Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa mun laihduttavan, sanoin, että siitä hyvästä haluan ulkomaanmatkan

Vierailija
31.01.2011 |

Siis ihan itsekseni, en perheen kanssa tai miehen kanssa. Mitat on 155/63 joten tavoite olis laihduttaa ehkä jotain 5-10 kg. Toki voisin laihduttaa ihan muutenkin, mutta kun miestä niin suuresti ärsyttää mun maharöllykkä, niin sanoin sit, että fine, voin laihduttaa sen pois jos siitä hyvästä saan matkan. Mies ehdotteli, että voitais lähteä yhdessä, mutta niinhän me varmasti tullaan lähtemäänkin, mutta sen lisäksi haluan matkan ihan itselleni, joko kaverin kanssa tai yksin.

Mitä mieltä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saadaa pysyviä tuloksia. Jos ap ei halua laihduttaa kuin matkan takia, ei lähtökohta hyvältä kuulosta.. tuskin tulee pysyviä tuloksia.

Vierailija
22/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väärin, että laihduttamiseen on jokin juttu mikä motivoi? Mä olen monta kertaa miettinyt, että pitäis pudottaa painoa, mutta just se motivoiva juttu on puuttunut. Nyt kun mies rupes puhumaan, että sitä ärsyttää mun maharöllykkä, että mitä mä haluaisin siitä hyvästä että laihduttaisin sen pois, niin keksin tuon matkan. Se todella motivoisi. Mutta kaipa se sit on väärin ja mun pitäis vaan ihan ilman laihduttamisia vaan varata se matka. Vai? ap

Että mitään ei voi tehdä ellei ole jotain typerää "kannustinta" tai "motivaatiota"?? Ja luuletko että jos laihdutat hammastapurren vain ja ainoastaan siksi että saat sen matkan, että painosi pysyy kurissa? Jos luonteenlujuus ja itsekuri on tuota luokkaa että vain lahjomalla onnistuu niin epäilempä että on kilot tuplana takas samantien.

Oisko terve motivaattori vaikka se että yksinkertaisesi näyttää hyvältä kun vatsassa ei heilu ylimääräinen 10 kg? Tai että normaalikokoiset vaatteetkin mahtuu päälle taas?

Mulla pysyy paino kurissa a) ihan just siks että rakastan miestäni niin paljon ja tiedän että se ei tykkäisi jos olisin läski. b) Koska en pidä lihavuutta kauniina c) haluan olla terve.

Eipä tarvitse mitään matkoja kustantaa, kun on pääkopassa kaikki kohdallaan.

Pahoitteluni jos kaipasit vain hyväksyviä ja samaamieltäolevia mielipiteitä.

Minusta on ihan hyvä, jos motivaatiota lisää jokin asia, vaikkapa sitten ulkomaanmatka, oli se sitten its emaksettu tai jonkun muun tarjoama. Onpahan yksi konkreettinen asia silloin mielessä, kun laihdutus meinaa tyssätä. Pelkkä ajatus tulevasta olotilasta ei välttämättä onnistu kannattelemaan repsahdusten yli.

Mitä tulee sitten kommentteihisi läskin kertymisestä, niin minulla ei ollut ennen kilpirauhasen vajaatoiminnan ilmenemistä mitään ongelmia kilojen kurissa pitämisen kanssa. Olen aina urheillut paljon ja herkkuja en edes pahemmin syö. Kummasti vain sairaus on hidastanut aineenvaihduntaa ja vaikka lääkitys onkin nyt kunnossa, niin kilot istuvat sitkeässä. Minulla on myös ammattilaisen tekemä treeniohjelma ja ruokavalio ja myös hän on todennut, että hankalaa on; normikroppa olisi laihtunut ihan eri tahtia.

Mielestni pääkopassani ei ole mitään vikaa; olen valtavan iloinen, että mieheni haluaa tukea minua asiassa, jonka on huomannut olevan minulle tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis saada tuosta palkinto. Jotenkin säälittävää, että miehen pitäis maksaa sulle oma matka sen vuoksi että päätät kaventaa persettäsi :D ihme huoraamista. Oletko todella niin köyhä ettei ole varaa omaan matkaan.

järkännyt mitään kivaa. Surullista. Ymmärrän katkeruutesi.

Vierailija
24/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alunperin ehdottanut tai ollut kiinnostunut ostamaan aloittajalle erillistä omaa matkaa vaan aloittaja yrittää kiristää miestään hankkimaan hänelle liput. Ei voida puhua antamisesta tuossa tapauksessa.

Vierailija
25/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:han mainitsi että hänellä ja miehellään on yhteiset rahat, ymmärrätkö mitä se tässä yhteydessä tarkoittaa?

Sun pitäis saada tuosta palkinto. Jotenkin säälittävää, että miehen pitäis maksaa sulle oma matka sen vuoksi että päätät kaventaa persettäsi :D ihme huoraamista. Oletko todella niin köyhä ettei ole varaa omaan matkaan.

Vierailija
26/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman pituinen kuin minäkin, ja olet normaalipainossa kun laihdutat 4-10 kiloa. Netissä on myös ilmaisia sivustoja, joille voi liittyä sähköpostiosoitteella ja laskea kaloreita. Miehesi vaatimuksista en sano yhtään mitään, mutta meidän pituiset naiset voi kyllä näyttää pullukammilta, jos on hiukan ylimääräistä. Se riippuu siitä, miten se läski sijoittuu.

Mutta kyllähän se pikku palkinto on paikallaan, jos pelkästään miehen mieliksi sen tekee. Eri asia sitten, onko se terveellistä, sillä pelkällä laihduttamisella ne kilot tulee takaisin. Sun pitäisi muuttaa elämäntapojasi, jotta pääset pysyvästi röllykästä eroon, tai kohta mies vaatii laihduttamaan taas.

Vierailija
27/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "hoikempana näytän paremmalta" ei yksinkertaisesti riitä motivoimaan.

Esim nuo sun syyt ei toimi mulla ollenkaan:

a) mun mies rakastaa mua hullun lailla nyt oulleampanakin vaikka tykkääkin hoikista naisista.Minä rakastan myös häntä, mutta ulkomuoto ei meillä ole tässä keskeisenä. Myös miehellä on se 10 kg ylimääräistä

b) en minäkään pidä lihavuutta kauniina, mutta mun elämässäni on pikkujuttu se olenko vähän enemmän vai vaähän vähemmän kaunis

c) olen terve. Ei mitään ihme vaivoja. Ja vaikka tiedänkin teoriassa että kunnostaan ja ruokavaliostaan huolehtimalla voi mahdollisesti säilyttää terveytensä kauemmin, niin sekin on liian pieni kannustin. Kun mikään ei takaa sitä ikuista terveyttä hoikallekaan, eikä läskit toisaalta takaa sairauksia.

Että mitään ei voi tehdä ellei ole jotain typerää "kannustinta" tai "motivaatiota"?? Ja luuletko että jos laihdutat hammastapurren vain ja ainoastaan siksi että saat sen matkan, että painosi pysyy kurissa? Jos luonteenlujuus ja itsekuri on tuota luokkaa että vain lahjomalla onnistuu niin epäilempä että on kilot tuplana takas samantien. Oisko terve motivaattori vaikka se että yksinkertaisesi näyttää hyvältä kun vatsassa ei heilu ylimääräinen 10 kg? Tai että normaalikokoiset vaatteetkin mahtuu päälle taas? Mulla pysyy paino kurissa a) ihan just siks että rakastan miestäni niin paljon ja tiedän että se ei tykkäisi jos olisin läski. b) Koska en pidä lihavuutta kauniina c) haluan olla terve. Eipä tarvitse mitään matkoja kustantaa, kun on pääkopassa kaikki kohdallaan. Pahoitteluni jos kaipasit vain hyväksyviä ja samaamieltäolevia mielipiteitä.

Vierailija
28/32 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikäs siinä sitten. :)

Laihdutusintoa ja hyvää lomaa!

Ihme tarve monilla mollata toisten valintoja, kun ne eivät edes ketään satuta!

Vierailija
29/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2011 klo 12:50"]

Ihan kiva kannuste laihduttaa. On niitä paljon huonompiakin. Minkälaista matkaa ajattelit?

[/quote]

Vierailija
30/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan yhtä pullukka (sulla siis on ehkä muutama ylikilo, eli ihan sama laihdutatko vaiko etkö) ukonrutale käskee vaimoa laihduttamaan, niin kyllä siinä vähintään pitää itse luvata tehdä samoin. Muutenkin aika hemmetin ärsyttävää käytöstä, toki läskistä voi mainita, mutta ehkä se ois kivempi tehdä tyyliin "hei, on nää elämäntavat vähän luisunut meillä sivuraiteille, tehtäiskö yhdessä kuntoremppa?" tai jotain. Ei kumpikaan suhteen osapuoli voi alkaa latomaan jotain ultimatumeita toiselle.

Jos ei ukko laihduta yhtä paljoa, vaadi se matka.

Vierailija
31/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies saa ilmaisen matkan tekemättä yhtään mitään? Jätä nyt äkkiä se naisen lompakolla loisiva mies-sika!

Vierailija
32/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2011 klo 12:57"]

Ihan kiva kannuste laihduttaa. On niitä paljon huonompiakin. Minkälaista matkaa ajattelit?

mutta joku muutaman päivän kaupunkiloma jonnekin päin Eurooppaa.

ap

Voi että! Tosi ihana ajatus. Varmasti kannustaa laihduttamaan :)