Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jollain ihmisellä voi aina olla kivaa?

Vierailija
29.01.2011 |

Fb-päivityksissä ainakin...X ja Y oli niin ihania tänään, ja ollut taas NIIN ihanaa koko perheen kanssa ja kohta syödään herkkuja ja sitten käperrytään koko perheen kainaloon, jes.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aina ole kivaa. mut ei pidä siihen puuttua vaan joka päivästä etsiä se hyvä asia, vaikka kuinka pieni.

Vierailija
2/3 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on asenteesta kiinni

Ihminen luo pitkälti itse oman kurjuutensa tai hymyilevän elämänsä. Se määrittyy sen mukaan, miten paljon märehtii ongelmia ja peikkoja ja keksisi epämääräisiä tarpeita, sen sijaan että nauttisi siitä mitä on ja kaikesta siitä mikä on hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne fb-kommentit kerro ihmisen koko tunneskaalaa.

en edes ole kovin aktiivinen fb-käyttäjä, mut en mä nyt sinne mitään negatiivia kommentteja halua laittaa. olen huomannut että jotkut laittavat paljonkin negatiivia kommentteja ja että ne kaverit ovat oikeassakin elämässä negatiivisia valittajia.

yksi ystävä mulla on joka on tosi kiva ja mukava, mutta yltiöpositiivinen, eli tuntuu ettei hälle voi kertoa mitään negatiivista omasta elämästä tai ihmissuhteista... töissä kans ei aina jaksa uusia tulokkaita jotka on koko ajan hokemassa "mahtavaa" kun itsestä tuo työ on ihan mukavaa, muttei tosiaankaan mitään mahtavaa tai upeeta...... Mutta kiva jos jollain on ainaki positiivinen asenne vielä tallella!