Olen niin yksin :(
Asun kaksin 5v poikani kanssa.
Olen töissä ja kotona pojan kanssa.
Mulla ei ole yhtään kaveria tai ystävää, jonka kanssa jutella ja puhua kaikenlaista.
Tykään toki olla yksin, mut nyt olen huomannut miten yksin oikeasti olen :(
Itken monesti iltaisin, kun ei ole ketään, jolle voisi purkaa pahaa mieltä. Tosin mietin, et ketä kuitenkaan kiinnostaisi mun murheet ja ajatukset ?!!
Ja olen huono tutustumaan uusin ihmisiin, kun en oikein osaa luottaa kehenkään... JA en tykkää tutustuessa mistään small talkista.
Kommentit (49)
"jyväskylän seudun yksinäiset äidit" :)
Kuka sen meistä perustaa?
ap
niin voin perustaa sen.
jos vaikka vähän positiivisemman nimen keksis...
Täällä saat kavereita. Saat sanoa mielipiteesi ronskiin tyyliin. Halleluujaa av!!!!
Jos 16 perustaa, miten siihen sitten liitytään?
Olen aina kiertänyt kaikki fb ryhmät kaukaa, mutta tähän voin liittyä.
Saako perustaja poistettua mahdolliset häiriköt ryhmästä ja suljettua sen vain tietyille käyttäjille, eli meille.
niin voin perustaa sen. jos vaikka vähän positiivisemman nimen keksis...
toinen samanlainen. missä asut?
sori,tulihan se jo ilmi,en lukenut vastauksia..
Täällä saat kavereita. Saat sanoa mielipiteesi ronskiin tyyliin. Halleluujaa av!!!!
Saat ronskista pian.
tosta "luo ryhmä"?
Mutta jos määrittelen salaiseksi, niin miten löydätte sen?? En kyllä löydä mitään muutakaan mitä kautta perustaa jotain, vai pitääkö luoda kokonaan uusi profiili?
Nimeksi laitan ton käpertyjät ry, kai sitä voi myöhemmin muuttaa jos ei kelepaa :D
liittykäähään sinne!
tosta "luo ryhmä"? Mutta jos määrittelen salaiseksi, niin miten löydätte sen?? En kyllä löydä mitään muutakaan mitä kautta perustaa jotain, vai pitääkö luoda kokonaan uusi profiili?
Mun täytyy mennä laittamaan aamiaiset lapsille.
Koeta keksiä ratkaisu, palaan keskusteluun myöhemmin katsomaan mihin ratkaisuun päädyitte.
Saat ronskista pian.
Ajatelkaa netti on aika uusi ilmiö keskustelupalstoineen. Monet yksinäiset ovat saaneet purkaa tuntojaan ronskiinkin tyyliin. Myös ap on sanonut mielipiteitään hyvin suoraan tyyliin. Itsensä ilmaiseminen vaihtelee kun tunteet vaihtelee. Näin ei tietenkään voi toimia livenä. Kun ihmissuhteet kairiutuu ei syynä ole vain toinen osapuoli...
nimeltä Jyväskylän seudun äidit-rinki
vaikka multiplyhyn tai jonnekin mualle. Sinne jokainen voi luoda anonyymin tunnuksen (ei kannata antaa oikeita nimiä). Ja kun on vähän aikaa tutustunut, niin sitten voi sopia tapailusta.
Itse en ainakaan littyisi omalla nimellä mihinkään ryhmään, jossa on tuntemattomia. Netissä kun on helppo esittää muuta kuin oikeasti on.
Jyväskylän seudun äidit-rinki
Tuo poistettu jo käytöstä...
Olen sit edelleen yksin ilman kaveria... ehkä parempi niin.
ap
Jyväskylän seudun äidit-rinki Tuo poistettu jo käytöstä... Olen sit edelleen yksin ilman kaveria... ehkä parempi niin. ap
No en kerennyt liittyä kun olin sitä aamiaista väsäämässä.
Tämähän oli loisto idea, mutta sai nyt vähän oudon käänteen.... luulin että olitte tosissanne. :(
t7
Olisin voinut vaikka liittyäkin, mutta eikös fb:ssä ole joku Jkl:n mammarinki tms. muutenkin?
t.10