Egyptinsuomalaisten ökykodit ryöstelyn kohteena
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Suomalaiskodit%20pelk%C3%A4%C3%A4v%C…
Minusta tuo on aivan oikein noille. Jatkuvasti nuo ulkomailla elävät paskat kirjoittelee suomalaisille palstoille, miten mukavaa ulkomailla on asua ja kuinka kaikki on niin paljon halvempaa kuin Suomessa.
Nyt idiootit saa maistaa sen halpuuden kääntöpuolta.
Kommentit (44)
Kuka helvetti on kateellinen jollekin, joka asuu jossain kehitysmaassa tyyliin Turkki, Egypti tms, vielä päälle muslmit niin voi helvetti. Mulle saisi maksaa viikosta tonnin, että lähtisin
On maailman 17 suurin talousmaa, Suomi sijalla 52. En kutsuisi täysin kehitysmaaksi tätä OECD:n jäsenmaata (OECD, jos et ole kuullut on maailman rikkaimpien maiden kerho). Maassa on myös kulttuuria vaikka muille jakaa, mutta siitähän sinä et ole kiinnostunut.
Jos sua lohduttaa, niin tienaan täällä käteen eli nettona paljon enemmän kuin Suomessa aikoinaan bruttona. Ja Suomessa mulla oli hyvät tulot. Kannattaa kokeilla maailmalla työskentelyä sinunkin joku päivä, ellet tukehdu siihen leijonamerkkiisi sitä ennen tai saa slaagia kateudestasi.
etta huipulta voi suunta olla vain alaspain. Kuten suomessa nayttaa jo olevan. Maailman poliittinen tilanne on muuttumassa, ja pohjois-afrikassa ja lahi-idassa on alkamassa todellinen nousukausi. Katsotaan tilannetta muutaman vuoden paasta.
aina vain kehuu sitä uutta kotimaatansa ja haukkuu Suomea. Ajatellaanpa vaikka tuota turkinsuomalaista, Suomen näkee ihan hirveänä paikkansa (pari vuotta kävi täällä taas asumassa ja äkkiä pois) mutta ihmisoikeuksia jatkuvasti rikkova Turkki on joku paratiisi.
<a href="http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Suomalaiskodit%20pelk%C3%A4%C3%A4v%C…" alt="http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Suomalaiskodit%20pelk%C3%A4%C3%A4v%C…">http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Suomalaiskodit%20pelk%C3%A4%C3%A4v%C…; Minusta tuo on aivan oikein noille. Jatkuvasti nuo ulkomailla elävät paskat kirjoittelee suomalaisille palstoille, miten mukavaa ulkomailla on asua ja kuinka kaikki on niin paljon halvempaa kuin Suomessa. Nyt idiootit saa maistaa sen halpuuden kääntöpuolta.
eivat ole lahellakaan alueita joissa mellakoidaan.
Hukkaan meni kateus ja pahan onnen toivotukset.
aina vain kehuu sitä uutta kotimaatansa ja haukkuu Suomea. Ajatellaanpa vaikka tuota turkinsuomalaista, Suomen näkee ihan hirveänä paikkansa (pari vuotta kävi täällä taas asumassa ja äkkiä pois) mutta ihmisoikeuksia jatkuvasti rikkova Turkki on joku paratiisi.
Ja missä vaiheessa olen kutsunut Turkkia paratiisiksi? Vaimoke vaan sattuu olemaan turkkilainen, rakastan häntä ja tällä haavaa elämä on täällä. Käyn usein Suomessa ja rakastan Suomea, mutta osaan myös löytää hyvät puolet muista maista.
Paljonkos se keskipalkka Turkissa olikaan....
Mutta jos itse ansaitsen vaikka 4 kertaa enemmän nettona, niin onko se syy muuttaa pois maasta ja palata Suomeeen? Ja tekeekö se minusta paskan ihmisen?
ei Egyptissä saanut asianmukaista hoitoa, ei edes hyvässä kairolaisessa sairaalassa. Kannattaa tällaisetkin asiat muistaa, monella ulkosuomalaisella on kiire Suomeen kun jotain vakavampaa tapahtuu. Tämä ei tietenkään koske läheskään kaikkia maita.
ei Egyptissä saanut asianmukaista hoitoa, ei edes hyvässä kairolaisessa sairaalassa. Kannattaa tällaisetkin asiat muistaa, monella ulkosuomalaisella on kiire Suomeen kun jotain vakavampaa tapahtuu. Tämä ei tietenkään koske läheskään kaikkia maita.
MIna en tulisi Suomeen hoidattamaan edes visvasyylaa varpaassa. Taso on nahty ja koettu.
ja vielä saunassa joka eroaa suuresti tavallisesta saunasta. Miljonääri Beckhamillekin kelpasi suomalainen sairaala.
MIna en tulisi Suomeen hoidattamaan edes visvasyylaa varpaassa. Taso on nahty ja koettu.
ja vielä saunassa joka eroaa suuresti tavallisesta saunasta. Miljonääri Beckhamillekin kelpasi suomalainen sairaala.
tavalliseen suomalaiseen sairaalaan. Minulle oltiin toykeita (en ole Beckham) ja hoito oli asiaatuntematonta ja ala-arvoista. minua on myos hoidettu kehitysmaassa ja valitsisin sen ennen Suomea. Teista tietysti hoito on huippuluokkaa kun ette ole muuta nahneet. Niinhan entiset neuvostovenalaisetkin uskoivat.
http://si.wsj.net/public/resources/images/NA-AX663_INDIA_G_200905121759…
tavalliseen suomalaiseen sairaalaan. Minulle oltiin toykeita (en ole Beckham) ja hoito oli asiaatuntematonta ja ala-arvoista. minua on myos hoidettu kehitysmaassa ja valitsisin sen ennen Suomea. Teista tietysti hoito on huippuluokkaa kun ette ole muuta nahneet. Niinhan entiset neuvostovenalaisetkin uskoivat.
eikä niitä koteja siellä vielä ainakaan ole ryöstetty, mutta aika näyttää kuin pian saavat siellä asiat järjestykseen.
Mitä pahaa siinä on sitäpaitti jos joku tuntee että on onnellisempi muualla kuin Suomessa?
Olen itse asuntu vuosi ulkomailla, nyt asun Suomessa.
Onhan se tietysti hienoa että joku uskaltaa myöntää olevansa kateellinen, ehkä sitten saa siihen jotain apukin. Kateellisen elämä on erittäin masentavaa, kateuden kohteita kun löytyy aina.
eikä niitä koteja siellä vielä ainakaan ole ryöstetty, mutta aika näyttää kuin pian saavat siellä asiat järjestykseen. Mitä pahaa siinä on sitäpaitti jos joku tuntee että on onnellisempi muualla kuin Suomessa? Olen itse asuntu vuosi ulkomailla, nyt asun Suomessa. Onhan se tietysti hienoa että joku uskaltaa myöntää olevansa kateellinen, ehkä sitten saa siihen jotain apukin. Kateellisen elämä on erittäin masentavaa, kateuden kohteita kun löytyy aina.
tämä jatkuva puhe kateudesta? Eihän ap:n kirjoituksesta kateus paistanut vaan oikeudenmukaisuus köyhimpiä kohtaan. Miten aina vedetään tämä idioottimainen "kateus" esiin? Ei ymmärrä. Miten voidaan koko ajan toitottaa vain siitä Suomalaisten kateudesta, en ihan usko meidän olevan mitään superkateellista kansaa, kuten jotkut täällä tuntuvat toitottavan.
pikkasen kateellista porukkaa!!!!!!!!!!!!!mitäs siinä vaahtootte!tämä riehuminen on tyypillistä muslimimaissa!jos joku sinne haluaa ni siitä vaan!joka maassa hyvät ja huonot puolensa!
muuttavat ulkomaalaisine puolisoineen takaisin Suomeen, alkaa hurja huuto siitä että: tulivat häntä koipien välissä käyttämään hyväksi meidän sosiaaliturvaa ja b)taas tuli maahanmuuttajia meidän riesaksemme ja ristiksemme.
Mitä helvetti tässä pitäisi tehdä, että AP:n kaltaiset superidiootit olisi tyytyväisiä? Säätää laki, joka kieltää kansainväliset avioliitot ja muuton toiseen maahan?
Suomessakin on jo yli miljoona köyhää, jotka tienaavat n. 1000 euroa kuussa. Keskitulo meillä on 2700 euroa. Eli nyt kaikkien, myös keskituloisten rahat yhteen kassaan ja siitä jaetaan sitten tasan kaikille yhtä paljon. Ei väliä, oletko opiskellut, kuinka vastuullista työsi on, makaatko kotona ja vedät viinaa ja pössyttelet pilveä päivät jne. Kaikki vain tasan kaikille, sehän on oikeudenmukaista.
Voi jumalauta tätä kateuden määrää. Sille voi keksiä vaikka miten hienoja ja tiedostavia ilmauksia, mutta kateutta se on!!!
muuttavat ulkomaalaisine puolisoineen takaisin Suomeen, alkaa hurja huuto siitä että: tulivat häntä koipien välissä käyttämään hyväksi meidän sosiaaliturvaa ja b)taas tuli maahanmuuttajia meidän riesaksemme ja ristiksemme.
Mitä helvetti tässä pitäisi tehdä, että AP:n kaltaiset superidiootit olisi tyytyväisiä? Säätää laki, joka kieltää kansainväliset avioliitot ja muuton toiseen maahan?
on!!!
Tottakai saatte olla siellä ulkomailla, mutta älkää tulko takaisin.
kustannamme elamisemme kokonaan itse. Emme saa lapsilisaa, asumistukea, tyottomyystukia, emme mitaan sellaista. Omalla tyolla okyasumisemme kustannamme. Kaikki on halvempaa kuin Suomessa, myos tyopanos ja sita myoten palkat.
Eikö olekin hienoa, että on halpatyövoimaa palkollisina eikä tarvitse maksaa veroja kaiken maailman sosiaalipummien elättämiseen?
Jos sua lohduttaa, niin tienaan täällä käteen eli nettona paljon enemmän kuin Suomessa aikoinaan bruttona. Ja Suomessa mulla oli hyvät tulot. Kannattaa kokeilla maailmalla työskentelyä sinunkin joku päivä, ellet tukehdu siihen leijonamerkkiisi sitä ennen tai saa slaagia kateudestasi.
että ehdit roikkua päiväsaikaan keskustelupalstalla?
Asuin aiemmin Istanbulissa ja sitä ennen Izmirin lähellä Aydinissa