Asotaloyhtiössä asukkaat hääräävät turva-asioissa, että poliisi ja ambulanssi pääsevät.
Mä otin yhteyttä taloyhtiöön ja kysyin kuka siellä näitä tällaisia turva-asioita taloyhtiön puolesta pyörittää?
En ole vieläkään saanut vastausta ja koskee mua henkilökohtaisesti, koska mut on ambulanssi vienyt ja virkamerkkiä näyttämättömät poliisit ovat tunkeutuneet asuntooni.
Mä olen se sama kuin toi, joka on ainoa asukas taloyhtiössä, jolla ei lukkoa postilaatikossa.
Kommentit (2)
Mitäs viranomaisia ne sitten on?
Talon huoltomies on monivuotinen ja mulle jo oikeastaan hyvä tuttu. Jos poliisi tunkeutuu tänne ja siltä on avaimia pyydetty niin kyllä olisi tullut varmasti pärstänsä näyttämään - tuttu ihminen.
Se se sitä postilaatikkolukkokin mulle taistelee, mutta prkl ei saa kuulema mistään!
pitää olla vahva epäilys rikoksesta että kotia tullaan kaivelemaan. esim. asuntoa on pitkään seurattu.
taloyhtiössä ei kukaan päätä, huoltomies saa tiedon oven avauksesta viranomaiselle, poliisi ei selittele miksi avainta tarvitaan. yleensä huoltomies luovuttaa yleisavaimen poliisille ja jää sitten sivummalle odottelemaan.
Pelastustiet on laissa määrätty, ei siinä auta taloyhtiön rutista millään tapaa, muutoin kuin huolehtia et ne on kunnossa, sekin tapahtuu huoltoyhtiön ja isännöitsijän kanssa yhdessä.
Jos poliisit ovat tulleet asuntoon ilman virkamerkkiä, soita poliisille ja kysy syytä. olet asianomainen ja sulla on oikeus kysyä.. vastausta et saa täältä.