Ihana ilma! Muistakaa lomalaiset ulkoilla.
Hiihtolenkki takana, aivan ihanaa. Luonto on niin kaunis! Ainakin täällä Etelä-Suomessa on täydellinen talvikeli. Kroppa on mukavasti väsyksissä ja mieli rentoutuneena, suosittelen! Tämä on paljon mukavampaa kuin työnteko, kivaa olla lomalla.
Kommentit (9)
Just tultiin hiihto- ja pulkkareissulta mekin. Pakkasta 17, mutta ei haittaa. Aurinko on ihana asia! Ai että sitä terveellistä D-vitskua luonnosta eikä purkista:).
Kyllä elämä on ihanaa!
paljon kuntoilevana olen joutunut skippaamaan juoksu-,hiihtolenkit näiden pakkasten takia!
Ei hyvä, enemmän haittaa terveydelle.
Hengityselimistö liian lujilla.
Paljon salitreeniä vain!
Kauhea pakkanen ja aurinko paistaa. Ärsyttää ihmiset, joilla naama virneessä, kun on muka niin ihana ilma.
koska lapsi on astmaatkko ja kaikenlisäksi vielä flunssassa.
Toislta ei tee mieli mennä värjöttelemään sinne 20 asteen pakkaseen. No, thanks
Just tultiin hiihto- ja pulkkareissulta mekin. Pakkasta 17, mutta ei haittaa. Aurinko on ihana asia! Ai että sitä terveellistä D-vitskua luonnosta eikä purkista:).
Kyllä elämä on ihanaa!
Aurinko on ihana ja lämmittää jo!
ap
paljon kuntoilevana olen joutunut skippaamaan juoksu-,hiihtolenkit näiden pakkasten takia!
Ei hyvä, enemmän haittaa terveydelle.
Hengityselimistö liian lujilla.
Paljon salitreeniä vain!
Mitä haittaa on terveydelle hiihtämisestä - 10 asteen pakkasessa??
Minä ainakin mielummin kuntoilen ulkona kuin sisällä. Toki pimeänä loska-aikana sisätilat houkuttavat eniten.
Tulee kauhean keväinen olo, kun aurinko paistaa ja lämmittää kasvoja! Pakkasta saa ollakin, sitten kesällä valitetaan taas kauheista helteistä.. Täydellinen ulkoilusää ainakin minulle.
Katso lämpömittariin myöhemminkin ja mene ulos.