Mä oo NIIIIN loppu ton tytön pakkomielteeseen mun hiuksia kohtaan...
2,5 vuotta se on roikkunut mun letissä, joka yö, aamu ja ilta. Päivisin se irrottaa hetkeksi leikkiäkseen, mutta tuntuu että 80 % menee siihen että mä kärsin sen tarpeesta takertua mun hiuksiin.. Ei toivoakaan että se nukkuisi omassa sängyssä, ei se osaa rauhoittua ilman mun hiuksia..
Mun hiuset on jo tosi huonossa kunnossa, päänahkaa särkee ja hermot palaa tohon tyttöön, joka säälitävänä itkee "otan van ihan hiljaa kiinni hiuksista äiti, ihan hiljaa.." Ja sitten taas kohta mä raivostun kun se on näpertänyt takun hiuksiin ja sitten se itkee surkeana ja lupaa että "ihan hiljaa äiti, mä silitän vaan..."
Auttakaa mua, miten mä saan sen lopettamaan mun hiuksiin takertumisen. Taas se lutkuttaa sylissä peukku suussa toinen käsi mun hiuksissa, autuaana onnesta kun saa tehdä sitä mitä eniten haluaa, ripustautua mun hiuksiin..
Ei nyt tuossa mittakaavassa tietenkään enää, mutta joka päivä ainakin nukkumaanmeno hetkellä haluaa pyöräyttää kätensä hiuksissani. En ole koskaan kokenut sitä erityisen raskaaksi, jos pystyn antamaan sillä hänelle turvantunnetta niin olkoon sitten niin.