G: Pitkässä parisuhteessa (yli 10v) olleet! Onko teillä ollut todella huonoja kausia?
Kommentit (25)
Maltettiin antaa ajan kulua. Kyllä se siitä. Kimpassa on oltu 27 vuotta.
mutta vähän sellaista tympääntymistä. Välillä ihastumisia muihin, mutta ei varsinaisia suhteita. Eroa ei ole mietitty. Yhdessä kohta 17 vuotta.
Mies vietti poikamieselämää eli oli paljon pois kotoa ja juhli. Kerran miehen maatessa krapulassa minulla katkesi pinna ja käskin miehen pakata kamppeet ja lähteä. Mies löi ja lähti.
Asuttiin vuosi erossa, mutta sitten mies tajusi mitä on menettämässä. Saatiin sovittua asiat eikä meillä enää tapella. Tuosta on aikaa jo viitisentoista vuotta. Nyt on pitkään mennyt tosi hyvin.
kiirettä ja kaikenlaisia vastoinkäymisiä. Ajan kanssa ne ovat menneet ohi. Koskaan ei ole ääneen peloteltu eroilla, mutta heikkona hetkenä ne käy toki omassa päässä että hitto, lähden. :D
28 vuotta yhdessä
voisi sanoa että joitain kausia oli ikävämpiä, mutta en enää vuosiin ole voinut puhua huonoista kausista, korkeintaan huonoista päivistä.
Nyt kun ikää ja kokemusta on tullut lisää, suhdekin voi vuosi vuodelta paremmin. Rakkaus on syventynyt ja sitä myöten kumppanuus ja ystävyyskin. Meillä jos riita tulee, se selvitetään saman päivän aikana, joten ei ehdi syntymään mitään isompia möykkyjä, joista voisi sitten tulla niitä pidempiä huonoja jaksoja. Ja nyt on oppinut myös sitä itsehillintää ja ajattelua, kuinka voisi itse toimia toisin, eikä vain ajatella miks toinen toimii noin tai näin.
Paljon yhdessäoloa, suhteen vaalimista eli aikaa toisille, myös kahdenkeskistä aikaa ilman lapsia. Nauramista ja lähellä oloa. Siinä on mun vinkit onnelliseen suhteeseen. Se on toiminut ainakin meillä.
-15v yhdessä, 13v naimisissa.