Lue keskustelun säännöt.
Onko Sultan ultra thin paras kortsu?
Kommentit (43)
Ultra thin muuten hyvä mutta kuivia ovat niin ettei meinaa homma toimia ilman lisäliukkaria vaikka nainenkin on märkä koska kitkaa vaan kertyt. Sillo tällö käytetää kumia kun ei haluta sotkea paikkoja mut paljaalla tosiaan kitka juuri olematon kumiin verraten. Nykyään tosin myös muija välillä nielee spermat joskus ja sekin on siistiä puuhaa :))
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
juu, tosiaankin ultra thin on hiukka kuiva, Conture hieman paksumpi, mutta sopivasti liukkaampi. Meillä toki vaimo on sitämieltä että ihan sama, hän ei juuri eroa huomaa. Ottaa muuten suihinkin kortsulla =).. jollain kieroutuneella mielikuvituksella olen varustettu, kun kiihotun siitä jotenkin erityisesti
Mulla ei Sultanit pysy päällä. Olen testannut muutaman kerran ja aina valuu pitkalle pois panon aikana. Kerran yhden naisen kanssa panimme pitkään, kun ei meinannut nainen saada millään ja silloin oli kortsu melkein kokonaan luistanut pois. Lidl Monodos calssic pysyy hyvin päällä, vaikka panisi pitkäänkin. Niitä olen nyt viimeaikoina käyttänyt ja ei ole naiset valitelleet.