Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapsenne on saanut nukenvaunut? Entä Baby Bornin?

Vierailija
01.02.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja peipparin myös mutta käytetyn serkulta

Vierailija
2/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan Baby Bornin toivoi synttärilahjaksi neli- (vai viisi?)vuotiaana, toisen nyt syksyllä 7-vuotislahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksivuotiaana. ei kyllä ole koskaan juuri leikkinyt ja on nyt jo yhdeksän.

Vierailija
4/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut "perintönä" mun siskoltani suunnilleen silloin, kun esikoinen syntyi :D Tosin vasta kolmas lapsi (nyt 1v10kk) on sillä oikeasti leikkinytkin...

Vaunut oli myös perintökalut, mutta esikoinen hajotti ne 3-vuotiaana (tyttö), kun leikki, että ne ovat hyökkäysvaunut...

Keskimmäiselle (poika) ei vaunuja ostettu, eikä tuo nukeilla pahasti leikkinytkään.

Kuopus sai nukenvaunut nyt joululahjaksi eli ikää oli 1v8kk ja ahkerasti niillä kärryttelee vauvojaan ;) Vähän ovat isot (Briot), mutta eipä tunnu haittaavan menoa.

Vierailija
5/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoveljellä oli nukenrattaat joskus 2-3 -vuotiaasta alkaen. Mulla oli ehkä 4-5 -vuotiaasta alkaen nukenvaunut, missä sain nukuttaa pikkusiskoani ainakin sisällä, ehkä pihallakin kun olin 9v. Mummini kauhisteli miten äitini antaa mun tehdä niin (ja antoi muuten auttaa paljon muutenkin pikkusiskon hoidossa vaikka olin aika pikkulapsi itsekin).

Vierailija
6/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun niin ahkerasti hoivasi jo pehmeitä leluja. Vauva ja kärryt on siitä asti ollu ahkerassa käytössä, eli viimeiset 2 vuotta. "Vauvalle" myös täytyy antaa ruokaa, maitoa, velliä, vaihtaa vaipat, kylvettää jne. Joka päivä ainakin kerran koko rumba. :D

Nuken ei kyllä tarvii välttis olla BabyBorn, mutta kyllä se hyvin tuntuu kestävän eli hinta ei siihen nähden oo kovin paha. (tarjouksessa 35e ja kestänyt yli 2v eli ei paha kun ajattelee mihin kaikkeen sitä rahaa tuhlaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän