Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eka o uuden miehen kanssa, pääsi ilmaa. noloa

Vierailija
05.05.2015 |

otsikossa kaikki olennainen. tulin uuden miehen kanssa eka kertaa ja samalla hetkellä pepusta purkautui ilmaa. noloa ja ällöä. mies ei kommentoinut asiaa mitenkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
2/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluukko keksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu. Olistte edes nauraneet. Ei kerro oikein terveestä kommunikoinnista, että kumpikaan ei kommentoi asiaa.

Vierailija
4/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas kävi niin, että ekaa kertaa en nolostunut moisesta. En siinä tohinassa ees ajatellut asiaa, kun kaikki nesteet lensi joka reiästä. Pepusta sentään vaan ilmaa.

Vierailija
5/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi suhteen alussa niin, että lähellä O:ta tuli peräreiästä pikku puhauksia. Sain sanottua siinä huokausten keskellä miehelle, että voi ei, taitaa ilmaa tulla sieltä. Mies oli niin ihana, että vastasi, tulkoon vaikka mistä vaikka mitä.

Vierailija
6/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei pikku pierut haittaa kun PANNAAN.

Vierailija
7/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:36"]

otsikossa kaikki olennainen. tulin uuden miehen kanssa eka kertaa ja samalla hetkellä pepusta purkautui ilmaa. noloa ja ällöä. mies ei kommentoinut asiaa mitenkään.

[/quote]

Eli suomeksi sanottuna pääsi persereiästäsi muhkeä pieru. Pärähtikö kosteasti vai oliko kimeä naukaisu ? Luultavasti aiheutit miehelle keskivaikean impotenssin loppuiäksi. Kukaan mies ei voi toipua siitä jos naisella pääsee naidessa pieru. Oikeastihan kauniit naiset eivät käy paskalla eivätkä varsinkaan piereksi, etkö tätä tiennyt.

Vierailija
8/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tulee kostean pärähtäviä pieruja jos mies laukeaa perseeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi