Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ja tiskikone, ov

Vierailija
31.01.2011 |

mies ihmetteli eilen miksi en laita koneeseen haarukoita omaan lokeroon veitsiä omaan jne. olisi kuulumma kätevämpää tyhjentää ne siitä korista.

miten te täytätte ruokailuvälineet siihen koriin?

yritin sanoa että ne pitää olla "hujan hajan" että peseytyvät, että jos kaikki lusikat on samassa kasassa, niin ovat liian kiinni toisissaan.. ja ei tästä mitään riitaa tullut vähän naurattaa koko juttu! :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikoiden osalta tuo pariutuminen haittaa pesutulosta, mutta muilla se ei juuri vaikuta.

Ihailtava huomio mieheltä. Tuollaisesta organisoinnista minä tykkään. Sano, että sai papukaijamerkin eräältä tädiltä.

Vierailija
2/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikoiden osalta tuo pariutuminen haittaa pesutulosta, mutta muilla se ei juuri vaikuta. Ihailtava huomio mieheltä. Tuollaisesta organisoinnista minä tykkään. Sano, että sai papukaijamerkin eräältä tädiltä.

muistan että äitini opetti minua laittamaan ne hujanhajan. olen aina ajatellut että se on OIKEIN ? :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse siten tyhjentäessä joka ikistä ruokailuvälinettä erikseen käpäillä kun nostaa koko nipun laatikkoon. Meillä korin päällä on sellainen verkko, joten ihan helposti ei lusikatkaan sisäkkäin me

Vierailija
4/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ap:llä, samasta syystä.

Onhan siinä lajittelemisessa oma vaivansa - mutta sama vaiva ja aika siihen lajitteluun menee, teki sen konetta täytettäessä tai tyhjennettäessä! Siksi en ymmärrä ap:n miehen pointtia.

AP, jos kiista tuosta eskaloituu, voit tietysti sanoa miehelle, että vastedes koneen täyttäminen on hänen hommaansa. ;-)

Vierailija
5/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ap:llä, samasta syystä. Onhan siinä lajittelemisessa oma vaivansa - mutta sama vaiva ja aika siihen lajitteluun menee, teki sen konetta täytettäessä tai tyhjennettäessä! Siksi en ymmärrä ap:n miehen pointtia. AP, jos kiista tuosta eskaloituu, voit tietysti sanoa miehelle, että vastedes koneen täyttäminen on hänen hommaansa. ;-)

Vierailija
6/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä tuo on niin päin että minä "marmatan" kun muut ei tajua laittaa niitä omiin lokeroihin, kuten eräässä oppilaitoksessa jossa olin keittiöalaa opiskelemassa ihan käytännön syistä opetettiin.

Siis kun on oma lokero haarukoille ja veitsille niin onhan se selvääkin että on tosi nopeeta vain napata ne kouraan kerralla samanlaiset ja "viskata" niin ikään omaan lokeroon laatikkoon ne kuin että alkaa niitä lajittelemaan. Kyllä ne ihan oikeesti peseytyy samoissakin lokeroissa. Idea on se että niitä ei laita liikaa siihen lokeroon. Kyllä se vesi ne erotteleekin, mutta liian täynnä ollessaan ne menee limittäin :D

Hauska ketju ap! Osu ja uppos kun ihan joka päivä tuosta mainitsen omassa perheessäni :D

Vierailija
7/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ap:llä, samasta syystä. Onhan siinä lajittelemisessa oma vaivansa - mutta sama vaiva ja aika siihen lajitteluun menee, teki sen konetta täytettäessä tai tyhjennettäessä! Siksi en ymmärrä ap:n miehen pointtia. AP, jos kiista tuosta eskaloituu, voit tietysti sanoa miehelle, että vastedes koneen täyttäminen on hänen hommaansa. ;-)

mieluummin mä puhtaita lajittelen kuin likaisia

Vierailija
8/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun täytyy opetella uusi tyyli täyttää se lokerikko. eli annan periksi, yritän ainakin :)

en muuten pidä niitä verkkosysteemejä, jossa reikä joka aselle erikseen, alhaalla, koska mielestäni ne hidastaa täyttöä, ja välillä on sellast pientä (juomapullonkorkki, purkinavaaja) jotka pitää saada sinne alle..

ap

Vierailija
9/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää asetella vierekkäin, ei siis ole koria. Ei tuu riitaa:-)

Vierailija
10/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vedettävä "laatikko" ihan ylimpänä lasilokerikon päällä, johon ruokailuvälineet laitetaan "pötkölleen". Muutaman sentin korkuinen vain, ja jokaiselle välineelle oma kolo. Täyttö todella nopeaa, ja laitan tosiaan vierekkäin samanlaiset välineet, todella nopeaa tyhjentäminenkin.

Lautasillakin enemmän tilaa, kun ei ole ruokailuvälinelokerikkoa alhaalla.

Vierailija
11/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 sen sanoikin sen saman, minkä minä selitin tosi vaikeasti. :D

11

Vierailija
12/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää asetella vierekkäin, ei siis ole koria. Ei tuu riitaa:-)

ja toinen ei, niin vois tullakki? ;)

Vierailija
13/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tiskikoneeseen laitettaessa tai sitten laatikkoon laitettaessa, molempiin menee aikaa suunnileen saman verran. Tappelemiseen kuluu aikaa sitakin enemman.

Vierailija
14/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain taas uuden neuroosin. Tästä lähtien meilläkin lajitellaan ruokailuvälineet. Tai siis minä yritän lajitella ja ärsyynnyn kun mies ei tajua. Mies ei tajua edes sinne ylempään lasikoriin laittaa juomalaseja ja kuppeja niin, että mahtuisi mahdollisimman paljon eivätkä kaatuilisi koneen ollessa päällä.

Vierailija
15/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöks ku mies roplais niitä osia mitkä laitetaa suuhun.. ja lapset yleensä auttaa.. ja oikeesti jos yksi 100 on että jäänyt kaksi esim. lusikkaa yhteen ja on likaisia..

Vierailija
16/16 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siitä syystä etteivät mene limittäin.

Mutta jostain syystä mieskin on tajunnut nyt että ne on huomattavasti mukavampi tyhjentää kun ei enää sitten tarvi erikseen lajitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän