Pienten kanssa matkustaneet! Lähtisitkö etelään 1v8kk vai 2v5kk kanssa?
mietinnässä siis, mihin ajankohtaan ajoittaisin tuon matkan...tammi-helmikuulle, jolloin lapsi on noin 1v8kk vai marras-joulukuulle, jolloin lapsi on noin 2v5kk. Onko jommankumman ikäisen kanssa jotenkin parempi lähteä?
Matka olisi todennäköisesti ainakin tammi-helmikuussa Kanarialle, marras-joulukuussa myös Kreikka, Espanja jne. vaihtoehtoina. Euroopassa siis pysytään.
Ja tuolloin, kun lapsi 2v5kk olen mahdollisesti/toivottavasti itse raskaana. (melko alussa tosin)
Mitä mieltä?
Kommentit (26)
Tulee halvemmaksi, tuon ikäinen ei tarvitse omaa lentolippua.
Lapsi saa oman paikan lentokoneessa.
Mutta itse ainakaan en ole kokenut ongelmaksi sylipaikkaa.
Tulee halvemmaksi, tuon ikäinen ei tarvitse omaa lentolippua.
Lapsi saa oman paikan lentokoneessa.
Hotelli Altamar. Olemme menossa nyt viidettä kertaa sinne, aina on oltu helmi-maaliskuussa ja takuuvarma aurinko, lämmitetyt altaat, meressäkin tarkenee uida.
Me matkustettiin etelään ensimmäisen kerran kun lapsi oli 8 kk (Lanzarote). Kyllä uskon hänen saaneen siitä jotain. Oppi konttaamaankin reissussa, kun hotellin laattalattiat olivat kylmät.
Hotelli Altamar. Olemme menossa nyt viidettä kertaa sinne, aina on oltu helmi-maaliskuussa ja takuuvarma aurinko, lämmitetyt altaat, meressäkin tarkenee uida. Me matkustettiin etelään ensimmäisen kerran kun lapsi oli 8 kk (Lanzarote). Kyllä uskon hänen saaneen siitä jotain. Oppi konttaamaankin reissussa, kun hotellin laattalattiat olivat kylmät.
Katsonpa heti tämänkin. Meillä tosiaan ollaan kallistumassa todennäköisesti ensi vuoden helmi-maaliskuussa lähtemiseen :)
ap
Hotelli Altamar. Olemme menossa nyt viidettä kertaa sinne, aina on oltu helmi-maaliskuussa ja takuuvarma aurinko, lämmitetyt altaat, meressäkin tarkenee uida. Me matkustettiin etelään ensimmäisen kerran kun lapsi oli 8 kk (Lanzarote). Kyllä uskon hänen saaneen siitä jotain. Oppi konttaamaankin reissussa, kun hotellin laattalattiat olivat kylmät.
ap
...ainakin halvalla. :)