskun.
hankkia lastenhoitaja työpaikan kautta.
Monikansallinen saksalainen firma Suomessa...
firma on saattanut ostaa ko. palvelun toiselta firmalta. Työnantaja siis maksaa laskun, jos työntekijän lapsi sairastuu ja tilataan kotiin sitä varten hoitaja.
että sairasta/toipilasta lasta tulee hoitamaan ammattilainen jonka laskun firman maksaa.
siis juuri tuoksi lastenhoitajaksi mutta ehdot olivatkin niin huonot etten suostunutkaan.
Toi on nykyään aika yleinen. Mä olen käyttänyt, jos lapsi on räkäinen eikä ole kuitenkaan kuumetta. Lapselle parempi olla kotona. Hoitajat leikkii ja askartelee lapsen kanssa ja nukuttavat vaikka sylissä.
Kuumeiselle ja kunnolla kipeälle en ottaisi, mutta puolikuntoiselle aivan loistava.
Hoitajan voi ottaa vaikka tunniksi tai pariksi jos pitää hoitaa töissä vaikka joku tapaaminen.
Iso firma kyseessä, ne maksaa, jos tilaa kotiin hoitajan. Ei olla kylläkään käytetty, kun meillä mummu hoitaa sairaan lapsen.
mahdollisuuden 3x vuodessa tilata lastenhoitajan kotiin, jos lapsi sairastaa. Tämä on vaihtoehto tilapäiselle hoitovapaalle. Ostavat palvelun muutamalta lastenhoitofirmalta. En ole vielä kokeillut, koska olen ollut hoitovapailla sen aikaa kun ko. palvelu on ollut talossa käytössä.
En tosin ole käyttänyt, mielummin itse hoidan