mieheltäni löytyi deitti-ilmoitus netistä
Kommentit (17)
eipä tässä oikein tiedä mitä ajatella..
no minäpä kerron; ajattele vaikka sitä, että miehesi etsimällä etsii uutta sänkyseuraa tai jotakin muuta suhdetta. ehkä vain jännitystä saadakseen, ehkä tosissaan haluaa jakaa elämänsä jonkun toisen kanssa. mitäs muuta asiasta voisi ajatella??
et taida ap olla penaalin terävin kynä...?
oo se Badoo -sivusto, jonne "deitti-ilmoitusten" tiedot on kaapattu facebookista, jos on vähän huolimattomasti klikkaillu sovelluksia?
Pari tuttua just kävi poistamassa omat "ilmotuksensa" sieltä kiukusta kihisten. Siellä on HIRVEÄSTI niitä ilmotuksia ja tekee pahaa selata niitä, kun tajuaa hyvin esim. kuvista että ne ei niitä oo vapaaehtosesti sinne laittanu!
menin tietokoneelle mieheni jälkeen ja hän oli ilmeisesti "unohtanut" poistaa sivustonsa.. tai mieheni on väärä sana, tuleva mieheni (tai ainakin eilen ajattelin vielä niin) koska hääsuunnitelmat ovat käynnissä ja kesällä oli tarkoitus mennä naimisiin. ja nyt nään tällaisen..
Nuo ensimmäiset 4 vastausta ovat taas sen saman naisen kirjoittamia, joka riehuu täällä vähän väliä purkamassa pahaa oloaan.
siellä on aika moni perheellinen seuraa etsimässä tietämättään
voi ku oiski ollu badoo, mut eipä ollu..
kun mieheesi törmäsit......
taisit itsekkin etsiä panoa.
Kurja juttu ap, pakkohan se on ottaa puheeksi ja tuskinpa tuollaista saa mitenkään seliteltyä paremmaksi ennen häitä. Toisilla on kyllä pokkaa.
Kurja juttu ap, pakkohan se on ottaa puheeksi ja tuskinpa tuollaista saa mitenkään seliteltyä paremmaksi ennen häitä. Toisilla on kyllä pokkaa.
paniikki ennen häitä ettei hän sitä elämältään haluakaan, mutta ei uskalla ottaa asiaa puheeksi sun kanssasi. No mutta tsemppiä sinulle, ansaitset paremman miehen.
ja samaan aikaan tämä piti haaremia ympärillään.. eli jäi valheista kiinni ja paljastui että useampi nainen pyörinyt samaan aikaan kuvioissa..
et neljä ensimmäistä on saman riehujan? Se neljäs viesti oli mun jossa aidosti ihmettelin miten voi löytää jonkun ilmon miljoonien joukosta?? En mä ole missään levitelly pahaa oloani,eihän mulla edes ole mitään syytä.Ihan ok elämä mulla on.
oli deitti-ilmoitus ja poistin sen vasta, kun seurustelin. Toki melko pian, mutten ihan heti muistanut sitä. Ehkä hänkin oli poistamassa ilmoitustaan?
Eli eilen löytyi myös minun mieheni ilmoitus paristakin paikasta. En nyt jaksa lähteä erittelemään miten pääsin hänen jäljilleen sillä olen niin vihanen koko jutusta vieläkin.
Eilen kun viha laantui niin loin yhteen palveluun itselleni profiilin väärän kuvan turvin ja kirjoitin miehelle. Mis vastasi ihan innoissaan ja haluaa tutustua paremmin. Kirjoitinkin jo takaisin ja ehdotin treffejä. Alkuperäinen suunnitelmani oli ilmestyä treffipaikalle. Tänään alan olla kypsä koko touhuun ja mieheeni niin paljon että olen miettinyt laittavani nyt oman kuvani profiilikuvaan missä mäytän keskisormea ja toivotan miehen niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.
Eli eilen löytyi myös minun mieheni ilmoitus paristakin paikasta. En nyt jaksa lähteä erittelemään miten pääsin hänen jäljilleen sillä olen niin vihanen koko jutusta vieläkin. Eilen kun viha laantui niin loin yhteen palveluun itselleni profiilin väärän kuvan turvin ja kirjoitin miehelle. Mis vastasi ihan innoissaan ja haluaa tutustua paremmin. Kirjoitinkin jo takaisin ja ehdotin treffejä. Alkuperäinen suunnitelmani oli ilmestyä treffipaikalle. Tänään alan olla kypsä koko touhuun ja mieheeni niin paljon että olen miettinyt laittavani nyt oman kuvani profiilikuvaan missä mäytän keskisormea ja toivotan miehen niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.
ja kerro miten kävi!
deitti-ilmon.Nettihän on täynnä tuhansia sivustoja ja miljoonia ilmoituksia.Miten sä olet voinut löytää jonkun tietyn?????Mä oon joskus laittanut oman enkä ole aikoihin löytänyt edes sitä.