Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Turkissa valmistetut vaatteet eettisempiä kuin esim. Kiinassa valmistetut?

Vierailija
29.01.2011 |

Kaikki vaatteethan nykyään tehdään halpatuotannon maissa, mutta mikäköhän näistä maista olisi vähiten paha? Kiinalla on todella huono kaiku, samoin Kambodzalla ja Indonesialla. Mutta mitens toi Turkki? Olisiko siellä työntekijöiden olosuhteet yhtään paremmat?

Vai ajatteletteko näitä asioita lainkaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kyllä ihan sama missä se vaate on tehty. Vaikkakin jossain H&M:n Made in Indonesia rytkyissä joskus käy mielessä ne lapsipoloiset ja sitten se rytky ei kestä edes eka pesuun... :(

Vierailija
2/5 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissakin poljetaan työntekijöiden oikeuksia ja vaatteita valmistetaan "hikipajoissa", mutta uskon silti että siellä on asiat paremmin kuin Kiinassa....Ainakin itse ostan mielummin Turkissa tehtyjä vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me&I ainakin kovasti kehuu, että heidän vaatteensa tehdään Turkissa (ja Portugalissa).

Vierailija
4/5 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kyllä ihan sama missä se vaate on tehty. Vaikkakin jossain H&M:n Made in Indonesia rytkyissä joskus käy mielessä ne lapsipoloiset ja sitten se rytky ei kestä edes eka pesuun... :(

meillä on paljon H&M-vaatteita ja kestävät lapselta toiselle erittäin hyvin.

Vierailija
5/5 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Turkissa tehdään pääsääntöisesti laadukkaampia vaatteita, eli ne kestävät pidempään. Ja tämä pohjautuu omiin havaintoihini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi