Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaakohan mun lapset koskaan anteeksi, että puhuin heidät

Vierailija
01.02.2011 |

ympäri ja menemään siihen rokotukseen?

Nuorin on 13v. Kaikki pitivät rokotetta huonona mutta minä jankutin heille niitä "hyviä" asioita joita netistä luin.

Mulla on kamala olo!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siinä ei ole mainittu :D Aika hyvä mielikuvitus täyty sinulla olla, jos noin tekstiä tulkitset...


Eli hieman sisälukutaitoa kehiin pliis. OLI riski sairastua 8 KK:n SISÄLLÄ.

"Sikainfluenssarokotetta vuosi sitten saaneilla 4-19-vuotiailla oli yhdeksänkertainen riski sairastua narkolepsiaan rokotusta seuranneiden kahdeksan kuukauden aikana verrattuna samanikäisiin rokottamattomiin."

Tulkinta: Väite ei sulje pois mahdollisutta, että riski sairastua olisi vielä esim. kuusinkertainen yli kahdehdan kuukautta rokotuksen jälkeen.

Vierailija
22/30 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi puhjeta vaikka vuosien päästä!


Rokotetuilla riski puhkeamiseen on 9-kertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostivat edulliseen könttähintaan rokotetta ja päättivät lykätä sitä kaikkiin varoituksista huolimatta.

Sitähän ei suositeltu lapsille ja nuorille ollenkaan.

Puska ja Kilpi joutaisivat erota kumpikin!

Vierailija
24/30 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka altistaa narkolepsialle.Edelleenkään mikään rokotus ei aiheuta sairauksia terveelle ihmiselle eli niille joille ei ole geneettistä taipumusta.Ei se enää aapeen lapsille puhkea.Ja ei,rokottaminen ei edelleenkään aiheuta myöskään autismia niinkuin jotkut väittää.Mut kyl mä ymmärrän aapeen huolen.Mua jännittää kaikki tulevaisuudessa.Vaik mulla on ihan pieni vauva, pelottaa jo nyt miten pidän sen erossa huumeista yms.

Vierailija
25/30 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siinä ei ole mainittu :D Aika hyvä mielikuvitus täyty sinulla olla, jos noin tekstiä tulkitset...

Noihin tiedoteteksteihin upotetaan aina koiria haudattuna asioista, joista ei haluta valehdella mutta kuitenkin kääntää ne sanojansa eduksi. Siksi niiden tiedotteiden laatiminen on niin hidasta puuhaa.

Vierailija
26/30 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans lapset otti tuon rokotteen ja minä, koska olin raskaana. Luotin aivan sokeasti "asiantuntijoihin" ja pidin epäilijöitä täysin idiootteina. "Eihän Suomessa anneta sellaista rokotetta, mitä ei olla testattu kunnolla", näin oikeasti ajattelin. Nyt saa sitten miettiä ja odotella mitä tapahtuu. Aivan käsittämätöntä. Ihan sydämestä ottaa miettiä niitä perheitä joita narkolepsia on koskettanut. Elämä pilalla monelta. Ei voi ymmärtää, ei todellakaan. Mikähän tässä on ollut se kuningas-ajatus päättävillä ihmisillä? Enpä olis ikinä uskonut kirjoittavani tällaista tekstiä keskustelupalstalle... Surullista kerrassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on aina ollut hyvä koulussa ja jaksanut sinne mennä. Nyt vaan on väsymystä tullut tämän rokotteen oton jälkeen

kyllä 16-vuotiaan pitää vielä kouluun jaksaa lähteä ei ole normaalia, paitsi ehkä teillä, joilla lapset amiksessa, jos sielläkään.

opiskeluhan on turhaa

Vierailija
28/30 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostivat edulliseen könttähintaan rokotetta ja päättivät lykätä sitä kaikkiin varoituksista huolimatta.

Sitähän ei suositeltu lapsille ja nuorille ollenkaan.

Puska ja Kilpi joutaisivat erota kumpikin!

THL ei ostanut yhtään mitään. Sosiaali- ja terveysministeriö osti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

potevalla teinillä on narkolepsia. Toivottavasti noi teinit ottaa ilosta kaikki irti :D

Vierailija
30/30 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne tuli erilainen erä rokotetta kuin muualle, kiitos kattavan neuvolajärjestelmän ja tiedon suomalaisten rokoteuskollisuudesta. Olimme koekaniineja tutkimuksessa, jossa nyt sitten selvisi, että rokotteessa ollut aine aiheutti narkolepsiaa, mahdollisesti vielä muitakin ongelmia.



Kannattaa olla suomalainen, lääketehtaiden erityisessä suojelussa saamme tästä eteenkinpäin toimia kokeissa kohteena. Muistelkaa Calmette-rokotetta, joka aiheutti luuhun asti ulottuvia fisteleitä jne.



Meillä ei ole rokotettu ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan