Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Citymarkessa nähtyä, äiti huudatti lastaan (n. 1,5v) hyllyjen välissä

Vierailija
30.01.2011 |

vähintään puoli tuntia. Huuto kuultiin heti kun astuttiin kauppaan sisään, mentin elektroniikkaosastolle ja siinä kuljetaan leluhyllyjen ohi, ohimentäessä siis nähtiin äiti joka kantoi huutavaa lasta ees taas ja yritti piristää esittelemällä leluja.

Välillä huuto lakkasikin mutta jatkui sitten taas. Kun palattiin takaisin leluhyllyille sama meno jatkui. Jatkoimme elintarvikeosastolle. Välillä huuto kuului sinne saakka. Kun viimein lähdimme kassalle näimme kun lapsi makasi yksin käytävällä (siis makasi vaan lötkönä) ja huusi minkä kurkusta irti sai. Siinä vaiheessa rupes jo naurattamaan :D Lähtivät sitten samaan aikaan kassoille kuin mekin, ilmeisesti odottivat isäntää joka hoiti ruokaostokset kun olivat sitten kolmistaan kassalla.

Sitä en vaan ymmärrä et jos lapsi on väsyny niin miksi eivät äiti ja lapsi voineet autossa odottaa ku piti huudattaa siellä kaupassa ja häiritä muita asiakkaita. Ja kyllä, se huuto ihan oikeasti häiritsi, myös kassahenkilökunta puhui aiheesta.

Eipä mulla muuta, ja ei, minulla ei ole muuta elämää kuin raportoida av:lle siitä mitä olen kaupassa tänään nähnyt. :D

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta eikö voi odottaa että pahin uhmaikä menee ohi, ennen kuin lähtee kauppaan lastaan huudattamaan?

Milloin pääsen siis kauppaan? Sitten kun lapsi on muuttanut kotoaan pois vai? Teinin kanssa nimittäin on turha mennä kauppaan.. ja kun se kiukunpuuska saattaa tulla koululaisellakin, kun on oikein paha päivä.

Vai jätänkö lapsen kotiin yksin odottamaan?

Miksi kauppakeskuksissa ei ole samanlaisia lapsikarsinoita ja häkkejä, kuin joissakin on koirille?

Sinne voisi laittaa kiukuttelemaan taipuvaisen tai muuten vaan uhmaikäisen, ja hoitaa itse kauppaostoksensa rauhassa?

Vierailija
22/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan talvitamineissa mennessäni itsekin riisun lakin ja hanskat ja kaulahuivin ja avaan takin, ettei "mulle vaan tule kuuma täällä". Jos mulle tulee kuuma, niin muutun kiukkuiseksi, vaikken enää uhmis olekaan :).

Oletteko sitä mieltä oikeasti, että lapsilta riisutaan toppavarustukset kun kauppaan astutaan: ettei sulle vaan tule kuuma täällä ?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotain vikaa täytyy olla päässä jos lapsi oikeesti sai huutaa puoli tuntia kaupassa. Haloo! Siis te jotka väitätte että ääntä maailmaan mahtuu, niin toki mahtuu mutta rajansa kaikella.

Uusavuttomuuden huippu... Olisi jäänyt kotiin lapsen kanssa, eipä tarttis olla kylmässä autossa.

Vierailija
24/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselta saatan ottaa kyllä pipon ja hanskat pois, mutta itse olen sellainen vilukissa jos on toppavaatteet päällä niin en tukehdu

kauppaan talvitamineissa mennessäni itsekin riisun lakin ja hanskat ja kaulahuivin ja avaan takin, ettei "mulle vaan tule kuuma täällä". Jos mulle tulee kuuma, niin muutun kiukkuiseksi, vaikken enää uhmis olekaan :).

Oletteko sitä mieltä oikeasti, että lapsilta riisutaan toppavarustukset kun kauppaan astutaan: ettei sulle vaan tule kuuma täällä ?!

Vierailija
25/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on yh ja palsen kanssa kaksin kaupassa..ei silloin voi lasta jättää kotiin yksin jos käy itse kaupassa.

Mitä sinä teet että saat lapsesi rauhoittumaan kaupassa?

Lapsi kun huutaa hyllyjen välissä haluun jäätelöö, haluun ton lelun, haluun tota karkkii, osta mulle tota mehua!!! Sinäkö ostat kunhan lapsi on vaan hiljaa niinkö?

Itsellä ei oikein varaa ole tehdä lapsen mieliksi kaikkea, joten jos lapsi itkee koko kauppareissun ajan jos ei saa jotain haluamaansa niin sitten itkee mutta teen ostokseni loppuun :)

Olen jkyllä sitä mieltä että jotain vikaa täytyy olla päässä jos lapsi oikeesti sai huutaa puoli tuntia kaupassa. Haloo! Siis te jotka väitätte että ääntä maailmaan mahtuu, niin toki mahtuu mutta rajansa kaikella.

Uusavuttomuuden huippu... Olisi jäänyt kotiin lapsen kanssa, eipä tarttis olla kylmässä autossa.

Vierailija
26/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei ollut yh jos kerran mies oli mukana... Ja ei, huudolla lapseni eivät saa kaupasta mitään. Kyllä joku mättää pahemman kerran jos tuota pidetään ihan normaalina. Miksi äiti ei lähtenyt rauhoittamaan lasta ulos?!

Vierailija
27/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lähtö on huudon jo lopettanut. Tosin lapseni oppi tästä nopsaan, eikä saanut enää raivareita.

Vierailija
28/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sille ihan sama yh tai ei, mutta kyllä tiedän tuttavaperheissä montakin lasta joilla alkaa kaupassa hirveä hinku kaikkea. Ottavat pienet omat kärryt matkaan ja lappavat ne täyteen kaikkea mitä itse haluavat saamatta mitään niistä niin kyllä sen jälkeen tulee huuto ja kyllä se on ihan normaalia jos lapsi itkee jos ei saa tuota taikka tuota.

Miksi äidin pitäisi mennä lasta huudattamaan ulos pakkaseen?

Äiti ei ollut yh jos kerran mies oli mukana... Ja ei, huudolla lapseni eivät saa kaupasta mitään. Kyllä joku mättää pahemman kerran jos tuota pidetään ihan normaalina. Miksi äiti ei lähtenyt rauhoittamaan lasta ulos?!

Vierailija
29/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä jotka ihan kirkkain silmin selittää että on niin vaikea käydä yhden kanssa kaupassa kun se niin haluaa juosta ja koskea kaikkea... Siis what? Enpä ole huomannut samaa monen lapsen kanssa kauppaillessa.

Vierailija
30/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia käyttäytymään. Ja huutanminen kaupassa ei sitä ole. Toki kiukkukohtauksia siellä on tullut, mutta sitten ollaan poistuttu. Ja lapsi on oppinut pyytämään, ja myös hyväksymään sen, ettei kaikkea saa.

Vierailija
31/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pokkana väittää että on normaalia huudattaa muksua kaupassa tunnin ja joo, tietty ei mennä ulos ettei kullannupun tule kylmä.

Kyllä on vanhemmuus hukassa jos lapsi on pomo.

Vierailija
32/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pokkana väittää että on normaalia huudattaa muksua kaupassa tunnin ja joo, tietty ei mennä ulos ettei kullannupun tule kylmä.

Kyllä on vanhemmuus hukassa jos lapsi on pomo.

Vierailija
33/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaako tässä enää niille PAKOLLISILLE kauppareisuille ollenkaan??

Näille viisaille jotka mainostavat että parempi jättää se uhmis kotiin; kaikilla ei ole mahdollisuutta jättää sitä lasta joka kerta kotiin. Meillä on kauppaan matkaa väh. 10 km, monesti kauppa-asiat hoidetaan samalla un on muutakin asiaa keskustaan. Eli vaikkapa samalla kun haen päiväkodista. Ja ei, en voi jättää lasta siksi aikaa pk:iin, hoitopäivästä tulee muutenkin pitkä ja minua odotellaan viimeisenä hakijana.

Riisun lapselta aina pipon, hanskat ja kaulurin ja joskus otan jopa haalarin yläosan pois. Jos siis kauppareissu tulee kestämään yli sen 5-10 min.

Mitenkään en pysty kaikkia mahdollisia kiukunaiheita poistamaan joka kauppareissulla; ja silloinkin kun on kaikki juomiset ja muut kohdallaan, niin koetellaan äitiä vaikkapa yrittämällä napsia tavaraa hyllystä jne. Joskus se itku siis tulee , vaikka mitä tekisit. Minä kyllä yritän aina hiljentää lapsen hassuttelemalla jne ja aika usein se onnistuukin. Ei kuitenkaan aina. Pahoittelen, jos kaupassakäyntinne menee siitä pieleen. Voin kertoa että itselläni se menee varmaasti vielä enemmän pieleen. Joskus on pakko jättää jotain ostamattakin, etten häiritsisi liikaa herkimpiä.

Toinen lapsistani on erityislapsi, häntä on vaikeampaa hallita. Mielelläni jätänkin hänet kauppareissun ajaksi hoitoon, mutta se ei aina ole mahdollista. Lisäksi hänelle suositellaan "sosiaalisia tilanteita" hoidoksi, eli kauppaankin pitäisi jaksaa ottaa mukaan. Mutta ehkäpä saan seuraavan kauppareissun jälkeen täältä loisto-ohjeita, joita seuraamalla pystyn taas tekemään ostokseni aina seuraavaan "tilanteeseen" asti. Kiitos viisaudestanne.

Ja vielä niille jotka aikovat vastata: onhan niillä lapsilla isäkin; on niillä, mutta on reissutyössä 5 pv viikosta, joskus joudun tosiaan käymään kaupassa sen viiden päivän aikana kun lauantainakaan ei aina pääse.

Vierailija
34/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset eivät ikinä ole käyttäytyneet noin kaupassa. Ei ikinä !!!

Hävettää kyllä suuresti huutavien lasten vanhempien puolesta ! Huonosti kasvatettuja pentuja

Vierailija
35/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän nelosta jollekin, jolla on kauppakelpoiset ja kiltit lapset. Tämä rakas muruliini poitsu on niin kiukkuinen ja tempperamenttinen tapaus, että hohhoijaa. Kun se huutaa, se huutaa. Ei auta riisuminen, ei vesipullo, ei yhtään mikään. Suuttuu milloin mistäkin. On huutanut pari kertaa koko kauppareissun. Ei mahda mitään, kaupassa on käytävä, ruuat ostettava, että on mitä syödä. On meillä ne kauppakelpoisetkin lapset, ykkönen ja varsinkin kolmonen, joka on yleensä aina kiltti ja hyväntuulinen. Kakkonen hankalampi, mutta ei mitään tuohon neloseen verrattuna.

Vierailija
36/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan lapsistani ei ole huutanut kaupassa vaikka eivät mitään kiiltokuvia olekaan. Eivät edes siinä karkkihyllyllä, eivät tarhapäivän jälkeen eivätkä muulloinkaan. Ja vesipullo on tosiaan aina ollut, eikä autoa. Mitenkäs tää nyt näin meni? Mutta en siltikään viitsisi lähteä tänne palstalle juoruilemaan vaikka jonkun toisen tenava huutaisikin. SO WHAT? Onpahan hengissä kun ääntä lähtee.

Mutta tosiaan, minä en edes juuri kiinnitä huomiota jos vieras lapsi itkee kaupassa, ellei se näytä eksyneen vanhemmistaan tms. Lapsi on terve, kun siitä lähtee ääntä.

Ole kukaan kolmesta lapsesta kaupassa kiukutellut. Ei minkään ikäisenä. Ihan vauvana mukana oli aina juotavaa ja äidin käsilaukusta löytyi aina tiukan paikan tullen jotain viihdykettä.

Meillä on aina ollut karkkipäivä tietty päivä, ja riitti kun sanoi että tänään ei ole karkkipäivä, karkkia ei osteta. Leluista ei ole koskaan kaupassa kiukuteltu, meillä ei niitä muutenkaan paljoa ole ostettu, lähinnä lahjoiksi.

Pillimehu on riittänyt "lahjonnaksi", sen on voinut kaupasta valita ja sitten kotona saanut juoda. Kesällä sitten jätskit, jotka on saanut syödä heti kun on tultu kaupasta ulos.

Näillä meillä on pärjätty mainiosti.

Vierailija
37/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten bussiin huutamaan köyhät. Saisimme me rikkaat autolliset (audi!!!) ostella hiljaisuudessa.

Jos sulla olisi rahaa, ostaisit auton. Rikkaat eivät käy ostoksilla Citymarketeissa.

Vierailija
38/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poikani itki ja meuhkasi.. vain siksi, koska heti pojan alettua kiukuttelemaan saatiin yrmeitä katseita.. mieheni oli mukana, joten olisin voinut poistua lämpimään autoon kiukuttelijan kanssa, mutta sen verran sieppasi yrmeilevät katseet...että oli suloista nauttia tilaisuudesta...

Vierailija
39/57 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiskohan nyt niin että jätit sen tavun kirjoittamatta?!

Vierailija
40/57 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietokonehan tiputti otsikosta ti-tavun, eli Citymarketissa :D ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi