Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Evakuointilento 400e!

Vierailija
01.02.2011 |

Ihan reilu ja sopiva hinta!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei hämmestelijänkään tarvitse kirjoittaa asiasta, josta ei tiedä.

Tuon takia varmaan moni ketju on yhtä riitelyä!

Kirjoitetaan asiasta josta ei tiedetä mitään!

Vierailija
2/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeus, siihen, tähän ja tuohon.

Ei minulla tule ole mitään velvollisuuksia, sillä onhan minulla oikeus. Aivan käsittämätöntä, että pitää maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Pitääkö evakuoitujen maksaa lento itse??

Vierailija
4/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi ollut koko matkanhinta tuo jos nyt ylipäätään olisi ollut varaa lähteäkään muutaman vuoden säästämisen jälkeen.

Vierailija
5/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että matkatoimistot tuovat asiakkaansa ihan itse pois. Evakuointilento on järjestetty Egyptissä asuville Suomen kansalaisille ja omatoimimatkailijoille. Tietenkin heidän tulee lennosta maksaa niinkuin muidenkin. En ymmärrä, miksi tuosta on noussut noin kova häly. Jos haluat lentää, maksat lennosta. Onhan vaihtoehtona jäädä Egyptiin, jossa kotikin on.

Vierailija
6/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi ollut koko matkanhinta tuo jos nyt ylipäätään olisi ollut varaa lähteäkään muutaman vuoden säästämisen jälkeen.

niin sitä ei tarvitse heti maksaa vaan asia hoidetaan maksusitoumuksen kautta.

Mutta koskeeko tämä tosiaan myös ihan lomalaisia? Olin käsittänyt, että tuo hinta koskee niitä jotka asuvat tms. Egyptissä, ei tyyliin pakettimatkalaisia.

Vierailija
7/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä saa mistään vakuutuksesta sitten takaisin? Kyllä meillä menisi talous todella kuralle, jos kuusihenkinen perheeni evakuoitaisiin omaan laskuun jostain lomakohteesta.

Ehkä olen lapsellinen, mutta olen aina luullut, että valtio pitää huolta kansalaisistaan VALTION LASKUUN lähettämällä koneet hakemaan kansalaiset turvaan katastrofialueilta.

Haettiinko tsunamin jälkeen ihmiset myös omaan laskuun pois sieltä? Entä kuolleet? Pitikö omaisten maksaa?

Vierailija
8/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lomamatkalaisia??

Vierailija
10/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä ei tarvitse heti maksaa vaan asia hoidetaan maksusitoumuksen kautta.

Mutta koskeeko tämä tosiaan myös ihan lomalaisia? Olin käsittänyt, että tuo hinta koskee niitä jotka asuvat tms. Egyptissä, ei tyyliin pakettimatkalaisia.

Eli Egyptissä asuvia esim.

Vierailija
11/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptissä asuvien ja omatoimimatkailijoiden kuljetus Suomeen! Lomailijat pääsevät kotiin matkatoimiston avulla.

Vierailija
12/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lomamatkalaisia??

Vierailija
13/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä saa mistään vakuutuksesta sitten takaisin? Kyllä meillä menisi talous todella kuralle, jos kuusihenkinen perheeni evakuoitaisiin omaan laskuun jostain lomakohteesta. Ehkä olen lapsellinen, mutta olen aina luullut, että valtio pitää huolta kansalaisistaan VALTION LASKUUN lähettämällä koneet hakemaan kansalaiset turvaan katastrofialueilta. Haettiinko tsunamin jälkeen ihmiset myös omaan laskuun pois sieltä? Entä kuolleet? Pitikö omaisten maksaa?

Kaikkee voi tapahtua, ei ole mitään takeita siitä, että kaikki aina onnistuu ja mitään pahaa ei tapahdu.

Vierailija
14/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdensuuntaisesta lennosta parin päivän varoitusajalla. Yritäpä varata yhdensuuntaista lentoa ylihuomiseksi tavalliselta lentoyhtiöltä, niin tuskin tuon halvemmaksi tulee. Esim. Helsinki-Tukholma ylihuomenna Finnairilla 417 euroa.

Vierailija
15/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmiä eräät voivatkin olla?!

Vierailija
16/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä näitä ihmettelyjä, kun muistamme että samaan aikaan Suomen valtio yhdistelee "perheitä" lennättämällä ihmisiä ilmaiseksi Somaliasta Suomeen.

M42

Vierailija
17/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä saa mistään vakuutuksesta sitten takaisin? Kyllä meillä menisi talous todella kuralle, jos kuusihenkinen perheeni evakuoitaisiin omaan laskuun jostain lomakohteesta. Ehkä olen lapsellinen, mutta olen aina luullut, että valtio pitää huolta kansalaisistaan VALTION LASKUUN lähettämällä koneet hakemaan kansalaiset turvaan katastrofialueilta. Haettiinko tsunamin jälkeen ihmiset myös omaan laskuun pois sieltä? Entä kuolleet? Pitikö omaisten maksaa?

Mikään pakko ei ole hakea porukkaa mistään maailmankolkasta pois ilmaiseksi, ei myöskään kuolleita.

Asun itse pysyvästi ulkomailla ja enpä voisi kuvitella, että Finnair minut täältä tulisi hakemaan, jos vallankumous tai muu poikkeustila tulisi. Tai jos kuolisin syystä tai toisesta - kyllä sen arkun Suomeen kuskauksen omaiset joutuisi kustantamaan.

Vierailija
18/18 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa myös niitä, jotka ovat jo maksaneet edestakaiset lennot kohteeseen ja takaisin. Että tämä 400 euroa tulisi ylimääräisenä, jotta pääsee päivää aikaisemmin pois sieltä.

On ihan eri asia se, että Egyptissä asuvat ihmiset tai omatoimimatkaajat maksavat tuon 400 euroa.

Alkuperäinen hämmästelijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi