Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sultan ultra thin paras kortsu?

Vierailija
30.01.2011 |

Ainakin hiton ohut ja peniksen juonteet tuntuu.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkään ei valitettavasti mahdu kivekset mukavasti sisään.

Jatketaan siis etsimistä.

Vierailija
22/43 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan ei veny ollenkaan kun on lateksittomia kortsuja. Jos on vähänkään normaalia isompi penis niinkuin minulla (16,5/13cm) niin ei noita kyllä päällensä saa mitenkään. Jäävät aina puoleenväliin terskaa, ei mitään toivoa saada edes terskan yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun on juuri oikeankokoinen kondomi, niin se ei vaikuta tuntoherkkyyteen, vaan asia on korvien välissä.

Taas ämmä joka luulee tietävänsä miesten asioita paremmin kuin miehet.

Vierailija
24/43 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

typerää touhua ilman kumia...täysin typerää. eikä taatusti vaikuta tuntumaan

Ja tässä toinen palikka.

Saa kait sitä vaimoansa panna paljaalla?

Vierailija
25/43 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihan ei veny ollenkaan kun on lateksittomia kortsuja. Jos on vähänkään normaalia isompi penis niinkuin minulla (16,5/13cm) niin ei noita kyllä päällensä saa mitenkään. Jäävät aina puoleenväliin terskaa, ei mitään toivoa saada edes terskan yli.

Kyllä ne molemmat venyy.  Durexi on jopa melko letku materiaaliltaan.   Venyy ja vanuu vaikka miten.  So Sensitivessä paras tuntuma tosin yhdellä pienellä miinuksella.  Ekat kaks minuuttia tuntuu kuin ei oli kortsua ollenkaan ja sen jälkeen tuntuu kuin ei olisi penistä ollenkaan.   Vaikeehan se on päälle laittaa, kun on niin jäykkä.  Vaimo ei ole onnistunut siinä kertaakaan =D.  Itse oon saanu sen survottua, kunhan alla on kunnolla liukkaria.

So Sensitivee jos sais omilla mitoilla, niin Avot! 

Vierailija
26/43 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Durexin Real Feel ja Sultanin Ultra Thin on molemmat ollut mieluisia kortsuja. Jos pitäis noiden kahden väliltä valita niin ehkä kallistuisin kuitenkin Durexiin. Onko kukaan löytänyt Real Feeliä tukkupakkauksessa? Olen itse yleensä tilaillut kondomit netistä www.kondomikauppa.com:ista, mutta eivät ole ainakaan vielä saaneet tukkupakkausta kauppaan kyselyistä huolimatta.

Vierailija
27/43 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo Sultanit ollut niitä ihan hirveän lyhyitä? 

Vierailija
28/43 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemuksia MySize kondomeista?

Vierailija
29/43 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeassa talossa ei käytetä kumeja.

Vierailija
30/43 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Sultan ultra thin oli meillä aivan käyttökelvoton, ei mahtunut miehelle. 

Vierailija
31/43 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Sultan Sensitive on ainakin paras kondomi jota itse olen käyttänyt.

Hyvä tuntuma ja tuntuu kestävältä ainakin kun muistaa käyttää liukkaria.

Vierailija
32/43 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkki on paras. Mulla on vielä 3 jäljelllä vuodelta 2003

Vierailija
33/43 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkki on paras. Mulla on vielä 3 jäljelllä vuodelta 2003

Vintage-Näkkiä. Melkein vaatisi Vintagetoosaa.

Vierailija
34/43 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se kumi ohut tai paksu, aina on kuti irronnut. Eikä kyllä koskaan ole tullut puhetta siitä miltä se kumi naisesta tuntuu, ehkä ei ole ollut tarvetta koska molemmat tyytyväsiä?

Jos ei meinaa lasti lentää, niin siihen taas vaikuttaa enemmän esimerkiksi väsymys, stressi, jännitys jne. Harvemmin se siitä on kiinni onko se kortonki nyt sitten 0,03mm vai 0,08mm paksu. 

Ja oma suosikki randompanoissa durexin extra safe, kestää vähän rajumpaakin ryskettä eikä tarvetta stressata hajoamisesta :) Kokokin on omaan varteen erittäin jees! 190x0,08x56mm, ei senttejä kuten täällä saattaisi luulla mittojen olevan :D

Vierailija
35/43 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ehkäistään myös kortsulla, miehen pienestä "kitinästä" huolimatta.

Ollaan päässääntöisesti käytettu Sulta ultrathin tai Sultanin conture versioita. Ja minä en kyllä huomaa mitään eroa, että jos sokkotestiin pitäis ryhtyä.

ja paljaalla haluan, liukuvoiteella höystettynä pyllypanot. tykkään niin kun minut on lämmitetty hyväksi, saada kalu anukseen - vähän ominkäsin klittastimulaatiota ja wow, se on siinä.

Ja totuus on se että joskus olin hyvinkin voimakkaasti sitä mieltä että panot B rappuun ei todella ole mun juttu. Niin sitä voi mielipide muuttua, kun puolisolla on taitoa tehdä asiat oikein

Vierailija
36/43 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 16:32"]

Sekaisin saa olla, jos kuvittelee että kumi ei vaikuta. Vain naisena voi kuvitella, että jos kahden hankaavan pinnan väliin pistetään kalvo se ei vaikuttaisi tuntumaan. Tietenkään naiselle hankausvaikutus ei muutu mitenkään ainoastaan pinnan tuntuma. Mieheltä taas katoaa täysin vaikutelma hankauksesta, koska eihän kondomi liiku ja siten hankaa penistä niinkuin vaginan sisäpinta ilman kumia normaalisti tekisi. Olen kokeillut lukuisia eri kumeja ohuita ja paksuja ja kumin kanssa ja ilman ei voi edes verrata. Voisitte vähän ajatella muutenkin kuin oman navan ympäriltä, kun väitätte että asia on korvien välissä oman kokemuksen perusteella joka on väistämättä erilainen kuin miehen.

No yhyy. Sitä nyt vaan on joskus pakko käyttää. Kondomi on ainoa ehkäisykeino, joka suojaa ei-toivotun raskauden lisäksi myös sukupuolitaudeilta. Tämä perusasia tuntuu olevan monella hukassa.

No nyt siellä! Tämä ei ole totta, sillä naisen kondomilla on samat. Naisilta vain puuttuu halua käyttää naisen kondomia. Kaikki vastuu sysätään miehille. Hyi teitä. Älkääkä kysykö, mikä on naisen kondomi.

Vierailija
37/43 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemuksia MySize kondomeista?

Itse käytän MySize kondomeita nykyään. Koko valitaan vehkeen ympärysmitan mukaan ja kannattaa tilata sitten muutamaa eri kokoa ja kokeilla kumpi parempi. Vaihdoin vihdoin noihin kun tajusin että ei ole normaalia että Sultanin päällelaitto on niin pirun vaikeaa ja peniksen juureen jää käytön jälkeen punainen rengas pitkäksi aikaa.

Vierailija
38/43 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun on juuri oikeankokoinen kondomi, niin se ei vaikuta tuntoherkkyyteen, vaan asia on korvien välissä.

Taas ämmä joka luulee tietävänsä miesten asioita paremmin kuin miehet.

Hoitakaa asianne sitten miesten kesken, ei tarvi vaivata meitä ämmiä ollenkaan.

Vierailija
39/43 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu ku kortsu - vie sen luonnollisen tuntuman pois. Ollaan ehkä outo pari, kun ollaan ostettu kortsuja joskus ihan vaihtelun vuoksi. Testailtu, miltä tuntuu paneskella ei-paljaalla. Jotenkin kierosti kiihottavaa runkkailla ja maistella kullia siten, että näkee miehen lauetessa sperman purkautuvan kortonkiin. Ilman mitään "sotkuja". 

Mutta kyllä se vaan tuntuu paremmalta ihan iho ihoa vasten. Ja mies on samaa mieltä :)

Jottei ihan off topicisi mene, niin nuo sultanin ultra thinit on kyllä nimensä veroisia.

Vierailija
40/43 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan mielipidenjuttuja kaikkiaan. Meillä ehkäistään kortsulla myös, vaikka mies toki haluis liukastella paljain päin. Käytössä pääsääntöisesti Sultan ultrathin ja Sultan Conture. Itse en eroa juuri huomaa, mutta mies tykkää ehkä vähän enemmän Conturesta, ja jos suihin pitää ottaa vauhdissa niin sittten ultrathin

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi