Antaakohan mun lapset koskaan anteeksi, että puhuin heidät
ympäri ja menemään siihen rokotukseen?
Nuorin on 13v. Kaikki pitivät rokotetta huonona mutta minä jankutin heille niitä "hyviä" asioita joita netistä luin.
Mulla on kamala olo!
Kommentit (30)
Voi puhjeta vaikka vuosien päästä!
Rokotetuilla riski puhkeamiseen on 9-kertainen.
Ostivat edulliseen könttähintaan rokotetta ja päättivät lykätä sitä kaikkiin varoituksista huolimatta.
Sitähän ei suositeltu lapsille ja nuorille ollenkaan.
Puska ja Kilpi joutaisivat erota kumpikin!
joka altistaa narkolepsialle.Edelleenkään mikään rokotus ei aiheuta sairauksia terveelle ihmiselle eli niille joille ei ole geneettistä taipumusta.Ei se enää aapeen lapsille puhkea.Ja ei,rokottaminen ei edelleenkään aiheuta myöskään autismia niinkuin jotkut väittää.Mut kyl mä ymmärrän aapeen huolen.Mua jännittää kaikki tulevaisuudessa.Vaik mulla on ihan pieni vauva, pelottaa jo nyt miten pidän sen erossa huumeista yms.
mitä siinä ei ole mainittu :D Aika hyvä mielikuvitus täyty sinulla olla, jos noin tekstiä tulkitset...
Noihin tiedoteteksteihin upotetaan aina koiria haudattuna asioista, joista ei haluta valehdella mutta kuitenkin kääntää ne sanojansa eduksi. Siksi niiden tiedotteiden laatiminen on niin hidasta puuhaa.
Meillä kans lapset otti tuon rokotteen ja minä, koska olin raskaana. Luotin aivan sokeasti "asiantuntijoihin" ja pidin epäilijöitä täysin idiootteina. "Eihän Suomessa anneta sellaista rokotetta, mitä ei olla testattu kunnolla", näin oikeasti ajattelin. Nyt saa sitten miettiä ja odotella mitä tapahtuu. Aivan käsittämätöntä. Ihan sydämestä ottaa miettiä niitä perheitä joita narkolepsia on koskettanut. Elämä pilalla monelta. Ei voi ymmärtää, ei todellakaan. Mikähän tässä on ollut se kuningas-ajatus päättävillä ihmisillä? Enpä olis ikinä uskonut kirjoittavani tällaista tekstiä keskustelupalstalle... Surullista kerrassaan.
Veljeni on aina ollut hyvä koulussa ja jaksanut sinne mennä. Nyt vaan on väsymystä tullut tämän rokotteen oton jälkeen
kyllä 16-vuotiaan pitää vielä kouluun jaksaa lähteä ei ole normaalia, paitsi ehkä teillä, joilla lapset amiksessa, jos sielläkään.
opiskeluhan on turhaa
Ostivat edulliseen könttähintaan rokotetta ja päättivät lykätä sitä kaikkiin varoituksista huolimatta.
Sitähän ei suositeltu lapsille ja nuorille ollenkaan.
Puska ja Kilpi joutaisivat erota kumpikin!
THL ei ostanut yhtään mitään. Sosiaali- ja terveysministeriö osti.
potevalla teinillä on narkolepsia. Toivottavasti noi teinit ottaa ilosta kaikki irti :D
tänne tuli erilainen erä rokotetta kuin muualle, kiitos kattavan neuvolajärjestelmän ja tiedon suomalaisten rokoteuskollisuudesta. Olimme koekaniineja tutkimuksessa, jossa nyt sitten selvisi, että rokotteessa ollut aine aiheutti narkolepsiaa, mahdollisesti vielä muitakin ongelmia.
Kannattaa olla suomalainen, lääketehtaiden erityisessä suojelussa saamme tästä eteenkinpäin toimia kokeissa kohteena. Muistelkaa Calmette-rokotetta, joka aiheutti luuhun asti ulottuvia fisteleitä jne.
Meillä ei ole rokotettu ketään.
mitä siinä ei ole mainittu :D Aika hyvä mielikuvitus täyty sinulla olla, jos noin tekstiä tulkitset...