Lue keskustelun säännöt.
mul oli viikonloppuna miehen käsi pillussa, voi sitä orgasmien tulvaa
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Entä NENÄ ?
Nenä hinkkaa peppureikää samalla kun kieli hellii pimppiä. AHHH!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miten voi olla, että miehen KÄSI mahtuu vaginaan? Mulla mahtuu 1 sormi normaalisti , tietysti kiihotuneena emätin laajenee, mutta että käsi??😳
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla, että miehen KÄSI mahtuu vaginaan? Mulla mahtuu 1 sormi normaalisti , tietysti kiihotuneena emätin laajenee, mutta että käsi??😳
No toisilla nyt vaan on väljä pillu. Ei siinä sen ihmeellisempää. Tosin nää nyrkkipillut kuvittelee, että just heillä ei ole.
Mulla taas oli miehen käsi pyllyssä ja se oli taivaallista
Meillä oli viimeviikonloppuna pari kaveriani ottamassa viinaksia . Illallahqn se meni siihen että naitiin vaimoani . Naintien jälkeen vaimoni olisi halunnut kullia lisää mutta keksin että koitetaampa kiihottaa pilluq kädellä , pillu oli niin liukas spermasta ja vaimoni nesteistä että päätin yrittää työntää käden pilluun ja pikkuhiljaa sainkin sen sisään , kyllä vaimo nautti vaikka taisi vähän sattuikin, kun pyörittelin kättäni pillussa niin vaimo sai mahti orgasmin . Kaveritkin halusivat koittaa ja niinpä jokainen sai vuorollaan nussia vuorollaan kädellään vaimoani . Kyllä vaimo oli ihan kiimoissaan ulisi ja huohotti , silmät pyörivät villisti kun sai orgasmeja . Kun jokainen oli kavereista nainut käsillään niin jätettiin vaimoni latt7qlle makaamaan sillä eihän hän vähäänaikaan tokeentunut käsitttelystämme vaan meni puolisentuntia ennenkuin sanoi että auttakaa hänet istumaan ja juomaa lasiin . Siinä hän alasti istui jalat levällään ja sanoi , huh huh että oli kokemus en varmaan saa jalkojani yhteen viikkoon ja jatkoi saatte kyllä tehdä joskus tuon uudelleen , en ole tuommoisia orgasmeja koskaan. Kaverini sanoivat että tottakai tehdään ihan milloin vaan kun saadaan ensin naija sinua ja vaimohan tietenkin lupasi .