Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet asiat mitkä ärsyttää miehessä!

Vierailija
30.01.2011 |

Kun mies käy suihkussa, hän ei ikinä kuivaa lastalla lattiaa huolellisesti. Sen lisäksi hän jättää lastan kylppärin perimmäiseen nurkkaan, josta sitä ei yletä ottamaan kastelematta sukkiaan. Arght!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankippa jostain Richard Carlsonin kirja Älä hikeenny perheasioista.

Saattaisi aukaista muutaman jutun mielessäsi =)

Vierailija
2/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puree niin voimallisesti syodessaan etta kuulen hamapaidensa kolisevan yhteen suussa, ennekuin aivastaa vetaa tosi pitkaan sisaan henkea ja tekee semmosen oudon aanen samalla, on hidas ja laiska, juo joka ilta alkoholia, kun ohittaa pyorailijoita autolla menee ihan tahallaan liian lahelle, nukkuu viikonloppuisin liian pitkaan eika osallistu perheen aamuihin, rakastaa tyotaan yli kaiken muun, on lyhytpinnainen ja tyly vanhalle aidilleen.... kiitos tasta kyselysta. tekipa hyvaa listata nuo muutamat jutut, mutta lista olisi loputon ihan oikeesti. mitahan tuo kertoo meidan liitosta...???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihan sairaasti että mies haisee pahalle.  Röökille, pierulle, kaljalle, pakokaasulle.. millon millekin. Pahalle kuitenki aina. 

Ja sitte mua ärsytti tänään ihan sairaasti että kun lähetin miehen kauppaan ostamaan pesuainetta ni se ei tuonu sitä perus OMO tms mitä meillä yleensä on,  vaan jotain pirkka pesuainetta ja nyt meijän koko kämppä haisee kiinalaiselle ravintolalle!! hyi ny vittu ja hintaero oli joku 50senttiä ni voi ny vittu. Se on tehny tän joskus ennenki

Vierailija
4/6 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselliset jutut (35v),puhuu paskasta, perseestä,ylipäätään alapää jutut ja kakkahuumori parasta,juo joka vknloppu, äitinsä ostaa kaikki ruuat, illat syö mun luona. Vain pelit ja leffat kiinnostavat. Vuosia tilannut kaikki mahdolliset peli-lehdet joita sitten vessassa lukee. Kiukuttelee enemmän ku kukaan nainen.ei halua ikinä tehdä mitään, vknloppu sohvalla maaten,leffaa katsoen,syöden ja kaljaa juoden on parasta.

Vierailija
5/6 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noi nro 3 ja 5 ole mitään pikkujuttuja! Jessus. Itseäni ärsyttää se, ettei mies koskaan löydä mitään, koska ei vaivaudu edes etsimään. Mutta muuten hän on ihana mies, hyvä isä ja paras mahdollinen kumppani minulle. Miksi olisin yhdessä jonkun kanssa, joka ihan kokonaisuudessaan ällöttää ja ärsyttää?

Vierailija
6/6 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä. Ei tiennyt mikä on tabloid-lehti eikä halunnut syödä tattirisottoa sen erikoisuuden takia. Jotenkin ärsytti.