Satuin näkemään mieheni hotmailissa
tosi paljon viestejä naispuoliselta työkaverilta. Kun kysyin asiasta huomasin kuinka hän hämmentyi, mutta selitti sitten että ovat vain ystäviä ja voin vaikka lukea ne läpi jos haluan. Kyseessä oli siis mieheni yksityinen sähköpostiosoite. Lukaisin niistä muutaman ja siitä oli kaikennäköisiä mietteitä muttei kylläkään mitään rakkauteen viittaavaa. Mieheni vannoo että tämä nainen on vain kaveri. Mutta kirjeitä oli tullut viime viikon aika kymmenkunta. Miksi hän puhuu tämän naisen kanssa esim veljestään, tai onnesta - nämä ovat minusta sen verran henk.kohtaisia asioita että niitä voisi puhua pikemminkin minulle? onko minulla oikeutta aatia että hän lopettaa tämän kirjeenvaihdon? Mieheni mielestä sellainen olisi typerää koska he ovat tunteneet toisensa vuosikausia eikä koskaan ole kuulemma ollut mitään?
Kommentit (32)
kyllä se siitä syvenee suhteeksi pikku hiljaa.
Kysy mieheltäsi tulisiko naikkonen joku ilta kahveelle teille...jos sanoo ok niin ei haittaa mutta jos kieltää niin suhde jo alkanut
Kyllä minä ainakin huomaan joskus että joistain asioista on mukavampi jutella syvällisesti jonkun muunkin kanssa kuin oman puolison.
Mä en voi sille mitään, mutta olisin auttamattoman mustasukkainen tuollaisesta. Enkä todellakaan haluaisi, että mies puhuu syvimmistä tunnoistaan jonkun toisen naisen kanssa. Se olisi musta lähes sama kuin fyysinen pettäminen. Ei mullakaan ole niin läheisiä miesystäviä. Ja olen kyllä sitä mieltä, että mies ja nainen voi olla vaan kavereita, mutta en todellakaan usko siihen, ettei jommalla kummalla olisi jossain vaiheessa jotain vetoa toiseen.
jos tilanne sitten riistäytyy heiltä jotenkin käsistä? Miksi pitää päivittäin kirjoitella? Ja miksi hän ei ole kertonut minulle tästä mitään? -ap-
ja paskat kyllä se siitä syvenee suhteeksi pikku hiljaa.
Kysy mieheltäsi tulisiko naikkonen joku ilta kahveelle teille...jos sanoo ok niin ei haittaa mutta jos kieltää niin suhde jo alkanut
jos tilanne sitten riistäytyy heiltä jotenkin käsistä? Miksi pitää päivittäin kirjoitella? Ja miksi hän ei ole kertonut minulle tästä mitään? -ap-
Oman miehen kanssa ei kovin syvällisiä keskusteluja synny.
En ole tätä mitenkään erityisemmin miehelleni mainostanut, koska en viestittele mitään asiatonta, eikä meillä ole suhdetta. En ymmärrä, miksi minun pitäisi raportoida miehelleni, jos vaihdan meilejä jonkun kanssa? En raportoi naispuolistenkaan ystävien kanssa viestittelystä. Toki jos hän kysyisi asiasta, niin tekisin juuri noin, että antaisin lukea viestit.
Sinuna en ees ois kehdannut myöntää lukeneeni viestejä. Häpeisit, oikeesti! Kyllä mäkin meilailen kavereitten kanssa, olivat sitten miehiä tai naisia. Ja usko pois, joskus on mukava jutella asioita muidenkin kuin puolison kanssa, ei kai se sitä tarkoita että kun naimisiin menee niin ei muille saa puhua?
Satuin vain tulemaan hänen vierelleen kun hänellä oli hotmaili auki ja huomasin siinä ekalla sivulla aika paljon viestejä tältä yhdeltä naiselta. Kun kysyin asiasta hän sanoi itse että voin lukea mitä niissä on. Luin vain muutaman ja annoin sitten olla. Jäi vain kaivelemaan että kuinka kauan tätä on jatkunut ja mitä ne kaikki sisältävät. Nyt en enää kehtaa pytää häntä avaamaan niitä ja sitä paitsi hän ehtii huomenna töissä poistaa paljastavat viestit, mikäli tällaisia on muiden joukossa.
Mieheni on todella avoin ja suosittu ja hänellä on paljon ystäviä, joten se ei ole uutta. Viestien määrä sai vain mietteliääksi. Tätä naista en tunne niin hyvin että voisin pyytää meille kahville; hän on esimiesasemassa, ja eronnut, ja miestäni jonkin verran vanhempi.
Mutta järjestä teillä kotona isot bileet, johon kutsutte paljon sakkia. Voitte kutsua tämän naisenkin ja saatat tutustua häneen paremmin.
Ei toista ihmistä voi vahtia. Jos mies on mennäkseen muihin naisiin, hän menee, etkä sinä voi sitä vahtimalla estää. Jos hän on solmiakseen avioliiton ulkopuolisia suhteita, eikä solmi niitä tämän naisen kanssa, hän tekee sen jonkun muun kanssa.
Turha murehtia tuollaisia etukäteen.
Itselläni on hyvä miespuolinen ystävä, jonka kanssa joskus käydään syvällisiä keskusteluja yömyöhään. Mieheni kanssa he ovat niin erilaisia, etteivät juuri tule toimeen. Mutta mitään romanttisia tai eroottisia tuntieta tätä ystävää kohtaan minulla ei ole. Hän on minulle ystävä - ei sukupuoli.
mä mesettelen duunissa yhden miespuolisen työkaverin kanssa päivittäin - kevyttä flirttiä ja vakavampia asioita. Käydään harva se päivä kaffella yhdessä, keskustellaan monista asioista (myös parisuhteistamme). Meillä ei todellakaan ole mitään sutinoita välillämme, mutta musta on ihana puhua ihmisen kanssa joka välittää musta ystävänä mutta on kuitenkin kaukana mun päivittäisestä elämästä - ikäänkuin puhuisi "terapeutille" kun se ei tunne mun kavereita, miestä jne. Eli kuuntelee ihan eri tavalla kuin tutut. Vapauttavaa.
Meillä molemmilla (varsinkin minulla) on paljon toisen sukupuolen edustajia kavereina ja so fucking what? On tervettä, että voi muiden kanssa vaihtaa ajatuksia vapaasti ja joskus jopa keskustella asioista jotka ovat "lukossa" oman puolison kanssa. Ihmiset kun ovat erilaisia. Kyllä se minustakin toki joskus heikkona hetkenä tuntuu, että miks just ton saman tyypin pitää viestitellä tauotta, mutta siitä on paras päästä yli. Miehesi on kaiketi juuri sinun kanssasi naimisissa eikä jonkun muun. Siihen on tietenkin syynsä. Ja näin sinun pitäisi ainakin ajatella.
Jos nyt sitten sattuisi käymään ikävästi ja puoliso ihastumaan johonkin toiseen, niin mitä siinä voi tehdä muuta kuin erota, jos ei keskustelut muuta tilannetta. Mutta sinä et tällaisessa tilanteessa varmastikaan ole.
olevilta ihmisiltä... ja heillä on kyllä jotain sutinaa! Juurikin johtavassa asemassa oleva eronnut nainen n. 40 v ja nuormepi mies, n. 35-v jolla perhe ja lapsia. Naisen nimikirjaimet MH. Ja selvästi huomaa, että heidän välillään on jotain, olen monesti nähnyt heidät yhdessä vaikka itselläni on eri ammatti, mutta samassa työpaikassa ollaan...
Mun paras ystäväni on mies, entinen työkaveri. Messengerissä jutellaan välillä päivittäin, välillä harvemmin. Me kyllä puhutaan ihan kaikesta mahdollisesta, joskus saatan jopa valittaa, kuinka raskasta tämä perhe-elämä on. Ihan niinkuin valittaisin naispuoliselle ystävällekin. Mieheni tietää kyllä ystävyydestämme ja yhteydenpidosta, muttei ole ikinä (onneksi) vaatinut saada nähdä keskusteluja. Jos ystäväni kertoo mulle luottamuksella asioita, joita ei voi kenellekään muulle kertoa, ei mulla mielestäni ole oikeutta niitä eteenpäin näytellä. Joskus mies saattaa ohimennen kysäistä, että mistä puhutaan, ja silloin vastaan tyyliin "sillä on jotain tyttöjuttuja" tms.
Mies ei ole ikinä millään tavalla näyttänyt olevansa mustasukkainen. Hän on pari kertaa tavannut ystäväni, ja kerran puhunut hänen kanssaan puhelimessa. JOS mustasukkaisuutta ilmenisi, sitten pitäisi miettiä, miten jatketaan. Kaveriani en kuitenkaan olisi valmis hylkäämään.
Syvimpien tuntojen jakaminen vastakkaista sukupuolta olevalle ystävälle on melkein pahempi kuin fyysinen pettäminen???? Kaikenlaista tallaajaa sitä tälle pallolle mahtuukin. Onneksi minun ei tarvitse olla kanssasi naimisissa.
Olen nyt yön yli murehdittuani päättänyt että luotan mieheeni enkä kysele enää tästä naisesta. Niin kauan kuin mieheni on oma mukava itsensä kotona niin aihetta huoleen ei kai ole? Sitten jos hänen köytöksensä jollain tavalla muuttuu niin mietitään asiaa uudestaan.
tai siis työn kautta tuttu mies alkoi lähettelemään maileja ja kertoi paljon itsestään ja siitä se vähitellen sitten syveni.....eli kyllä kehottaisin olemaan valppaana ja juttelemaan miehen kanssa.
tai siis työn kautta tuttu mies alkoi lähettelemään maileja ja kertoi paljon itsestään ja siitä se vähitellen sitten syveni.....eli kyllä kehottaisin olemaan valppaana ja juttelemaan miehen kanssa.
Olen nyt yön yli murehdittuani päättänyt että luotan mieheeni enkä kysele enää tästä naisesta. Niin kauan kuin mieheni on oma mukava itsensä kotona niin aihetta huoleen ei kai ole? Sitten jos hänen köytöksensä jollain tavalla muuttuu niin mietitään asiaa uudestaan.
Niin, toki miehesi voisi poistaa töissä ne arveluttavimmat, jos sellaisia olisi - mutta toisaalta, olisiko hän ottanut riskiä, että olisitkin sattunut klikkaamaan auki juuri sellaisen. Siis antamalla lukea.
Luota mieheesi, vaikuttaa että syytä on. :) Tuon naisen mahdollisia taka-ajatuksia tässä ei tiedä, mutta miehesihän tässä on se ratkaiseva tekijä (siis jonka tekemisistä sinun tulisi olla huolissasi, jos jonkun).
Ihanaa, että päätät luottaa. Se on hyvä taito! :)
ole mitään ihmeellistä tuossa. Vaikka kaikki eivät sitä uskokaan, mies ja nainen voivat olla vain ystäviä. Ja aika ankeaa olisi elämä, jos syvimmistä tunnoistaan voisi puhua vain puolisolleen.