Naiset, mikä on teille seksissä tärkeintä?
Eli siis miten määrittelette, mikä on hyvää seksiä? Miten paljon miehen peniksen koko vaikuttaa teillä asiaan? Saatteko helpommin orgasmin yhden illan juttujuen kanssa vai silloin, ku olette sängyssä oman miehen kanssa? Miten paljon tunteet/tunteettomuus vaikuttaa teillä siihen, pidättekö seksiä hyvänä? Onko hyvän seksin määritelmä muuttunut kun on ikää tullut lisää? Kysyn ihan mielenkiinnosta, itse olen huomannut tunnepuolen vaikuttavan yllättävän paljon siihen, miten helposti saan orgasmin. Ja siis nimenomaan niin, että nykyisen mieheni kanssa saan paljon helpommin orgasmin kun näiden yhden illan hoitojen kanssa :)
-n
Kommentit (2)
Hyvää seksiä on monenlaista. Minulle hyvä seksi on sellaista, että kumpikin nauttii ja haluaa tuottaa toiselle nautintoa. Peniksen koko ei vaikuta mitenkään. Tosin en ole aivan pientä penistä edes kokenut. Hyväily ja hellät ja rakastavat tunteet tekevät orgasmista paremman - minulle kokemukseni mukaan myös miehelle. Näin on, vaikka saan helposti orgasmin ihan mekaanisella suorituksellakin. Yhden illan hoidot ovat turhia, pitkässä suhteessa oppii parhaiten tuottamaan ja kokemaan seksuaalista iloa.
mun mielestä hyvään seksiin kuuluu kunnon panoa edeltävä pitkä esileikki, suudelmat, läheisyys, hellyys, intohimo, kiihko --- asia seuraa luontevasti toistaan, ei tarvii paljon ohjailla tai pyydellä; suuseksiä annetaan molemmille ja jossain vaiheessa päästään naimaan välillä kovaa, välillä hellästi asentojen vaihtuessa seksin aikana. Olennaista on osaava partneri, iso kalu ja aktin kesto... mitäs vielä?!