Jos ulkomaalainen naimissa oleva mies pyttää sinua kahville
ja on sanonut että on naimisissa eikä vaikuta että takana olisi mitään kuin ystävyyttä MUTTA....
haluaisi jutella eräästä työhön liittyvästä asiasta.
Kommentit (24)
tuossa(kaan) asiassa mitään.
Jos on työasiasta kysymys, mennään työaikana kahville. Jos pyytää apuani arkaluontoisessa työasiassa, voin käydä kahvilla työajan jälkeenkin pikaisesti. Tekisin saman työkaverille, olipa mies tai nainen, naimisissa tai ei, koti- tai ulkomainen.
Tekeekö ulkomaalainen töitä
ja on kyllä oikeasti ihan asiallinen asia mutta kun se on kuitenkin erilainen ja erilainen tapakoodisto kuin minulla. Voi tulla väärinkäsityksiä.
ap.
Tuo on minulle viikottaista. Ihan normalia.
Jos sitä ei voi työaikana hoitaa, niin onko kyse siitä, että hän on jossain muualla töissä kuin sinun firmassasi ja tarjoaa töitä?
Suurimman osan työasioista voi keskustella myös puhelimessa.
Jos sua ap kamalasti epäilyttää ja et ole varma, voitko mennä, on ilmassa selvästi muutakin kuin työasiat. Jos kyseessä olisi puhtaasti työasia, mitä merkitystä on sillä, onko mies naimisissa vai ei? ELi sanoisin, että älä mene. Mulle ei tule mieleen työasioita, joita ei voisi hoitaa työaikana tai puhelimessa.
kuin naamatusten mutta ihmettelen miksi sitä kahville pitää mennä.
ap.
työpaikalla, toimistossa tai mikä se nyt sitten tässä tapauksessa onkaan.
Sano miehelle, että sinusta voitte jutella asian esim. työpäivän päätteeksi hänen toimistossaan.
jota ei voi hoitaa kuin naamatusten ja työajan ulkopuolella. Oletteko samassa työpaikassa? Mikset kerro tapaamisen syytä?
työasiaan ei hänen ja hän on päivisin töissä.
ap.
haluaa puhua kanssani vähän perusteellisemmin työ-asiasta kahvin tai viinin ääressä niin menen tietysti. Siitä voi olla molemminpuolista hyötyä. Ihan sama minkä maalainen on, mikä on siviilisääty tai onko mies vai nainen.
työasiaan ei hänen ja hän on päivisin töissä.
ap.
mamu haluaa painostaa/vaikuttaa sinuun ja samalla tehdä susta patjan. Selevä!
niin silloin asiat hoidetaan sinun työajalla. Hän itse järjestäköön aikaa asialle, jos ei voi sitä puhelimessa tai sähköpostilla hoitaa. Sulla ei ole mitään velvollisuutta mennä kahvittelemaan, jos et sitten ihan muista kuin työsyistä erityisesti halua niin tehdä.
Jos joku haluaa jotella työasiasta vaikka kahvikupin äärellä, niin ilman muuta. Illalla en lähtisi, koska hoidan yöasiat mieluiten työaikana tai heti sen jälkeen, jos 8-16 ei onistu.
sinne kahville pitäisi mennä. Jos ihan työpaikan kanttiini, niin eihän siinä mitään. Mut jos ihan työajan ulkopuolella pitäis mennä jonnekin, niin en menis. Piparia se on vaan vailla siinä tapauksessa. Työasiat voi puhua läpi ihan työpaikallakin.
mutta muslimitaustaisen kanssa en.
Mutta vain työasioista. Jos vähänkin haiskahtaa jutussa jokin, en menis tai lähtisin pois samantien vaikka täyden kahvikupin ääreltä.
En työajan ulkopuolella lähtisi.
Ja koittaisin udella myös etukäteen, mikä se asia mahtaa olla.