Siis voiko erään tutun naisen kautta tarttua tauteja kun töissä
infektiopolilla?
Hoitelee hiv ym.kaikkia yök yök tauteja.Aina kun ollaan tavattu saa kamalan flunssan.Nyt olen vältellyt vuosia.
Kommentit (6)
Mut että pillereillä pidän kuukautiset poissa!T:Tanja
Kun mun lääkäriksi opiskeleva kaveri halusi infektio-osastolle kesätöihin, niin hänen sisätautilääkäri-isänsä vastusti sitä kovasti.
Kun mun lapseni oli infektio-osastolla hoidossa, niin siellä lääkäri sanoi, että kannattaa aina pyrkiä nopeaan kotiutukseen, kun henkilökunta ei voi välttää sitä ,etteikö heidän jaloissaan kulkisi taudit huoneesta toiseen.
tiedän useempia tapauksia jossa taudit tarttuneet tosi salakavalasti..esim.ystäväni sairastui pahaan astmaan koska naapurin täti hoisi niinä päivinä astmapotilaita infektiopuolella!lisäksi toinen naapurini sai HIVIN koska samainen hoitaja oli tuonut sen kengänpohjissaan rappukäytävään!!aatelkaa!pahinta on nyt kuitenkin se että olen tulossa aivan selvästi hulluksi ja löytyihän se SYYLLINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sukujuhlissa juttelin pitkät tovit sukulaiseni kanssa joka onPSYKIATRI!!!!!!!!!!!!!!!TOTTAKAI SE TARTTUI MINUUN,HOITAAHAN HÄN HULLUJA TYÖKSEEN!ETTÄ KYLLÄ ON IKÄVÄÄ!ELÄMÄ ON JOSKUS NIIN SURULLISTA!
tiedän useempia tapauksia jossa taudit tarttuneet tosi salakavalasti..esim.ystäväni sairastui pahaan astmaan koska naapurin täti hoisi niinä päivinä astmapotilaita infektiopuolella!lisäksi toinen naapurini sai HIVIN koska samainen hoitaja oli tuonut sen kengänpohjissaan rappukäytävään!!aatelkaa!pahinta on nyt kuitenkin se että olen tulossa aivan selvästi hulluksi ja löytyihän se SYYLLINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sukujuhlissa juttelin pitkät tovit sukulaiseni kanssa joka onPSYKIATRI!!!!!!!!!!!!!!!TOTTAKAI SE TARTTUI MINUUN,HOITAAHAN HÄN HULLUJA TYÖKSEEN!ETTÄ KYLLÄ ON IKÄVÄÄ!ELÄMÄ ON JOSKUS NIIN SURULLISTA!
HIV tarttuu sillä, että katsot silmiin ihmistä, joka on hoitanut HIV-potilasta.