yh:n lapset
- eivät mene naimisiin ja tee lapsia
- tai jos naimisiin menevät, eroavat ja ovat itsekkin YH:ta
- eivät osaa pitää suhteita yllä
ja nämä lainalaisuudet kertoi joku viisas täällä.
Kommentit (14)
ikinä en olisi mennyt naimisiin ja tehnyt lapsia vaan todellakin bilettänyt hamaan tappiin asti.
- eivät mene naimisiin ja tee lapsia
- tai jos naimisiin menevät, eroavat ja ovat itsekkin YH:ta
- eivät osaa pitää suhteita yllä
ja nämä lainalaisuudet kertoi joku viisas täällä.
t. 13. vuotta naimisissa oleva, pian neljän lapsen äiti, joka asuu velattomassa omakotitalossa (juu, pakkohan se on tässä ytheydessä mainita), on vakituisessa työsuhteessa jne. jne., vaikka onkin yh-äitinsä kasvattama.
saimme lukea, mutta kyllä ap on osittain oikeassa teoriansa kanssa.
Omassa lähipiirissäni ainakin olen huomannut saman.
otantaan perustat tämän havaintosi, ap, vai onko tämä pelkkä ennakkoluulo?
VOI EI!! Tämähän tarkoittaa sitten, että minunkin tulevaisuuteni on sinetöity, turha kai haaveillakaan mistään perheestä yms. Iskästä nimittäin tuli leskeyden myötä yksinhuoltaja jo 47-vuotiaana, eli jo useampi vuosi sitten.
Että jopas on ollut "fiksu" tämä, joka tuon...öh...totuuden on kertonut.
toinen valopää toisessa ketjussa. itse olen sitä mieltä, että yksinhuoltajuudella ei ole mitään tekemistä naimisiinmenon tai eroamisen kanssa. kaikista voi tulla onnellisia, mikäli avioliitto sitten ketään onnelliseksi tekee.
Minä olen yh isän kasvattama lapsi, ollut aviossa 13v saman miehen kanssa, lapsia kaksi, eikä eroa edes näköpiirissä. Erittäin onnellinen perhe olemme!
ettei mene koskaan naimisiin, ettei tule eroa ja lapsille paha mieli... :( fiksu lapsi.
t: yh-äippä ydinperheestä
sitoutumiskammoinen yh:n lapsi. Tosin ei se yh-aika tätä varmaan istuttanut vaan se kauhutalo jossa molemmat vanhemmat asuivat vielä avioliitossa. O.O
Väitän että jos olisin ollut alunpitäen yh:n lapsi, eli olisivat eronneet ajoissa, olisin hiukan tasapainoisempi.
useimmat yh:n lapset ovat naimisissa ja lapsiakin tehneet :) Kahden vanhemman perheessä kasvaneet enemmän sinkkuina.
on eniten sitoutumiskammoa, olen huomannut tän kaveriporukassa jo opiskeluaikoina. Pahimpia on ne joiden vanhemmilla on ollut rutkasti rahaa mutta ei keskinäistä rakkautta. Niiden perheiden lapsista on tullut ikinuoria bilettäjiä jotka ei osaa sitoutua edes nelikymppisinä. Etenkin miehet tuollaisia.
Yh-äitien lapsista haluaa pitää kiinni siitä yhdinperheestä, koska tietää, ettei se herkkua yksinkään ole. Eli miksei myös päinvastoin voisi olla...