Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun mikään ei kelpaa?

Vierailija
31.01.2011 |

Meillä on asiat hyvin, lapset terveitä, molemmilla töitä, ei ole sairauksia eikä riippuvuuksia, emme juurikaan riitele, mutta pystymme sanomaan mielipiteemme.

Kuitenkin vaimo on koko ajan jotenkin huonolla tuulella ja tyytymätön. Pyrin olemaan kunnon mies, tykkään ottaa vastuuta, puuhailla lasten kanssa ja tehdä paljon kotitöitä.

En tiedä, ehkäpä vaimo kaipaa renttujen tai gigolojen tuomaa vaihtelua tms. Jatkuva happamuus vie voimat. Ehkä en sitten ole se oikea.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein tehdä mitään, jos vaimosi ei kerro mikä mättää.

Minun mieheni oli (on?) samanlainen. Ei kertonut minulle mikä on vialla, ei suostunut puhumaan. Etsi sitten toisen naisen, jolle meni valittamaan kuinka rankkaa hänen elämänsä on, kuinka vaikeaa hänellä on, kuinka minä huudan hänelle ja vaikka mitä. Sepäs auttoi, uskotteko???

Ja minä olin hoitanut kodin, yrittänyt olla hyvä äiti ja vaimo, järjestin kaikkea yhteistä, seksiä oli, yritin puhua, olen kaunis ja hoikka ja älykäs. Yleensä myös oikein kiva ihminen mutta suutunhan minäkin joskus.

Toisille vaan ei mikään riitä, ei mikään.

Voimia sinulle.

Vierailija
2/10 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy ei ole sinussa, sinä olet hyvä mies ja loistava isä. Minulla vain on tällä hetkellä kauhean paha ja väsynyt olo itseeni ja puran tyytymättömyyttäni keneenkäs muuhun kuin siihen läheisimpään ihmiseen. Se on väärin, tiedän sen, ja pyytäisin anteeksi jos osaisin ja käyttäytyisin paremmin jos pystyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mulle omaa aikaa.

Mene lasten kanssa viikonlopuksi vaikka mummolaan.

Ja... ota sitä vastuuta oikeasti! Hoida "miesten työt" ilman, että vaimon pitää niistä koko ajan naputtaa!

Vierailija
4/10 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juu, sussa ei ole mitään vikaa. Ei mitään. Sä olt niin kunnollinen ja vastuuta ottava ja tykkäät kotitöistä ja oot hyvä sängyssä ja se on ihan vaan mun oma ongelma kun mun mielestä mä joudun kuitenkin hoitamaan täällä kaiken pankkiasioista ruoanlaittoon ja pyykkiin, lasten kasvatuksesta kokonaistalouteen ja omiin orgasmeihin ja jumalauta kun tuntuu välillä siltä että saan masturboida vielä sutkin...

Sä oot varmasti ihan oikea ja jjoka suhteessa täydellinen. Mä en kuitenkaan ole, enkä jaksa tätä enää.

Vierailija
5/10 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää kuulostaa just miltä musta tuntuu. Vaikka vastaatkin ruokataloudesta, niin mua rassaa vastata kaikesta pikkusälästä - lomasuunnitelmista ja -varauksista, omien ja kummilasten synttärilahjoista, neuvola- ja kouluasioista, lasten vaatetuksesta, onko sopivat luistimet, kenngät, mulla menee hermo kun ei ole riittävästi omaa aikaa jolloin ei tarvitse huoehtia mistään! Haluan että joku muu pitää arjen kasassa välillä!

ja juu, sussa ei ole mitään vikaa. Ei mitään. Sä olt niin kunnollinen ja vastuuta ottava ja tykkäät kotitöistä ja oot hyvä sängyssä ja se on ihan vaan mun oma ongelma kun mun mielestä mä joudun kuitenkin hoitamaan täällä kaiken pankkiasioista ruoanlaittoon ja pyykkiin, lasten kasvatuksesta kokonaistalouteen ja omiin orgasmeihin ja jumalauta kun tuntuu välillä siltä että saan masturboida vielä sutkin...

Sä oot varmasti ihan oikea ja jjoka suhteessa täydellinen. Mä en kuitenkaan ole, enkä jaksa tätä enää.

Vierailija
6/10 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeraa tilittäjää... Miksi, MIKSI ette sano puolisollenne mikä mättää??? Ette voi olettaa, että hän lukee ajatuksia!

Vierailija
7/10 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeraa tilittäjää... Miksi, MIKSI ette sano puolisollenne mikä mättää??? Ette voi olettaa, että hän lukee ajatuksia!

Vierailija
8/10 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen puolison kanssa pitää keskustella!! Minäkin yritän muistuttaa itseäni siitä jatkuvasti!!

Vierailija
9/10 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää kuulostaa just miltä musta tuntuu. Vaikka vastaatkin ruokataloudesta, niin mua rassaa vastata kaikesta pikkusälästä - lomasuunnitelmista ja -varauksista, omien ja kummilasten synttärilahjoista, neuvola- ja kouluasioista, lasten vaatetuksesta, onko sopivat luistimet, kenngät, mulla menee hermo kun ei ole riittävästi omaa aikaa jolloin ei tarvitse huoehtia mistään! Haluan että joku muu pitää arjen kasassa välillä!

Jos haluaa edes hetken rauhan, joutuu pakenemaan omasta kodistaan ja sillä siunaaman sekunnilla, kun sisään astuu, kaatuu vastuu lapsista päälle 99%:sti. Jos ollaan lähdössä johonkin ruokin ja puen kolme tenavaa sillä välin, kun isäntä istuu sohvalla takki päällä vartoomassa, millon lähetään. Jos lapset pitää laittaa nukkumaan sinkoilen kolmen huoneen väliä, pesen kolmet hampaat, luen iltasatua, käytän pissalla. Iskä kattoo rankan työpäivän jälkeen samaan aikaan sohvalla uutisia. Jos jokin menee rikki, mä olen siihenkin syypää, kun en lapsia vahtinut kunnolla. Tuntosarvet on pystyssa 24/7, eikä vaihtoehtoja ole. Joku noista ehtii hajottaa puoli kämppää, kuolla nälkään tai karata ovesta pihalle, jos kokeilen kuinka kauan kestää ennenkun sohvaperuna telkun äärestä joku ahterinsa nostaa...

Miten niin vähän vittuuntunut??

Vierailija
10/10 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastalahjaksi saan listan kotitöistä, joita hän hoitaa niin menestyksekkäästi. Pesee pyykkiäkin ja kaikkee. Ja täs on sit kiitos, jos erehdyn jostain valittamaan.

Tai sitten heittäytyy marttyyriksi ja voihkii viikon kuinka huono isä onkaan. Ja selvittää, ettei mitenkään voi kaikkia viedä yhtäaikaa puistoon. Joku jää vielä auton alle tai jotain... (Oikeesti = puistossa on ihan helvetin tylsää) Ei niitä voi ottaa kauppaan mukaan, kun on niin vaikeeta. Ei voi viedä uimaan, kun joku ihan varmaan hukkuu tai jotain. Selityksiä löytyy. Noh, miksi MINÄ pystyn??? Mies sanoo: Koska sä oot äiti ja hanskaat nää hommat. Kiva kiva...

Vittu. Mutta muuttuiko mikään sanomisesta? No ei. Tai ehkä pariksi päiväksi. Eli saattaa pestä jopa yhdet hampaat illassa jonnin aikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan