Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Citymarkessa nähtyä, äiti huudatti lastaan (n. 1,5v) hyllyjen välissä

Vierailija
30.01.2011 |

vähintään puoli tuntia. Huuto kuultiin heti kun astuttiin kauppaan sisään, mentin elektroniikkaosastolle ja siinä kuljetaan leluhyllyjen ohi, ohimentäessä siis nähtiin äiti joka kantoi huutavaa lasta ees taas ja yritti piristää esittelemällä leluja.

Välillä huuto lakkasikin mutta jatkui sitten taas. Kun palattiin takaisin leluhyllyille sama meno jatkui. Jatkoimme elintarvikeosastolle. Välillä huuto kuului sinne saakka. Kun viimein lähdimme kassalle näimme kun lapsi makasi yksin käytävällä (siis makasi vaan lötkönä) ja huusi minkä kurkusta irti sai. Siinä vaiheessa rupes jo naurattamaan :D Lähtivät sitten samaan aikaan kassoille kuin mekin, ilmeisesti odottivat isäntää joka hoiti ruokaostokset kun olivat sitten kolmistaan kassalla.

Sitä en vaan ymmärrä et jos lapsi on väsyny niin miksi eivät äiti ja lapsi voineet autossa odottaa ku piti huudattaa siellä kaupassa ja häiritä muita asiakkaita. Ja kyllä, se huuto ihan oikeasti häiritsi, myös kassahenkilökunta puhui aiheesta.

Eipä mulla muuta, ja ei, minulla ei ole muuta elämää kuin raportoida av:lle siitä mitä olen kaupassa tänään nähnyt. :D

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, kyllä sinne kauppaan ääntä mahtuu ja tuskin kukaan kauppa-asiakas siihen puolen tunnin ulvontaan kuolee. Sen sijaan ko. muksu on saattanut ulvoa jo tunnin jos toisenkin kotona ja ehkä vielä jatkaa samaa rataa, ja olisi aika kettumaista vaatia, että mamma lähtee huutavan lapsen kanssa suljettuun autoon istumaan. Kuulosuojaimethan siellä pitäisi päähän pistää, eikä lapsella varmasti olisi yhtään sen mukavampi olla kuin siellä kaupassa.

Sen sijaan Ikeassa yksi pariskunta huudatti toppapukuun pakattua lasta. Oltiin kassalla ja huuto kuului jo kaukaa, kassalta pois päästyämme näköpiiriin tuli rattaisiin tungettu 3-4 -vuotias lapsi täysissä toppavaatteissa ja naama punaisena. Taisi vain huutaa hirmuista hikisyyttään, rassukka.

Vierailija
42/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niille mitään voi, paras jättää omaan arvoonsa :) Eikä niitä ennakoidakaan voi, ne alkavat milloin ovat alkaakseen milloin mistäkin syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole.

Vierailija
44/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai siellä kaupassa kokeilla lohduttaa. Ja mistäs sitä tietää että väsymystäkö vai muuta lapsi itki.

Aika herkkistä porukkaa kaupassa jos tuommoinen haittaa.

Vierailija
45/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi oli täysissä vaatetuksissa, huputkin päällä että oisko ollu kuuma... mutta ajattelin et kai se äiti itte tajuis vähentää vaatetta... mutta sellanen huutaminen vielä lisää kuumuutta... :/ en tiedä, olenhan lapseton.

Ja oli auto, kuten sanoin, poistuimme kaupasta samaa matkaa ja autoon nousivat. ap

Vierailija
46/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole vaikka on pieniä lapsia ja käydään marketissa. ei varmaan viitsinyt mennä bussipysäkille seisomaan kylmään ja pelkäämään että joku juoksee autotielle

Vierailija
47/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi oli täysissä vaatetuksissa, huputkin päällä että oisko ollu kuuma... mutta ajattelin et kai se äiti itte tajuis vähentää vaatetta... mutta sellanen huutaminen vielä lisää kuumuutta... :/ en tiedä, olenhan lapseton. Ja oli auto, kuten sanoin, poistuimme kaupasta samaa matkaa ja autoon nousivat. ap

Kyllä kauppaan huutoa mahtuu, siellä oli kuitenkin ehkä paremmat mahdollisuudet että lapsi kiinnostuisi jostain muusta ja huuto lakkaisi :) Minä itse en kahden lapsen äitinä paljon hätkähdä huutavista lapsista.

Vierailija
48/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten bussiin huutamaan köyhät. Saisimme me rikkaat autolliset (audi!!!) ostella hiljaisuudessa.

Ei meillä ole vaikka on pieniä lapsia ja käydään marketissa. ei varmaan viitsinyt mennä bussipysäkille seisomaan kylmään ja pelkäämään että joku juoksee autotielle

Vierailija
49/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne kerran ääntä mahtuu niin miksi ei sitten minun huutoani.

Ihan oikeasti: kaupassa ei tarvita karjuvia lapsia. Minulla on tapana ottaa kamera esiin ja ryhtyä kuvaamaan näitä episodeja ja todeta tylysti estelijöille, että youtube tarvitsee tätä materiaalia.

Vierailija
50/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas niin fiksuja ihmisiä täällä että itkettää. Ja naurattaa.

Vierailija
51/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju herätti minussa vastustamattoman halun lähteä kauppaan huudattamaan lasta ihan teidän kiusaksenne. Kun tuo yksikin lähtee jo itse kauppaan huutamaan.

Vierailija
52/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko äidit ja isät yleensäkin kauppaankin lähtiessä varautuneet vähintäänkin VESIPULLOON. Mua niin ärsyttää kun nään kaupassa ja muualla kiukkusia lapsia...eikö voisi ajoittaa reissut niin että lapsi on lähtiessä syönyt, juonut ja ettei olisi yliväsynyt!! ja että se vesipullo olis aina saatavilla. Olen neljän pienen lapsen äiti ja meillä harvoin saadaan kaupassa tollasia raivareita. Se on kyllä vanhemmistakin kiinni!! Ymmärrän kyllä uhmaiät, mutta nekin asiat saa neuvottelemalla yleensä rullaamaan... ;) MUTTA huolehtikaa siitä ettei lapsi näe nälkää eikä janoa edes kauppareissuilla, sillä säästyy monelta turhalta raivarilta!!!!

Vierailija
53/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko äidit ja isät yleensäkin kauppaankin lähtiessä varautuneet vähintäänkin VESIPULLOON. Mua niin ärsyttää kun nään kaupassa ja muualla kiukkusia lapsia...eikö voisi ajoittaa reissut niin että lapsi on lähtiessä syönyt, juonut ja ettei olisi yliväsynyt!! ja että se vesipullo olis aina saatavilla. Olen neljän pienen lapsen äiti ja meillä harvoin saadaan kaupassa tollasia raivareita. Se on kyllä vanhemmistakin kiinni!! Ymmärrän kyllä uhmaiät, mutta nekin asiat saa neuvottelemalla yleensä rullaamaan... ;) MUTTA huolehtikaa siitä ettei lapsi näe nälkää eikä janoa edes kauppareissuilla, sillä säästyy monelta turhalta raivarilta!!!!

Mitäs sitten, kun on kotona aamulla sovittu, että syödään ja lähdetään kauppaan ja uhmaikäinen päättää että en syö?

Meillä siinä tapauksessa on syömättä, ja lähdemme silti kauppaan. Meidän elämä ei pyöri 2,5v:n uhmakohtausten ympärillä, eikä hän päätä miten meillä asiat tehdään.

Meillä eletään normaalia arkea ja tehdään sovitut asiat, olivatpa lapset sitten uhmakohtauksen kourissa, jättäneet syömättä tai nukkumatta päikkärit. Jos huutavat kaupassa, niin lapsi vaan kainaloon ja ostostenteko jatkukoon. Siinäpähän huutaa, yleensä lopettaa hyvin nopeasti kun huomaa ettei haluttua vaikutusta ole eli ei saakaan tahtoaan läpi..

Jos toisten huutaminen kaupassa häiritsee, tilaa ruuat netin kautta kotiin niin ei tartte valittaa muista ihmisistä.

Voi tuotakin vastaajareppanaa, heillä siis uhmaikäisen annettaisiin pyörittää taloutta. "Ei mennä kulta kauppaan, koska et ole halunnut syödä ja olet ehkä vähän väsynytkin. Söisitkö sitten huomenna ja nukkuisit hyvin, jotta päästäisiin kauppaan?"

Vierailija
54/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne kerran ääntä mahtuu niin miksi ei sitten minun huutoani. Ihan oikeasti: kaupassa ei tarvita karjuvia lapsia. Minulla on tapana ottaa kamera esiin ja ryhtyä kuvaamaan näitä episodeja ja todeta tylysti estelijöille, että youtube tarvitsee tätä materiaalia.

eri asia, ku melkein vauva 1 -vuotias huutaa, ku aikuinen akka. Hoidata ittes ,jos et lapsen huutoa kestä. tosiaan kauppaan mahtuu huutoakin. ei sun tartte just sen lapsen vieressä norkoilla, jos ärsyttää.

Vierailija
55/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, kun on kotona aamulla sovittu, että syödään ja lähdetään kauppaan ja uhmaikäinen päättää että en syö?

Meillä siinä tapauksessa on syömättä, ja lähdemme silti kauppaan. Meidän elämä ei pyöri 2,5v:n uhmakohtausten ympärillä, eikä hän päätä miten meillä asiat tehdään.

Meillä eletään normaalia arkea ja tehdään sovitut asiat, olivatpa lapset sitten uhmakohtauksen kourissa, jättäneet syömättä tai nukkumatta päikkärit. Jos huutavat kaupassa, niin lapsi vaan kainaloon ja ostostenteko jatkukoon. Siinäpähän huutaa, yleensä lopettaa hyvin nopeasti kun huomaa ettei haluttua vaikutusta ole eli ei saakaan tahtoaan läpi..

Jos toisten huutaminen kaupassa häiritsee, tilaa ruuat netin kautta kotiin niin ei tartte valittaa muista ihmisistä.

Voi tuotakin vastaajareppanaa, heillä siis uhmaikäisen annettaisiin pyörittää taloutta. "Ei mennä kulta kauppaan, koska et ole halunnut syödä ja olet ehkä vähän väsynytkin. Söisitkö sitten huomenna ja nukkuisit hyvin, jotta päästäisiin kauppaan?"

Siinä ei kuule ole mitään ihmeellistä, että tajuaa edes sen vesipullon varata mukaan kauppareissulle. Mukana tuotu vesipullo kun ei todellakaan merkitse sitä, että uhmaikäinen pyörittäisi koko taloutta...Huhheijaa, että sulla menee lujaa, onneksi olkoon! xD

t. ohis, joka kiittää hyvistä nauruista

Vierailija
56/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppua marketiin tai kauppakeskukseen ja lapsilta ei edes hattua riisuta. Ja sitten ihmetellään kun kersaa huudattaa.

Oikeesti, kyllä sinne kauppaan ääntä mahtuu ja tuskin kukaan kauppa-asiakas siihen puolen tunnin ulvontaan kuolee. Sen sijaan ko. muksu on saattanut ulvoa jo tunnin jos toisenkin kotona ja ehkä vielä jatkaa samaa rataa, ja olisi aika kettumaista vaatia, että mamma lähtee huutavan lapsen kanssa suljettuun autoon istumaan. Kuulosuojaimethan siellä pitäisi päähän pistää, eikä lapsella varmasti olisi yhtään sen mukavampi olla kuin siellä kaupassa. Sen sijaan Ikeassa yksi pariskunta huudatti toppapukuun pakattua lasta. Oltiin kassalla ja huuto kuului jo kaukaa, kassalta pois päästyämme näköpiiriin tuli rattaisiin tungettu 3-4 -vuotias lapsi täysissä toppavaatteissa ja naama punaisena. Taisi vain huutaa hirmuista hikisyyttään, rassukka.

Vierailija
57/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ota kauppaan mukaan mitään ylimääräistä. Kesällä vettä on autossa, siellä voi juoda ja kotona syödään ennen lähtöä. Meidän kullannupuilla on AINA kaupan vesiautomaatin kohdalla "jano", koska olisi mukava päästä sillä laitteella leikkimään. Koskaan en ole antanut, enkä anna juoda. Autoon palatessa - kumma kyllä - ei olekaan janoa...

Mutta ihan oikeesti, ei huutavalle lapselle saa antaa periksi. Me ei olla annettu ja nyt kun ikää on 5 vee, niin eivät edes viitsi kinuta ja kiukutella kaupassa, kun tietävät, ettei siitä ole mittän iloa heille. Äidillä saattaa kummasti pinna kiristyä ja sitten jää jälkkärit saamatta tms.

Nyt arvostellaan ilmeisesti 1½ vuotiasta lasta eli vauvaikäistä, joka ei todellakaan pysty hillitsemään itseään. Kukaan meistä ei tiedä, huusiko lapsi korvakipua vai jotain muuta. Kukaan ei myöskään tiedä syytä, miksi koko perhe oli kaupassa yhtä aikaa. Kukaan ei edes tiedä, olivatko he liikkeellä autolla vai kenties bussilla. Siihen, että lähtee kauppaan kiukkuisen lapsen kanssa on varmaankin pakottava syy. Minä en ainakaan vapaaehtoisesti lähtisi. Mutta täällä on tietysti hyvä patsastella omalla erinomaisuudellaan...

Nimim. meidän 20 lasta ovat aina ihan kiltisti joka paikassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän