Koska ruvennu näkyy vauvamaha ku on neljäs lapsi tuloillaan?
Kommentit (9)
Nyt rv 16 vatsa on usein jo tosi iso pallo, mutta aamuisin usein pienempi. Töissä en ole kertonut ja vatsan saa vielä naamioitua löysään mekkoon (mulla työkaverit vain miehinä ;-). Toisaalta jos laitan äitiyshousut ja -paidan, näkee jokainen selvästi että raskaana ollaan.
Mulla vko 10, ja pari viikkoa etenkin iltaisin turvottanut. En nyt vauvamahaksi sanoisi, mutta jopa mies huomasi iltapömpän.
itse luulen kyllä, että on tullut syötyä liikaa. Kuvotus pysyy aisoissa, kun jatkuvasti syö. :/
alkanu kyselee et vieläkö tulee lisää lapsia? Pitäs varmaan alkaa laittaa jotain väljempää päälle. Varsinkin iltaisin on ihan kauhea pallo koko maha ja tänäänkin on iltavuoro..
Aamuisinkin on tosiaan jo enemmän kokoa mahalla ku muutama vko sitten.
-Ap
ja alkanut selkeästi pömpöttämään. ei ole kukaan huomauttanut kylläkään vielä.
vaikka laihdutin viisi kiloa. Siksi en usko, että monikaan heti huomaa. Mulla viikko 10 meneillään ja välillä maha on tosiaan jo valtava pallo.
Vatsa aivan älyttömän turvoksissa ja pömppänä siitä asti, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja plussaa raskaustestiin tuli. Parin viikon jälkeen turvotus on vähän helpottanut, joten ehkä kaverit ei ihan heti huomaa raskauttani. Vaatteilla voi naamioida vähän aikaa, mutta luulenpa, että kovin kauaa en pysty salailemaan.
Olin tiukalla laihdutuskuurilla juuri ennen raskaaksi tuloa, joten jos nyt palaan aiempiin ruokailutottumuksiini, niin kilot tulee ropisten takaisin :(
Sen takia en just tiiä, että rupeaako tälleen hoikkana näkymään vielä aiemmin..
Olen siis nyt 10-15kg kevyempi ku edellisten lasten ekoissa neuvoloissa.
Mulla jäi vähän projekti kesken, kun tulinkin raskaaksi. Toivottavasti saan nyt pidettyä painon kurissa tässä odotusaikana, yleensä ei ole kyllä paljoa tullut. Nyt on vaan 24/7 huono olo, joten yrittää syödä vähän sitä sun tätä, jotta huono olo pysyisi poissa.
T. Se 5 kg lahduttanut
valitettavasti..vaikka se alkuun on sellasta turvotusta mutta kyllä se vaan näkyi, ja mammahousut sai laittaa jalkaan heti plussatestin jälkeen :D