Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun seksiä ei ole

Vierailija
30.01.2011 |

Mitä tehdä?

Olen 38-vuotias vaimo ja äiti. Ja nainen.

Avioliittomme on kestänyt kohta 13 vuotta. Viimeisten kuuden vuoden aikana seksi on vähentynyt ja loppunut kokonaan. Mies ei tarvitse seksiä - ainakaan omien sanojensa mukaan. Kaikki muu sujuu. Emme riitele, välitämme toisistamme ja olemme hyviä ystäviä. Mies ei vain halua minua.

Viime vuonna harrastimme seksiä ehkä kaksi tai kolme kertaa. Sitä ennen useammin, koska minä tein aloitteita seksiin. Nykyisin en enää halua olla aloitteen tekijä, joskin usein vihjaisen seksihaluistani (turhaan).

En tiedä, mitä tehdä. Olen ruvennut kärsimään tilanteesta todella paljon, koska seksihaluja minulla on kovastikin. Olen vihainenkin ja mietin koko avioliittomme merkitystä. Katselen myös paljon muita miehiä miettien, haluavatko he vaimojaan.

Onkohan tämä laisinkaan normaalia?

Menenkö hautaan puutteessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jokin selvittämätön ongelma joka ilmenee näin? Miten mies ilmaisee ettei halua sinua? Jospa tosiaan olette ns vain ystäviä nykyään

Vierailija
2/3 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vähän samanlainen tilanne. Seksiä ei juurikaan ole ollut moneen vuoteen, ja silloinkin lähinnä vain silloin kun mies on ollut krapulassa.. Olen kokenut tilanteemme niin, että mies nyt vaan elää jotain "kriisiä" ja seksiä ei vain tee mieli. Kun muuten on ollut kuitenkin aivan normaalia ja mukavaa elämää. Selvisi kuitenkin aivan vasta, että mieheni ei enää rakastakaan minua, ja siitä syystä ei seksikään ole huvittanut. Olen murusina. Ja raskaana. (siitä viimeisimmästä kerrasta - raskaus oli yllätys, mutta molemmille kuitenkin iloinen sellainen)

Tulevaisuudesta en tiedä.

Toivottavasti miehesi rakastaa sinua. Ottakaa asia puheeksi ihan kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ongelma on juuri se, että elämme kuin sisko ja veli. Mieheni ilmaisee haluttomuutensa sillä, ettei koskaan aloita seksiä. Totta kai hän taputtelee minua ja antaa pusuja, mutta ne ovat samanlaisia kuin hänen hellyydenosoituksensa lapsellemme.

Olemme hyviä ystäviä, seksiä ei ole. Olemme kuin sisarukset. Minusta tämä ei tunnu avioliitolta. Tosin en tiedä, miltä avioliiton tulisi tuntua. Tänä vuonna olen herännyt siihen, että en tästä nuorene. Jos haluan seksiä, minun on tehtävä jotain. Tiedän, ettei mieheni testosteronitaso ole mikään häävi, ja olen vihjannut hänelle testosteronilaastareista yms. lääkäriavusta. Mies loukkaantui syvästi ja totesi, että vinkit hormonihoidosta veivät hänen viimeisetkin halunsa.

Tällaista avioliittoa en itselleni toivonut, koska olen aina ollut hyvin seksuaalinen ihminen. Toisaalta rakkaus on paljon muutakin kuin seksi. Tokihan en missään nimessä olisi jäänyt tällaiseen liittoon, jos meillä ei olisi tuota lasta. Nyt pidän mölyt mahassani lapsen takia ja elän ilman erotiikkaa. Joskus kuitenkin tuntuu pahalta se, että yksi elämän osa-alueesta jää minulta kokonaan elämättä.