Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oliko se sit siinä

Vierailija
30.01.2011 |

raskaustesti positiivinen kolme viikkoa sitten

kolme päiivää sitten alkoi järkyttävät alavatsa kivut ja rusehtava vuoto.

Onko vielä toivoa vai joudunko jo pikkuhiljaa myöntämään etten tuu koskaan saamaan lasta.

kuusi kertaa tehnyt positiivisen testin ja viisi mennyt kesken et onkohan tää sit se kuudes huoh.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei muuta kuin uutta yritystä!

Vierailija
2/7 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vielä tehdä testi, nuo oireet eivät aina välttämättä tarkoita keskenmenoa.

Oletko käynyt lääkärillä jatkuvien keskenmenojen takia? Sieltä saattaisi saada apua ja tukea seuraavia mahdollisia raskauksia varten. Entä ovatko elämäntavat kunnossa? Joskus kunnon elämäntaparemontista saattaa yllättäen löytyä apua.

Voimia Sinulle, yksikin keskeytynyt raskaus on jo raskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi näyttää vielä plussaa, lääkäriin maanantaina koska lääkäri totesi ettei kannata panikoida koska jos on mennyt kesken ei asialle voi enään mitään tehdä.

Oon käyny lääkärissä mutta ei ole löydetty syytä miksi eivät pysy sisällä alkua pidempää.

Elämän tavat ovat terveelliset eli syön terveellisesti ja liikun paljon, työ on aika stressaavaa, mut lääkärin mukaan ei pitäisi vaikuttaa.

Kiitoksia tuesta.

ap

Vierailija
4/7 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se sit siinä...

nyt pidetään taukoo yrityksessä sen aikaa et selvii missä vika ja sit mietitään mitä tehdään...

surettaa vaan tää tilanne, tekis mieli käpertyy nurkkaan itkemään, mut pitää jatkaa eteen päin vaikka tuntuu että elämä loppu maanantaina...

ap

Vierailija
5/7 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kamala tilanne. Toivottavasti syy löytyy ja teille tulee vielä vauva!

Joskus itkeminen helpottaa. On ihan normaalia surra menetystään. Itke jos itkettää.

Vierailija
6/7 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan kyynel silmään kun aattelin sun tilannetta. Olen pahoillain puolestais, en tiedä lohduttaako, mutta kun hakeudut tutkimuksiin, voit saada apua. Moni on saanut.

Vierailija
7/7 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin väärin. Hyvä että ryhdytte selvittämään; alkuhan tuossa tuntuu sujuvan hyvin, siis munasolu irtoaa, hedelmöittyy ja kiinnittyykin, sitten menee jotain pieleen. Haluaisin ajatella, että siihen löytyisi apu jostain lääkityksestä...

Itse en pääse ikinä noinkaan pitkälle; ei sillä että kadehtisin keskenmenojasi, ei. Olen pahoillani puolestasi. :(