Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskooko joku oikeesti et suomessa tehdään täysin perusteettomia...

Vierailija
31.01.2011 |

huostaanottoja.Minä en jaksa uskoa.Poikkeushan vahvistaa tai tarkemmin koettelee sääntöä ja tiedän et on esim.huoltajuuskiistoissa ollut ylilyöntejä ja vääriä ilmiantoja mut jos ne pudotetaan pois niin en usko että lastensuojeluviranomaiset täysin ilman syytä ja huvikseen vie kenenkään lasta/lapsia.Huolestuttavaa miten on leviämässä sellainen asenne ettei viranomaisiin voi luottaa koska ne haluaa vain rikkoa ihmisten perheitä.Kyllä sellasessa äidissä on jotain pielessä josta tehdään ilmoituksia.Ei savua ilman tulta.!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään järjestelmä ei ole täydellinen, ja uskon että JOSKUS harvoin sattuu niin että kaikki menee pieleen, esim. tehty perätön ilmoitus ilkeilymielessä ja siitä eskaloitunut niin että tulee täysin aiheeton huostaanotto.

Sanotaan nyt vielä kerran että pidän tätä hyvin harvinaisena.

Vierailija
2/4 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltajuuskiistojen aikanakin, jos aiheuttavat vääristä syistä huostaanoton, on perusteeton.

Saatetaan myös tehdä perusteeton sillä, että kunnat eivät tarjoa minkäänlaista ennaltaehkäisevää apua, ilmoitus on tehtävä esim itsestään, että saisi apua jne. Ovathan nämäkin perusteettomia.

Uskon, että on mahdollista. harva meistä varmasti on ajatellut, että lähihoitajatkaan tappaisivat vanhuksia työssään, mutta niinkin on vain käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei turhia huostaanottoja tehdä, poikkeuksena varmaan tosi harvoin joku ihmeellinen arviointivirhe voisi sattua??

Mulla on vähän sellane olo et ne kenellä on häikkää kotioloissa on tuota mieltä, normaalit ihmiset ei..

Vierailija
4/4 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ajattelen vaikka itseni tilanteeseen että joku sosiaalitäti ajaa autolla pihaan ja sanoo että meistä tehty valitus niin saa ihan rauhassa tulla meille, mää keitän suffet ja jutellaan.

En tajua miten se ottaisi lapset huostaan koska kaikki on normaalia. En puhu täydellisyydestä, vaan normaalia perhe-elämää.

Minä olen sitä mieltä että jos lapset otetaan huostaan niin siihen on nähty peruste.

Vaikka äiti/isä on vahvasti eri mieltä niin eikö se ole aika tavallista?

Eihän masentunut tai jostain ongelmasta kärsivä aina edes tiedosta ongelmiaan, silti tapa jolla puhutaan, kasvatetaan, ollaan siinä lapsien kanssa kertoo ihmisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme