Sosiaalinen luototus vuokrarästin maksamiseen?
Onko kukaan saanut ja millaisilla kk-erillä olet maksanut takaisin? Meillä aika kriisitilanne, velkaneuvonnassa käyty ja pitäis saada asiat kuntoon lopultakin.
Kommentit (7)
maksatte joka kuukausi niin paljon kuin pystytte.
Yksityinen ei tietenkään suostu kovin pitkään aikaan, mutta joku vvo tm voisi suostua?
paljonko on rästissä?
MIKSI JA PALJONKO?
mutta olishan se kiva saada se rästi pois roikkumasta. Yli tonni olis vielä jäljellä. ap
(syytä mun ei ole pakko kertoa kenellekkään)
sekin "roikuisi" teillä koron kera.
taidat olla vain sellainen elämäntapaintiaani,joka sössii raha-asiansa... pelaatko?vai mihin olet tunkenut 1000e vuokrarahoja?
keksintö! Joskus voi elämässä tulla eteen tilanne, että menot ylittävät tulot jostakin syystä (sairaus, työttömyys tai vaikka lapsen syntymä tmv. muutos elämässä) ja hetkellisesti kaipaisi pientä lainaa jolla saisi talouden tasa-painoon. Tällöin sosiaalinen luotto on hyvä asia, jos syystä tai toisesta ei pankista lainaa saa.
Huomauttaisin vielä, että moni itsekin "tiukan paikan" tullen lainaa rahaa, eli vippaa esim. vanhemmilta, sisaruksislta, kaverilta tmv. vaikkapa 1000€ mikä siinä hetkessä auttaa paljon ja minkä pystyy maksamaan takaisin.
Itse lainasin kerran 1000€ sukulaiselta, olin kesän kotona työpaikan vaihtamisen vuoksi (määräaikainen loppui ja toiseen paikkaan vakituiseksi) ja halusin pitää loman. TIESIN että saan maksettua tuon elo-syyskuun aikana takaisin. Tietenkin eri juttu kun sosiaalinenluotto joka menee esim. vuokrarästeihin, olisin voinut olla ilmankin lomaa mutta halusin johonkin lähteä :) Niin, ja luottokorttia ei tuolloin minulla ollut (olin aika nuori)
Kyse ei ole isoista summista, pankista kuitenkaan lainaa emme saa, joten tää olis meille ainoa vaihtoehto...ap