Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko silmälasti maksaa jos ostaa oikein

Vierailija
30.01.2011 |

kunnon lasit optikkoliikkeestä? Yksitehot.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:P

Vierailija
2/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pitkälti kehyksen mallista ja siihen sopivasta linssistä ja linssin vaatimasta käsittelystä. Normihinnaksi tulee helposti noin 400-500 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasit hankit. Varmaan ihan mitä vaan noin 100 eurosta ylöspäin, ylärajaa ei ole.

Mä tarvin ohennetut linssit ja hyödynsin nyt Nissenin kahdet lasit 75 eurolla ja maksoin omistani reilut 300 euroa (siis kahdet lasit).

Vierailija
4/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksitehot, mutta yksi linssi maksaa 200 euroa. Ei toivoakaan saada millään varastovahvuuksilla (liikaa miinusta ja cylinterit päin ***

Vierailija
5/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastovoimakkuuksia vai joudutaanko hiomaan tilauksesta. Raja menee kai jossain +-6:ssa. Pinnoitteet nostavat hintaa samoin erikoisohennukset. Silläkin on merkitystä valitsetko muovi vai lasilinssit. Kehyksissä vasta suuri hintahaitari onkin. Aika vaikea siis määritellä silmälasien hintaa.

Vierailija
6/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn ensin näön tarkastuksessa, ja sitten soitan liikkeet läpi, millä hinnalla saa linssit. Pinnoitteet kannattaa ottaa. Mulla linssien hinnaksi tuli halvimmillaan 300e ja kallein tarjous oli 600e, ohennetut muovilinssit pinnoitteilla. Siihen sitten kehykset päälle. Lähden siis ensin kokeilemaan uusia kehyksiä siitä liikkeestä, josta linssit saisi halvimmalla. Kokonaishinta lopulta ratkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi