Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa mun laihduttavan, sanoin, että siitä hyvästä haluan ulkomaanmatkan

Vierailija
31.01.2011 |

Siis ihan itsekseni, en perheen kanssa tai miehen kanssa. Mitat on 155/63 joten tavoite olis laihduttaa ehkä jotain 5-10 kg. Toki voisin laihduttaa ihan muutenkin, mutta kun miestä niin suuresti ärsyttää mun maharöllykkä, niin sanoin sit, että fine, voin laihduttaa sen pois jos siitä hyvästä saan matkan. Mies ehdotteli, että voitais lähteä yhdessä, mutta niinhän me varmasti tullaan lähtemäänkin, mutta sen lisäksi haluan matkan ihan itselleni, joko kaverin kanssa tai yksin.

Mitä mieltä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä sä sen matkan haluat, eikö noita sitten saa matkatoimistosta enää?

Vierailija
2/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kannuste laihduttaa. On niitä paljon huonompiakin. Minkälaista matkaa ajattelit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on yhteiset rahat eikä tuollaisia suuria summia käytetä tosta vaan toiselta kysymättä. Eli ei me noin vaan voida matkustella itseksemme toisiltamme kysymättä.

ap

Vierailija
4/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kannuste laihduttaa. On niitä paljon huonompiakin. Minkälaista matkaa ajattelit?

mutta joku muutaman päivän kaupunkiloma jonnekin päin Eurooppaa.

ap

Vierailija
5/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joku muutaman päivän kaupunkiloma jonnekin päin Eurooppaa.

ap

Vierailija
6/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli äijäs pitäis maksaa sun reissu siitä hyvästä että viitsit laihduttaa...

Onko naiset tosiaan näin ääliöitä nykyään?? Jos minä haluan matkan ostan sen itse. Ja en halua matkustaa ilman miestäni joka on myös paras ystäväni joten tuota "maksa mun matka ja mä lähen sinne yksin" on ihan käsittämätön ajatustapa.

Toisaalta, en myöskään päästäisi itseäni ylipainoiseksi ettei mieheni myöskään tarvitse huolehtia siitä.

Vierailija
7/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestäni tosi kiva idea :) Molemmille jotain tai sulle toisaalta tuplana :D

No et sä ole edes kauhean lihava ainakaan mittojen mukaan ja tuo kilomäärä ei ole mikään ihan mahdoton.

Tsemppiä! Mä taidan haluta kans!

Vierailija
8/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli äijäs pitäis maksaa sun reissu siitä hyvästä että viitsit laihduttaa... Onko naiset tosiaan näin ääliöitä nykyään?? Jos minä haluan matkan ostan sen itse. Ja en halua matkustaa ilman miestäni joka on myös paras ystäväni joten tuota "maksa mun matka ja mä lähen sinne yksin" on ihan käsittämätön ajatustapa. Toisaalta, en myöskään päästäisi itseäni ylipainoiseksi ettei mieheni myöskään tarvitse huolehtia siitä.

Jos on niin ääliö mies, että pyytää toista laihduttamaan, kyllä saa luvan maksaa matkan. Laihduta ap ja löydä matkalta "mukavaa" seuraa, sanon minä. Minulla rupes mies hylkimään lasten syntymien jälkeen, niin minä olen vaan lihonnut ja laihdutan vasta kun moisesta kusipäästä otan eron. Siinähän jää "täydellinen" itsekseen.

Vierailija
9/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että panosten täytyisi olla paljon kovemmat kuin yksi matka. Voi sitä muutosta joka meidän perheen kotitöiden jaossa tulisikaan sen diilin pohjalta...

Vierailija
10/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi tehdä saadakseen oman matkan?

Mistä olisit sen valmis hänelle maksamaan?

Vierailija
11/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väärin, että laihduttamiseen on jokin juttu mikä motivoi? Mä olen monta kertaa miettinyt, että pitäis pudottaa painoa, mutta just se motivoiva juttu on puuttunut. Nyt kun mies rupes puhumaan, että sitä ärsyttää mun maharöllykkä, että mitä mä haluaisin siitä hyvästä että laihduttaisin sen pois, niin keksin tuon matkan. Se todella motivoisi. Mutta kaipa se sit on väärin ja mun pitäis vaan ihan ilman laihduttamisia vaan varata se matka. Vai?

ap

Vierailija
12/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hoikistunut ulkomuoto?

Jos ei, niin mikä estää lihoomasta heti takaisin?

Vai pitääkö sit joka kuukausi päästä reissuun?

Vierailija
13/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhasen vajaatoiminna myötä ja olen tuskastuneena niitä tässä pudottanut. Mies ei ole kertyneistä kiloista maininnut, mutta tuli tuossa n. 1kk sitten paasattua miehelle, että tarvitsen tukea tähän hommaan, muuten lähtee järki päästä niin mies totesi kustantavansa minulle (ja itselleen) luksusloman ilman lapsia, jos saan kesään mennessä 10kg pois. Hankkii siis lapsille lapsenlikan viikoksi ja tarjoaa matkan omista bonuksistaan. Minusta aivan mahtava juttu, ei olla kahdestaan reissattu lasten saamisen jälkeen ja kyllä tuo matka kummasti motivoi. Kohteen, hotellin ym saan päättää minä.

Vierailija
14/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hoikistunut ulkomuoto?

Jos ei, niin mikä estää lihoomasta heti takaisin?

Vai pitääkö sit joka kuukausi päästä reissuun?

koska omasta mielestäni olen edelleen hoikka ja hyvännäköinen. Ja tokihan saatan lihoa takaisinkin, mutta jos saan jopa 10kg pudotettua, niin eiköhän sit ole motivaatiota pysyäkin siinä painossa. En tiedä, mutta luulisin. Mutta pelkkä hoikistuminen ei riitä mulla motivaatioksi ainakaan näillä mitoilla, eri asia ehkä jos olisin vielä paljon lihavampi.

ap

Vierailija
15/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ne ruokarahat jotka laihduttaessa säästyvät matkasi ostamiseen.

Vierailija
16/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhasen vajaatoiminna myötä ja olen tuskastuneena niitä tässä pudottanut. Mies ei ole kertyneistä kiloista maininnut, mutta tuli tuossa n. 1kk sitten paasattua miehelle, että tarvitsen tukea tähän hommaan, muuten lähtee järki päästä niin mies totesi kustantavansa minulle (ja itselleen) luksusloman ilman lapsia, jos saan kesään mennessä 10kg pois. Hankkii siis lapsille lapsenlikan viikoksi ja tarjoaa matkan omista bonuksistaan. Minusta aivan mahtava juttu, ei olla kahdestaan reissattu lasten saamisen jälkeen ja kyllä tuo matka kummasti motivoi. Kohteen, hotellin ym saan päättää minä.

olemme kolmen viikon päästä lähdössä just tuollaiselle lomalle, joten motivoituakseni laihduttamaan tarvitsen jotain erilaista. Noita kahdenkeskisiä matkoja teemme useamman vuodessa, joten mä en tuosta saisi riittävästi sitä motivaatiota jota nyt tarvitsen.

ap

Vierailija
17/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsekin haluat hoikistua, niin tartu tarjoukseen. Mikäs sen mukavampi kannustin :)

Olen kyllä itsekin ystävällisesti huomauttanut miehelleni hänen kasvavasta vatsakummustaan. On ruvennut kuorsaamaan, verenpaine on koholla ja muutenkin on raihnaistunut ihan älyttömästi muutamassa vuodessa. Minusta alle nelikymppisen ei kannata vielä ihan luovuttaa itsensä suhteen, toki pieni pyöreys ei mitään haittaa jos kunto muuten kestään. Usein vain ylipaino käy käsi kädessä erilaisten kremppojen ja yleisen vireystason laskun jälkeen.

Kaikkea ei tarvitse ottaa loukkauksena. Ap:n mies ehkä haluaa takaisin jonkun kipinän, seksuaalisen aktiivisuuden, muun aktiivisuuden, ylipäätään tietynlaisen ryhdikkyyden tai elämänhalun. Kaikilla se ei tosiaan ole kiloista kiinni, mutta olen omassa miehessäni huomannut lihomiseen liittyvän suurta passiivisuutta, ukkoutumista ja sensellaista.

Kivittäkää, olkaa hyvät

Vierailija
18/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistoidea, aion soveltaa tätä meidänkin perheessä. Vaimolla kun on vähän ylimääräistä löllykkää keskivartalossa, aion ehdottaa että jos kesään mennessä ei tipu 10kg, lähden jätkien kanssa kahdeksi viikoksi Thaimaaseen.

Vierailija
19/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väärin, että laihduttamiseen on jokin juttu mikä motivoi? Mä olen monta kertaa miettinyt, että pitäis pudottaa painoa, mutta just se motivoiva juttu on puuttunut. Nyt kun mies rupes puhumaan, että sitä ärsyttää mun maharöllykkä, että mitä mä haluaisin siitä hyvästä että laihduttaisin sen pois, niin keksin tuon matkan. Se todella motivoisi. Mutta kaipa se sit on väärin ja mun pitäis vaan ihan ilman laihduttamisia vaan varata se matka. Vai? ap

Että mitään ei voi tehdä ellei ole jotain typerää "kannustinta" tai "motivaatiota"?? Ja luuletko että jos laihdutat hammastapurren vain ja ainoastaan siksi että saat sen matkan, että painosi pysyy kurissa? Jos luonteenlujuus ja itsekuri on tuota luokkaa että vain lahjomalla onnistuu niin epäilempä että on kilot tuplana takas samantien.

Oisko terve motivaattori vaikka se että yksinkertaisesi näyttää hyvältä kun vatsassa ei heilu ylimääräinen 10 kg? Tai että normaalikokoiset vaatteetkin mahtuu päälle taas?

Mulla pysyy paino kurissa a) ihan just siks että rakastan miestäni niin paljon ja tiedän että se ei tykkäisi jos olisin läski. b) Koska en pidä lihavuutta kauniina c) haluan olla terve.

Eipä tarvitse mitään matkoja kustantaa, kun on pääkopassa kaikki kohdallaan.

Pahoitteluni jos kaipasit vain hyväksyviä ja samaamieltäolevia mielipiteitä.

Vierailija
20/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli olet mielestäsi hoikka. Ellet sitten ole ammattilasurheilija jolla on lihasta, ei läskiä.

Hoikilla ei myöskään ole maharöllykkää.

Painoindeksi on 26,2. Lievä lihavuus.