Pitääkö miehesi rinnoistasi?
Se mies, jonka kanssa tein lapset, sanoi että rintani menivät pilalle, kun lapset syntyivät. Ei tykännyt sen jälkeen enää ollenkaan. Halusi, että rakastellaan pimeässä, tai että pidän vähintään rintsikoita päälläni. Olisi halunnut, että menen laittamaan silikonit. Erosin laittamatta niitä muoveja ja tapasin uuden miehen, joka on ihan hulluna nykyisiin rintoihini, eikä niissä ole minustakaan mitään vikaa, voi pitää nirunarubikineitäkin ja näyttää hyvältä.
Oliko vähän törkeä exä?
Kommentit (35)
Olen tullut siihen tulokseen, että yleistettynä miehet tykkää kun on tissit. Voi olla, että heillä on olemassa "ykköstissit", siis sellaiset unelmatissit, mutta siitä huolimatta lähes kaikki kelpaa.
Naiset ne sitten jaksaakin haukkua toistensa tissejä...
jos tissien ulkomuotoon kaatui. Meillä mun roikkutisseille nauretaan yhdessä, tosin ne roikkui jo ennenkuin tavattiin, tai itse asiassa ne ei oo koskaan ollu sellaiset kiinteät teinitissit, vaan aina maan vetovoima on vetänyt puoleensa.
miehenä, että pari suhdetta olen lopettanut koska rinnat eivät miellyttäneet minua. Tosin se oli vain yksi syistä. Toisessa tapauksessa nainen oli lauta, toisessa tissi olivat kuin paperiliinat.
omat rintani ovat rumuutensa lisäksi vieläpä täysin eri kokoa :D
Siis toinen rinta on "pieni" ja vielä ihan siedettävännäköinen ja toinen semmoinen "jättimäinen".
Arpiset ovat ja kunhan lopetan ensin imetyksen niin kokemuksesta tiedän että lerpsahtaa oikein kunnolla.
Palautuvat sitten joskus jos palautuvat.
Mieheni melkeinpä jopa suuttuu jos ei saa koskea rintoihini ja nähdä niitä. Sama on ollut vatsan kanssa. Hön ei voi ymmärtää mikseivatsaani saisi silitellä. Mua lähinnä ällöttää mun vatsa joka ei vielä ole kerennyt palautumaan kunnolla.
4, ja sun jorma aina juhlaliputuksessa? :D
Roikkutissejä kun on hankala juhlaliputtaa edes silloin kun haluaa.
jumaloivat rintojani:) 4 lasta joista 2 imetettyä, ja rinnat kuin teinitytöllä!
n50
Minua oksetti kun exäni lihoi, eivätkä rintani kasvaneet. Eli lihava, jolla oli pienet rinnat. Suhde loppui ajan myötä, kun en pystynyt enää seksiin. Rinnat ovat tärkeä osa naisen kroppaa minulle, en kiihoitu kuin "hyvistä" rinnoista. En voi sille mitään.
näkevät nännit, niin johan seisoo :) ihan sama muoto muuten
mies sanoi lapsille että olisitte puhaltaneet ne takaisin täyteen ku kerran tyhjäksi söitte...masensi...
tai ainakin sanoo pitävänsä :)
ei IKINÄ puhuisi mulle noin törkeästi kuin ap:n ex!!
Ainakin hyvin mielellään niitä koskettelee. On myös sanonut pitävänsä rinnoistani. Tosin mun rinnat on tosi hyvässä kuosissa vielä, vaikka on kolme lasta ja ikääkin jo 40v. Luulen, että mies pitää asiaa itsestäänselvyytenä, ettei mies edes tajua, kuinka yleistä on, että rinnat muuttuvat iän ja imetysten myötä.
Uskon silti, että mies rakastaisi mua, vaikka rinnat olisivat minkälaiset.
pienivarusteinen. Tosin kiinteät..
mutta tiedän, että poikäystäväni haluaisi minulla olevan suuuuuuremmat... pari päivää sitten hän sanoi, kun hiplasi rintojani, että ne on semmoset pienet nypykät.. loukkaannuin hieman, mutta kokemuksesta tiedän, että ei niitä rintoja kannata murehtia, sillä pilaa vain oman nautinnon sängyssä ja tulee surulliseksi. VAIKKA se kirpaiseekin kun esim tv:stä katsoo ohjelmaa jossa suuret silikoni rintaiset naiset on vähissä vaatteissa ja poikaystäväni toljottaa silmät suurella.. koitappa sitten itse näillä ''nipukoilla'' yrittää hurmata.. :D hah. pitää vain hyväksyä itsensä ja nauttia elämästä.. ei ne rinnat kummiskaan tärkeimmät ole parisuhteessa ja elämässä.. kai. :D
-Mz
Vaimolla vissiin aikasta samanlaiset. Pienet nännipihat joiden keskellä suuri rusina.
Minusta ne ovat kauniit ja tyttömäiset. Vaimo taas häpeää rintojaan niin että kesäsin valittaa suuresti varustuksestaan ja haluaa silikoonit.
m36