Noniin! Nyt on ostettu uusi Steinwayn konserttimalli flyygeli!
Hintaa oli vajaat 105 000 euroa :) On hintansa väärti.
Kommentit (50)
Mä en ole ammattimuusikko, vaan juristi. Mun mies on ammattimuusikko ja siksi meillä on kotona se käytetty Steinway.
siitäkin on niin suunnattomasti iloa, että tuskin pystyn kuvittelemaan millainen nautinto flyygelistä olisi!
Pikkutyttönä minä opettelin soittamaan pianoa sellaisella Fazer merkkisellä ihan peruspianolla ... ja ai että kun oli mukava tunne, kun meidän luokan Helena - joka oli aina ylpeillyt olevansa paras kaikessa, myös pianonsoitossa - sai huomata jääneensä meikäläiselle kakkoseksi, vaikka heillä oli kotona paljon hienompi piano.
että tuleeko se samasta tehtaasta kuin Bechstain
C. Bechstein ja Steinway & Sons ovat molemmat erinomaisia flyygeleitä - mutta toistensa kilpailijoita, eli eivät tule samasta tehtaasta.
Kysymyshän oli "Tuosta portaikko-Steinweystä olisin kysynyt
että tuleeko se samasta tehtaasta kuin Bechstain".
Mun tuhannen neliön asunto on täynnä Steinway- ja Bösendorfer -konserttiflyygeleitä, niin, etten meinaa mahtua kävelemään lattialla.
Minä ostin käytetyn rasvaisen nokkahuilun ja voin tulla asettamaan sen aloittajan peräpuolen reikään.
Mikä tää höppänä on kun keskustelee itsensä kanssa jostakin flyygeliunistaan???
Ovatko lastenlasten yo-kuvat flyygelin päällä?
Omia kuviahan teillä ei ole.
No toivottavasti tuli hyvään kotiin, ts joku osaa oikeasti soittaa eikä vaan rahdattu sisään somisteeksi. Me luovuttiin flyygelistä tilanpuutteen ja muuton takia. Nyt käytössä sähköpiano, tosin flyygeli hankitaan heti kun päätämme mihin maahan muutamme pidemmäksi aikaa. Kyllähän toi flyygeli soi ihan eri tavalla kun muut.