Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"HV" pilaa huutonetin

Vierailija
30.01.2011 |

En tuhlaa aikaani näihin haistattelijoihin, pitäkööt rojunsa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi laittaa heti sellaista lähtöhintaa, johon on valmis myymään tuotteen..

Vierailija
2/5 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä HV:ta.

Minä laitan lähtöhinnaksi sen millä olen valmis myymään tuotteen.

Aina on kaikki menneet kaupaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asetettu hv ja lähtöhinta reilusti alle sen saa aikaan (tuotteesta riippuen, toki) huutokilpailun, joka johtaa usein myyjän kannalta paljon parempaan tulokseen, kuin jo suoraan riittävän korkealle nostettu lähtöhinta.

Vierailija
4/5 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asetettu hv ja lähtöhinta reilusti alle sen saa aikaan (tuotteesta riippuen, toki) huutokilpailun, joka johtaa usein myyjän kannalta paljon parempaan tulokseen, kuin jo suoraan riittävän korkealle nostettu lähtöhinta.

tiedän niin monta ihan huutiksen vakkarimyyjää ja ostajaa ja kukaan ei osta jos on edes hv mainittu.

Nuijimpia on nämä jotka eivät osaa yhtään käyttää hv.ta, esim 18 euroa lähtöhinta, hv ei ylitetty, minimikorotus 2 euroa, osta heti hinta 20 euroa.

Ja minä samaa mieltä, oli tuote mikä tahansa, jos on hv, jätän väliin, ihan periaatteesta.

Vierailija
5/5 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä hv:tä kannattaa käyttää ja laittaa se mahdollisimman korkeaksi. Sitten kohteen sulkeuduttua voi tarjota tuotetta korkeimman tarjouksen tehneelle. Näin saa myytyä kymmeniä ellei satoja tuotteita niin, ettei niistä jää syntynyttä kauppaa eikä päädy maksulliseksi tehomyyjäksi.