Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! 8-vuotiaalla tyttärelläni nenässään jo mustapäitä!!!

Vierailija
31.01.2011 |

Stressaan niiden vuoksi, koska näköjään tyttäreni perinyt minun huonon ihoni ja toivottavasti hän ei joudu kärsimään ja menettämään itseluottamustaan huonon ihonsa (tulevan??) vuoksi jo noin nuorena. Tyttäreni ei tykkää yhtään kun kyylään hänen nenukkaansa.

MITÄ TEHDÄ?? Eihän noin nuorta vielä voi viedä kosmetologillekaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruokavalion vaikutuksesta ihoon. Miksei tuonkin ikäistä voisi viedä kosmetologille, jos ihon kunto sitä vaatii. Muutama mustapää ei vielä vaadi kosmetologia.

Minä huonoihoisena olisi kaivannut,e ttä teini-iässä olisi viety kosmetologille. Meillä ajateltiin, että sellainen on rahanhukkaa eikä noin 10v osaa itse sellaista vaatia. Uskon, että iho olisi parempi, jos olisi ajoissa hoidettu kunnolla.

Vierailija
2/2 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologit on humpuukia ja pilanneet tuttavani kasvot nuorena. Puristelivat väkivalloin finnejä ja mustapaitä ja siitä jäi kauheat arvet kasvoihin.

Lääkärille ja sieltä lääkesalvaa tai mitä nyt määrääkään sitten.

Meillä tytöllä kanssa naama täynnä finnejä ja mustapäitä. Periytynyt minulta ja siihen ei auta mikään ruokavalio yms. minulla auttoi vain lääkitys jonka söin 18 vuotiaana.http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=984&i=ROCHE_ROACCUTAN

Stressaan niiden vuoksi, koska näköjään tyttäreni perinyt minun huonon ihoni ja toivottavasti hän ei joudu kärsimään ja menettämään itseluottamustaan huonon ihonsa (tulevan??) vuoksi jo noin nuorena. Tyttäreni ei tykkää yhtään kun kyylään hänen nenukkaansa.

MITÄ TEHDÄ?? Eihän noin nuorta vielä voi viedä kosmetologillekaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän